abonnement Unibet Coolblue
pi_81632679
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef exode het volgende:
Weet je wat het nadeel is van op de Empire staan ipv op The Rock? Je ziet de Empire niet. Dat was voor ons de reden om The Rock op te gaan

Beide keren wel een rij (ochtend en avond) maar duurde uiteindelijk inclusief beveiligings controle 15 minuutjes.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik ben op beide geweest. Als je gewoon op tijd bij het Empire State Building bent dan sta je daar niet lang in een rij te wachten. Daarnaast heb ik ook die sunrise/sunset ticket gepakt bij Rockefeller center. Erg mooi om NYC ook 's nachts te zien.
Op het dak van het WTC staan was beter.
full stops and exclamation marks
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:46:37 #227
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_81637524
Op een ochtend in april 2009 stond ik binnen 15 minuten op het observatiedek van het ESB. Lange wachtrijen ontstaan vanaf circa 9:00 uur 's ochtends denk ik.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_81640112
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef kikoooooo het volgende:
Oi oi oi oi dat tijdsverschil valt me zwaar zeg.

Gister om 18.00 vertrokken vanaf schiphol met een half uur vertraging. Achter ijsland, over groenland en dwars door canada gevlogen. Om 6 uur sochtends nederlandse tijd aangekomen in ons hostel.

Wel kloteweer vandaag, helaas. Eerste indrukken zijn super iig. Alleen moet ik echt wennen aan die tijd, maar dat heb ik met zomertijd wintertijd in Nederland ook al.
En terug valt het me nog zwaarder

Gisterochtend 11 uur Nederlandse tijd geland, en vandaag moest ik weer om 6 uur eruit. Mn hele ritme totaal verneukt. Ging om 23 uur naar bed, maar in NY is het dan 17:00. Dus geen oog dicht gedaan.

Vliegen was ook kut. Nooit meer Economy Class voor mij intercontinentaal. Naar Spanje oid prima, maar nooit meer zo ver. Wat een hel.

Verder was NY natuurlijk super. Had echt nog wel een paar dagen langer willen blijven.

Gister teruggevlogen via Parijs. Hadden 20 minuten om over te stappen. Wij hadden het gered, rennend, maar onze bagage niet. Dat van mn vriendin was gistermiddag al getraceerd, maar mijn bagage nog niet, dus begon aardig bang te worden. Maar werd gelukkig zojuist gebeld door de KLM en heb net beide koffers gehaald.

NY is zeker voor herhaling vatbaar, alleen nooit meer Economy Class

[ Bericht 14% gewijzigd door kikoooooo op 19-05-2010 19:48:04 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:13:50 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81641783
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef kikoooooo het volgende:

NY is zeker voor herhaling vatbaar, alleen nooit meer Economy Class
Vlieg je normaal business en duurde de vlucht veel langer dan normaal?

Ik vlieg zelf beide en heb nooit echt problemen met economy. Op een nachtvlucht hoef ik geen business te vliegen, dan neem ik gewoon een slaappil + oordoppen en 10 minuten na take-off ben ik weg en meestal word ik dan vlak voor de landing gewekt/wakker . Ik neem dan wel een window-seat, niks zo irritant als mensen die aan het raam zitten maar wel 20x gaan lopen tijdens een vlucht . Ik zit zelf net aan de goede kant qua lengte en gewicht en ik kan me wel voorstellen dat economy kut zit als je >1.90 bent.
Business is wel lekker op een lange vlucht als ik om wat voor reden niet kan slapen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81642087
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef PirE het volgende:

[..]

Vlieg je normaal business en duurde de vlucht veel langer dan normaal?

Ik vlieg zelf beide en heb nooit echt problemen met economy. Op een nachtvlucht hoef ik geen business te vliegen, dan neem ik gewoon een slaappil + oordoppen en 10 minuten na take-off ben ik weg en meestal word ik dan vlak voor de landing gewekt/wakker . Ik neem dan wel een window-seat, niks zo irritant als mensen die aan het raam zitten maar wel 20x gaan lopen tijdens een vlucht . Ik zit zelf net aan de goede kant qua lengte en gewicht en ik kan me wel voorstellen dat economy kut zit als je >1.90 bent.
Business is wel lekker op een lange vlucht als ik om wat voor reden niet kan slapen.
De heenreis duurde veel langer dan normaal. Achter IJsland langs, door Groenland, door Canada en toen naar NY. Ruim 10 uur. Terug was naar Parijs 7 uurtjes, en toen nog drie kwartier in een 737 naar Amsterdam. Daar zat ik lekker bij de nooduitgang.

Nee, dan zou ik Economy Comfort nemen bij KLM voor net iets meer beenruimte. Ik ben 2 meter en zat echt compleet klem. Ik MOET wel bij het gangpad zitten, anders ging het helemaal fout. Dan kan ik mn been nog iets opzij gooien in het pad.

Ik had hiervoor alleen nog maar met Ryanair en Easyjet e.d. gevlogen door Europa. Daar altijd gewoon een normale stoel, ff bikkelen maar wel vol te houden voor die 3 a 4 uurtjes. Had verwacht dat de Economy Class intercontinentaal wel iets groter zou zijn, maar helaas.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:25:38 #231
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_81642461
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef PirE het volgende:

[..]

Vlieg je normaal business en duurde de vlucht veel langer dan normaal?

Ik vlieg zelf beide en heb nooit echt problemen met economy. Op een nachtvlucht hoef ik geen business te vliegen, dan neem ik gewoon een slaappil + oordoppen en 10 minuten na take-off ben ik weg en meestal word ik dan vlak voor de landing gewekt/wakker . Ik neem dan wel een window-seat, niks zo irritant als mensen die aan het raam zitten maar wel 20x gaan lopen tijdens een vlucht . Ik zit zelf net aan de goede kant qua lengte en gewicht en ik kan me wel voorstellen dat economy kut zit als je >1.90 bent.
Business is wel lekker op een lange vlucht als ik om wat voor reden niet kan slapen.
Ik vlieg altijd economy, omdat ik business te duur is. Als ik weer naar NYC ga dan zit ik iig ook aan het raam, en binnen het half uur ben ik vertrokken. Wel irritant altijd: ik ben net over de 1 meter 90, dus ik zal mijn benen wel weer in mijn nek moeten leggen. Jammer dan, maar liever aan het raam dan dat er 23 keer iemand langs moet. Zeer irritant. Was liever business gevlogen maar dat is gewoon te duur.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:43:28 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81643572
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

De heenreis duurde veel langer dan normaal. Achter IJsland langs, door Groenland, door Canada en toen naar NY. Ruim 10 uur. Terug was naar Parijs 7 uurtjes, en toen nog drie kwartier in een 737 naar Amsterdam. Daar zat ik lekker bij de nooduitgang.
Danke , ik hoop (als de aswolk het toelaat) over 2 weken naar Boston te vliegen en ik wilde even weten hoeveel last men heeft van die wolk.

Met een lengte van 2 meter in economy zitten is idd kut, ben wat dat betreft wel blij dat ik niet uitzonderlijk lang ben .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81663378
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef krioro het volgende:

[..]

Zo'n (relatief kleine) rondreis wil ik ook nog eens doen, iig terug naar NYC, misschien terug naar DC, en daarnaast naar Toronto en Boston.

Oh, en naar LA ook trouwens.
Is ongeveer 3000km in totaal.

Boston ben je vanaf NYC best snel. Met je net opgehaalde huurauto door Manhatten scheuren is overigens best spannend

Toronto -> Washington is nog best wel een eind rijden, want je wil natuurlijk even stoppen bij de niagra falls en toen veel last gehad van files voor washington.

ik kan het zeker aanraden iig
you and I ain't done Zeke!
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 11:47:59 #234
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_81667035
Voor de mensen die koffie gaan drinken in NY

The Best Coffee at Starbucks Isn't on the Menu

Lijkt me nog steeds ziek veel koffie wat je krijgt, maar misschien is deze wat beter weg te werken..
Denk eerlijk gezegd dat dit net gewoon standaard NL'se gezette koffie uit de kan is
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_81668768
Starbucks Overhyped rommel. Gewoon zwarte koffie nemen, zonder debiele toevoegingen. Alleen die namen al
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 12:39:16 #236
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_81668927
Dat is het em juist, in Amerika is amper fatsoenlijke "normale" koffie volgens NL'se standaarden te krijgen. Ik heb best gore koffie gehad daar.. hun definitie van normale koffie, is dunne smaakloze troep in ontzettend grote proporties..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:30:40 #237
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_81670822
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is het em juist, in Amerika is amper fatsoenlijke "normale" koffie volgens NL'se standaarden te krijgen. Ik heb best gore koffie gehad daar.. hun definitie van normale koffie, is dunne smaakloze troep in ontzettend grote proporties..
Ach loop gewoon eens zo'n klein tentje in Little Italy binnen en voila, goede koffie.
The more debt, the better
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:09:53 #238
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_81707046
Ik heb even geen zin om alle topics door te lezen dus het kan zijn dat mijn vraag al een keer gesteld en beantwoord is, maar heeft iemand van jullie de pas gehad waarmee je 'gratis' naar 55 dingen kunt. Je betaalt de pas per dag maar je kan er ook rijen mee omzeilen doordat het werkt als een fastpass. Althans, dat staat in het boekje, vraag me af of het ook echt zo is.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:14 #239
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81707146
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de mensen die koffie gaan drinken in NY

The Best Coffee at Starbucks Isn't on the Menu

Lijkt me nog steeds ziek veel koffie wat je krijgt, maar misschien is deze wat beter weg te werken..
Denk eerlijk gezegd dat dit net gewoon standaard NL'se gezette koffie uit de kan is
Nou, ik heb een keer een gewone koffie besteld bij starbuck in NY en ik dacht echt en nog steeds overtuigd dat het gewoon warm water was met een kleurtje. Bah wat was dat vies. Dus daarom dan maar met al die shit aan zoetigheid erin om nog een beetje smaak te hebben.

Maar dit ziet er wel erg goed uit
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81707171
Domme reactie op 10 pagina's terug.
pi_81707356
Wat ik trouwens wel ontzettend miste waren terrasjes? Zulk lekker weer en nergens, naast Little Italy en Central Park kon je lekker buiten chillen?

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:31:54 #242
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81707622
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef Maravilla het volgende:
Domme reactie op 10 pagina's terug.
Vergeet niet te zeggen dat die 75 dollar voor 1 dag is .
Ik ga 8 dagen dus zou de kaart eigenlijk voor 7 dagen willen. Dat is echt een prijs waar ik niet voor over heb, 175 dollar.
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:33:15 #243
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81707657
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ik trouwens wel ontzettend miste waren terrasjes? Zulk lekker weer en nergens, naast Little Italy en Central Park kon je lekker buiten chillen?

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ben je wel in Greenwich Village geweest?
En in Soho en Bleeker Street ook veel terrasjes
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81720313
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef Demarest het volgende:
De vliegtickets zijn inmiddels geboekt; heenreis naar de regio New York zal geschieden op 4 september, terugreis op 11 september. Ik neem aan dat van vulkaanas dan geen sprake meer zal zijn.

Over jetlag gesproken; ikzelf pakte de jetlag effectief aan door onmiddelijk het lokale ritme aan te houden. Gedurende de eerste avond in New York was ik een ondode, maar na een redelijke nachtrust was de jetlag verleden tijd. Bij terugkomst in NL hanteerde ik dezelfde aanpak.
Hoelaat en met wie vlieg je 4 september? Ik ga om 17u30 met KLM
pi_81727310
Jet lag, als je naar het westen vliegt, valt altijd mee. Lokale tijd aanhouden. Jet lag naar het oosten is bar-boos en valt altijd tegen, duurt een paar dagen, dan is het over. een soort medicijn (tegen misselijkheid) helpt wel een beetje maar nooit genoeg. Jet lag naar het oosten toe is altijd vervelend.
pi_81731543
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik heb even geen zin om alle topics door te lezen dus het kan zijn dat mijn vraag al een keer gesteld en beantwoord is, maar heeft iemand van jullie de pas gehad waarmee je 'gratis' naar 55 dingen kunt. Je betaalt de pas per dag maar je kan er ook rijen mee omzeilen doordat het werkt als een fastpass. Althans, dat staat in het boekje, vraag me af of het ook echt zo is.
http://www.newyorkpass.com
  zondag 23 mei 2010 @ 12:55:42 #247
226911 Nestari
Bazinga!
pi_81787238
Yay, ik ga ook naar New York. Ik zal op 4 september vertrekken vanaf Amsterdam en op 12 september vliegen we weer terug naarAmsterdam. Heb er echt veel zin in. We zitten in het hotel Hilton Garden Inn New York West 35th (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d1218792-Reviews-Hilton_Garden_Inn_New_York_West_35th-New_York_City_New_York.html).
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
pi_81788731
Kan iemand mij vertellen of ¤766 vanuit Amstedam naar NYC in juli met Icelandair een redelijke prijs is? Vanuit Londen naar NYC is het ¤100 goedkoper en je vliegt ook nog eens met KLM/Continental Airlines/United Airlines.
  zondag 23 mei 2010 @ 13:43:11 #249
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_81788776
Vorig jaar vlogen wij voor 370 euro, dus mijn eerste reactie zou zijn: nee, behoorlijk duur. Waarom trouwens ook nu pas boeken?
pi_81789811
766¤? Voor dat bedrag vlieg ik in juli naar Los Angeles meestal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')