rokje met legging eronderquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog geen rokjesweer.
Nee, als je het doet doe het dan goedquote:Op donderdag 15 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[/quote
]rokje met legging eronder
Jupilerquote:
altijd goedquote:
EN IK WIL TIETENquote:
Erwin liefquote:
Geen beltegoed...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben m;n telefoon kwijt. Wie belt me even?
Voor Hertog Jan moet je niet bij Huppel zijn, die heeft geen smaak qua bierquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maakt dit het weer een beetje goed, huppel DW en Eze
Die heb ikquote:
Bavaria is geen bierquote:
owquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor Hertog Jan moet je niet bij Huppel zijn, die heeft geen smaak qua bier
die drinkt heineken?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch heb ik de laatste HJ uit Bart zn krat opgezopenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DWergjequote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin liefAlweer klaar met werken?
Dan is dat geregeldquote:
No thnx.quote:
HJ is ook lekker, eigenlijk alles wel behalve Amstel imhoquote:
Geen geld voor 'bier'?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch heb ik de laatste HJ uit Bart zn krat opgezopen
ikkequote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Heinekenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HJ is ook lekker, eigenlijk alles wel behalve Amstel imho
Oepsquote:
nee toen hadden we nog bier, maar die krat ging veel te snel en ik wilde nog meer bier dus toen die laatste HJ maar gepaktquote:
quote:
ik heb bierquote:
Lekker bij de barbecue vooral...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Dewardo het volgende:
corona met een citroentje erin is lekker met dit mooie weer
bbq'en!!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Lekker bij de barbecue vooral...
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Dewardo het volgende:
corona met een citroentje erin is lekker met dit mooie weer
Beste bier wat er is wmbquote:
Duvel, das toch dat obesitas flesje?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aan
[..]
Beste bier wat er is wmb(Wat niet onder de 5%Alc bieren valt that is)
kanon is ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aan
[..]
Beste bier wat er is wmb(Wat niet onder de 5%Alc bieren valt that is)
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Duvel, das toch dat obesitas flesje?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ook vaak gedronken jaren terug, maar wel regelmatig een dikke kater gehad van dat spulquote:
quote:
whehehe jaa dat herken ik wel ergensquote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook vaak gedronken jaren terug, maar wel regelmatig een dikke kater gehad van dat spul
Ik zie bij de supermarkt bij mij in de buurt de laatste tijd halve liter blikken Kanon staan, dat lijkt me nogal zwaar om weg te tikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe jaa dat herken ik wel ergens
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie bij de supermarkt bij mij in de buurt de laatste tijd halve liter blikken Kanon staan, dat lijkt me nogal zwaar om weg te tikken![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaalleen gister was ik niet voor rede vatbaar en wilde ik het liefst dat ding eruit tiefen
Het is altijd rokjesweerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mja en in sommige gevallen hoe korter hoe beterquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Had hem dan naar mij gegooid
Maar ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten. DIG topic?
[..]
Het is altijd rokjesweer
Vanmorgen, in de bus en trein. DE TERINGquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en in sommige gevallen hoe korter hoe beter
quote:
had je er niet stiekem een foto van kunnen makenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen, in de bus en trein. DE TERING
Ik ga nu even luisterenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef Dewardo het volgende:
nou ratel, ik zag in je fotoboek dat je nogal van space muziek hield
maar fat boy slim zal wel te commercieel zijn denk ik
Nee, zat te ver wegquote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je er niet stiekem een foto van kunnen maken
3keerniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixquote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
een goed begin van de dag dusquote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zat te ver wegMaar toch goed kunnen kijken
Dat was het zekerquote:
Trek er een aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is altijd rokjesweer
dat zal ik niet snel zeggen eerste wat ik tegen kom is op mijn werk en dat is 80 plusquote:
Lekker fris windje tussen de benenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trek er een aan zou ik zeggen.
Nah, ik trek vanavond wel een korte broek aanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trek er een aan zou ik zeggen.
the flashbulb gewoon van die spacende deuntjes waarin je helemaal weg raaktquote:
kijk maar eens in het fobo van ratelslangetjequote:
Waarom heb ik dat nooit, ;s ochtends vroeg?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij vanavond geen broek aan hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik trek vanavond wel een korte broek aan
22 mei bij de huppels?quote:
En dat sms je mij niet eens evenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niet Yordi;s verjaardag vieren?quote:
Ja doen we misschien wel met een bbqquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niet Yordi;s verjaardag vieren?
hoe oud word die?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen we misschien wel met een bbq![]()
En yordi kennende zie ik die de hele dag niet dan, ja snachts om 12 uur als ik hem wakker maak voor zn kadootje.
Oh wacht die is op zaterdags rond 12 uur heus nog wel wakker
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit space? in ieder geval het begin?
Het hangt er vanaf de verjaardag van een kennis doorgaat he, of ik kom, dat weet jequote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen we misschien wel met een bbq![]()
En yordi kennende zie ik die de hele dag niet dan, ja snachts om 12 uur als ik hem wakker maak voor zn kadootje.
Oh wacht die is op zaterdags rond 12 uur heus nog wel wakker
ow okquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.
ik persoonlijk heb dat van electro tot terror zeg maar
Hehe opgaan in terrorquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.
ik persoonlijk heb dat van electro tot terror zeg maar
12quote:
Er is nu ook even een ander iets dat gigantisch roet in het eten kan gooien. Kan maar zo dat we het ps in juni of juli kunnen vierenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf de verjaardag van een kennis doorgaat he, of ik kom, dat weet je
dat schiet al mooi op welke groep zittie nu op school?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12![]()
[..]
Er is nu ook even een ander iets dat gigantisch roet in het eten kan gooien. Kan maar zo dat we het ps in juni of juli kunnen vieren
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurfquote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat schiet al mooi op welke groep zittie nu op school?
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalenquote:
oprahquote:Op donderdag 15 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nu bij oprah dat ze in Denemarken huizen hebben met een open douche in de woonkamer.
whehehe dan is het heey tas waar ga je met die brugger heenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurf![]()
Hij krijgt van DW een prinsessenjurkje btw![]()
[..]
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalen
ja, zelfs tot mijn grote schrik, en helemaal nuchter ook nogquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe opgaan in terrorBreed scala trouwens. Ik vind drum n bass dan wel spacemuziek
Dat kijken moeders toch?quote:
Okéquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurf![]()
Hij krijgt van DW een prinsessenjurkje btw![]()
[..]
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalen
ik ben nu bij mijn moeder en die kijkt geen oprahquote:
En daar ga ik hem als eerste mee pesten natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dan is het heey tas waar ga je met die brugger heen
een prinsessenjurkje ja
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar ga ik hem als eerste mee pesten natuurlijk![]()
Ja van mij wil ie hem niet, probeer hem al 10 jaar in zo'n ding te krijgen. Van DW wil ie hem wel
of goa trance als je beetje onder invloed bent is dat echt fijnquote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
@Dewardo, ik hou niet van FatBoy Slim. Doe mij maar space, psy, techno, schranz en dirty house
ok! toch cool dat je het wel geprobeerd hebtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
@Dewardo, ik hou niet van FatBoy Slim. Doe mij maar space, psy, techno, schranz en dirty house
Lekker nummerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja, zelfs tot mijn grote schrik, en helemaal nuchter ook nog![]()
maar ik kon niet stil staan en gingen mn oogjes weer dicht..
drum n bass is inderdaad een goed voorbeeld van space muziek![]()
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12![]()
[..]
Er is nu ook even een ander iets dat gigantisch roet in het eten kan gooien. Kan maar zo dat we het ps in juni of juli kunnen vieren
Dirty Housequote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Begin maar met dat nummer en daarna tarantula ofzoietsquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb al veel gehoord over pendulum, misschien maar ns luisteren
dan moet je zeker deze luisteren, wel een pendulum remix maar toch: ook supergave clip vind ikquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb al veel gehoord over pendulum, misschien maar ns luisteren
the prodigy vorig jaar live gezien in de HMHquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dan moet je zeker deze luisteren, wel een pendulum remix maar toch: ook supergave clip vind ik
VOODOOO PEOPLEquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dan moet je zeker deze luisteren, wel een pendulum remix maar toch: ook supergave clip vind ik
geef eens een voorbeeld aub, kan ik dat op extrema gaan verwachten?quote:
erg tof nummerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker nummer![]()
Ok fuck it, I lied, its Drum N Bass..whatcha gonna do?!
Jeuj spacemuziek![]()
Ken geen namen, ex-collega zette dat altijd op tijdens ;t afsluiten, en naar heel wat feestjes geweest waar hij draaidequote:Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef Dewardo het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld aub, kan ik dat op extrema gaan verwachten?
Een vriend van me werd toen betaald om ;t te horenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
the prodigy vorig jaar live gezien in de HMH
Megadethquote:
Lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker nummer![]()
Ok fuck it, I lied, its Drum N Bass..whatcha gonna do?!
Jeuj spacemuziek![]()
Ik houd van je.quote:
oeh das wel lekker zonnige muziek, en Vato Gonzalez heb ik ook een keer meegemaakt, top!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
Maar iig weet ik wel dat vato gonzalez een dirty house mneer is
Jawel.quote:
GUNS N' ROSES IS DE ENIGE GOEDE BANDquote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
Maar de prodigy zit ook in het straatje van space muziek, want dan luister ik dat ook
op wat voor afschuwelijke manier zei je "hoi" dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
JIJ VERSCHRIKKELIJK MENS!! IK BEN JE SPUUGZAT IK GA KNIKKEREN TOT OOIT
en weg was mn zoon![]()
Ik zei alleen "hoi"
Prodigy vind ik ook wel spacemuziek ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Dewardo het volgende:
[..]
oeh das wel lekker zonnige muziek, en Vato Gonzalez heb ik ook een keer meegemaakt, top!
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
GUNS N' ROSES IS DE ENIGE GOEDE BAND
Ik vind Jaya the Cat ook onder spacemuziek vallenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
Maar de prodigy zit ook in het straatje van space muziek, want dan luister ik dat ook
kijk dat heb ik ook.. zo'n muziek is op zo'n festival echt top (vooral de vrouwen in bikiniquote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prodigy vind ik ook wel spacemuziek ja.
Vato GonzalezBegrijp dat mensen het vet vinden maar ik zal er niet snel naar luisteren. Alhoewel het op een festival met zon, bier en vrienden wel weer heerlijk is
Vooral dat 'ik ga knikkeren'quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
JIJ VERSCHRIKKELIJK MENS!! IK BEN JE SPUUGZAT IK GA KNIKKEREN TOT OOIT
en weg was mn zoon![]()
Ik zei alleen "hoi"
hehquote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk heb je er dan 2 te pakken, de Guns bandjes en de Roses bandjes
Nah ik kon me nog net beheersenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
het was niet goed maar ook niet slechtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van me werd toen betaald om ;t te horen
Jawel, maar LA Guns en Hollywood Rose bestonden al niet meer. En apart waren ze kut.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je de geschiedenis van GNR niet, als echte fan
Houd je muil nou eens dicht.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je de geschiedenis van GNR niet, als echte fan
Ik weet het niet, luister sowieso neit zoveel prodigy.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was niet goed maar ook niet slecht
vond het een beetje eentonig het is dat me aangeboden werd om mee te gaan anders had het niet gehoeven
ook wel lekker op zijn tijd heb het lang niet meer gehoordquote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, luister sowieso neit zoveel prodigy.
Ik droom liever weg op Seabound. Dat ga ik nu ook even opzetten.
Maak me zwanger dan, dan gaan we de koningin schrijvenquote:
Ik weet toch niet wanneer we kunnen meeten? En jij ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak me zwanger dan, dan gaan we de koningin schrijven
Morgen gaat ze met mij mee richting mijn werk, en gaat ze met de trein door naar Lissequote:Op donderdag 15 april 2010 15:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer we kunnen meeten? En jij ook niet.
Euhm ja misschien wel, ik weet ;t niet. M;n inbox was volquote:Op donderdag 15 april 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook wel lekker op zijn tijd heb het lang niet meer gehoord
had je nog wat aan dat lijstje wat ik je stuurde?
Er rijden niet eens treinen naar Lisse.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Morgen gaat ze met mij mee richting mijn werk, en gaat ze met de trein door naar Lisse
nou ja als je em niet meer hebt stuur ik je em wel opnieuw opquote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euhm ja misschien wel, ik weet ;t niet. M;n inbox was volGrootste deel weggegooid, weet neit of dat lijstje van jou erbij zat.
Als jij de trein betaalt.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Morgen gaat ze met mij mee richting mijn werk, en gaat ze met de trein door naar Lisse
Wel dichtbij.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er rijden niet eens treinen naar Lisse.
Gewoon. Maar soms is het gewoon heerlijk om even lekker te schelden op je moeder zonder dat je meteen een maand op je kamer opgesloten zit. Dus mijn zoon en ik schelden af en toe even lekker op elkaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Dewardo het volgende:
[..]
op wat voor afschuwelijke manier zei je "hoi" dan?
he bah jaquote:Op donderdag 15 april 2010 15:42 schreef Dewardo het volgende:
[..]
kijk dat heb ik ook.. zo'n muziek is op zo'n festival echt top (vooral de vrouwen in bikini) alleen ja.. die mooiboys die wat staat rond te kijken of iemand ze bekijkt vind ik wat minder
Bus dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er rijden niet eens treinen naar Lisse.
Dan is ze al heel vroeg bij stoepquote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vroeg uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is ze al heel vroeg bij stoep
Dan ga ik daar dus heen.quote:
Ergens tussen 8 en 9quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is ze al heel vroeg bij stoep
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon. Maar soms is het gewoon heerlijk om even lekker te schelden op je moeder zonder dat je meteen een maand op je kamer opgesloten zit. Dus mijn zoon en ik schelden af en toe even lekker op elkaar.
Dan meot je nog naar schoolquote:
Oké, en naar welke halte neem je de bus?quote:
kijk, daarom laat ik de mijne altijd thuisquote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
he bah jaArrogant rondkijken en nog arroganter dansen. En als je even niet oplet staan ze tegen je vriendin op te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
Ik geef je groot gelijk.quote:
Yordi mag dat wel, soms. Hij weet ook heus wel wanneer het niet kan. Verder zijn wij vaak aan het stoeien met elkaar of schelden op elkaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal gelijk overigens. Al hoef ik het thuis niet te proberen.
Even zoeken.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, en naar welke halte neem je de bus?
Ga je met stoep mee naar school. Dan worden al zn klasgenootjes stikjaloers natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kun je verder slapen in mijn bed.
Jullie zijn raar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi mag dat wel, soms. Hij weet ook heus wel wanneer het niet kan. Verder zijn wij vaak aan het stoeien met elkaar of schelden op elkaar.
We vinden het vooral leuk om dat midden in het centrum te doen ofzo. Prachtig om dan de gezichten van voorbijgangers te zien
Hij heeft toetsweek, dan faalt ;ie keihard!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je met stoep mee naar school. Dan worden al zn klasgenootjes stikjaloers natuurlijk
Hihi, keihard.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft toetsweek, dan faalt ;ie keihard!
quote:
Ja. Ew.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ruikt dan helemaal naar jou
Natuurlijk niet.quote:
welk merk rook je?quote:
Hoezo ew?quote:
quote:
Chesterfield, Davidoff of Javaanse Jongens 3/4. Ik rook alleen kwaliteit goddomme! Of ik rook van Ez.quote:
Lucky uiteraardquote:
Rokenquote:
ik van nelle zware of anders pall mallquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chesterfield, Davidoff of Javaanse Jongens 3/4. Ik rook alleen kwaliteit goddomme! Of ik rook van Ez.
Dan stinkt ;t wel naar jouquote:
Dus morgen slaap jij een paar uur in mijn bed?quote:
je wilt me een kuthumeur bezorgen dusquote:
Laat je lichaamsfuncties eens stoppen?quote:
Van nellequote:Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik van nelle zware of anders pall mall
laatste tijd rook ik marlboro uit turkije
heb je een vrouw in je bed, ga je toch niet slapen!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus morgen slaap jij een paar uur in mijn bed?
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus morgen slaap jij een paar uur in mijn bed?
Zij gaat slapen. Ik ben dan niet thuis namelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:57 schreef Dewardo het volgende:
[..]
heb je een vrouw in je bed, ga je toch niet slapen!
hoe bezwanger je ze danquote:Op donderdag 15 april 2010 15:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zij gaat slapen. Ik ben dan niet thuis namelijk.
niks mis meequote:
Of als ze bij huppels in de buurt is Marlboroquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chesterfield, Davidoff of Javaanse Jongens 3/4. Ik rook alleen kwaliteit goddomme! Of ik rook van Ez.
Door mijn penis in haar te stoppen en te ejaculeren.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Door mijn penis in haar te stoppen en te ejaculeren.
ohquote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Door mijn penis in haar te stoppen en te ejaculeren.
quote:
nee man, wel goed tellen hequote:
Oh, 24. Binnenkort leer je wel hoe je iemand zwanger maakt.quote:
dat hoop ik nog wel een jaar of 4/5 uit te stellen eigenlijk.. kinderenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, 24. Binnenkort leer je wel hoe je iemand zwanger maakt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dat hoop ik nog wel een jaar of 4/5 uit te stellen eigenlijk..jankende kinderen
Ik moet DW zo snel mogelijk bezwangeren, anders kunnen we niet trouwen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dat hoop ik nog wel een jaar of 4/5 uit te stellen eigenlijk.. kinderen
Vind ik ook smerig eigenlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of als ze bij huppels in de buurt is Marlboro
Mijn kinderen ookquote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Dewardo het volgende:
ja ik neem het terug indd.. volle poepluiers zijn eigenlijk waar ik een hekel aan heb. maar mijn neeftjes en nichtjes van 2 t/m 6 jaar zijn wel heel gaaf
Nope. We moeten de koningin schrijven met een goede reden.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik moet DW zo snel mogelijk bezwangeren, anders kunnen we niet trouwen.
Daar hebben mn buren er 2 vanquote:
Maar je rookt het welquote:
ooow daar kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben mn buren er 2 van![]()
Zodra er ook maar 1 zonnestraal bij hen in de tuin schijnt pleurt ze die kids jankend en wel de tuin in.
Rotmensquote:
Ik kan er ook heel slecht tegen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow daar kan ik echt niet tegen
laatst zat ik in de trein en toen ging er een janken omdat ie zijn zin niet kreeg dan word ik wel zo godse chagerijnig van zeker zo vroeg op de ochtend
Klopt.quote:
zoals een vriend van me het zegt gewoon in volle vaart de trein uit smijten problem solvedquote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel slecht tegen hoor
Wat is die goede reden?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. We moeten de koningin schrijven met een goede reden.
in desperate times roken is rokenquote:
in die moderne treinen kunnen de raampjes niet meer openquote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals een vriend van me het zegt gewoon in volle vaart de trein uit smijten problem solved
Ik weet dat mn buren nog een derde schreeuwlelijk willen. Dan ga ik echt opvoedkundige folders bij ze door de brievenbus gooienquote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals een vriend van me het zegt gewoon in volle vaart de trein uit smijten problem solved
whehee subtiele hintsquote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat mn buren nog een derde schreeuwlelijk willen. Dan ga ik echt opvoedkundige folders bij ze door de brievenbus gooien
what have I donequote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotmens![]()
KinderEN dus meervoud en dan toch zo'n teringlekker figuurtje
Dat ik zwanger ben en dat we onze kinderen in een echt gezin willen grootbrengenquote:
Jij hebt straf opbokken dusquote:
Dat is precies hetzelfde als wat ik zei.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ik zwanger ben en dat we onze kinderen in een echt gezin willen grootbrengen
Mijn zoon is bijna 12 en ik heb nog steeds een 5 maanden zwanger buikje.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
what have I done
en zo'n lekker firguur heb ik niet hoor
quote:
Mijn jongste is 1,5 en ik heb dat buikje echt nog wel hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is bijna 12 en ik heb nog steeds een 5 maanden zwanger buikje.
Dat zag ik op jouw foto's niet hoor.
Aanvullingquote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde als wat ik zei.
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn jongste is 1,5 en ik heb dat buikje echt nog wel hoor(je ziet het alleen niet zo op de foto)
Ga je mee roken lieverdquote:
Hoe oud is jouw vat?quote:
vanaf mijn 19de ofzo dus 7 jaarquote:
ik sport nu 5x per week om de mijne eraf te krijgen, maar sporten is echt saaiquote:
mja ik heb dus een hekel aan sport voel me er niet prettig bij maar goed dat ik enorm ben aangekomen de laatste tijd komt niet door et gezuipquote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik sport nu 5x per week om de mijne eraf te krijgen, maar sporten is echt saai
Je hebt al een superlekker buikje!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben gestopt met eten om mager te worden voor DW.
IS DAT HET ENIGE? ALLEEN M'N BUIK?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt al een superlekker buikje!
Nee. Jij bent sowieso yummie.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IS DAT HET ENIGE? ALLEEN M'N BUIK?
de rest is het moeite van vermelden niet waardquote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
je portomonee waarschijnlijk.. zo zijn vrouwenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
je moet nog heel wat festivals afstruinen om je favo bands live te zienquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal, raad eens welk tasje ik meeneem
Niet eens bijnaquote:
Ik ken de inhoud van zijn portemonnee niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef Dewardo het volgende:
[..]
je portomonee waarschijnlijk.. zo zijn vrouwen
Als je portemonnee meer inhoud heeft dan jij, dan wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef Dewardo het volgende:
[..]
je portomonee waarschijnlijk.. zo zijn vrouwen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je portemonnee meer inhoud heeft dan jij, wel ja.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je portemonnee meer inhoud heeft dan jij, dan wel.
Dan blijft er nog wat te fantaseren over voor jequote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud van zijn portemonnee niet.
heb jij een power puff girls tasje jaquote:
Ik fantaseer sowieso al over jouquote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan blijft er nog wat te fantaseren over voor je@:@:@
![]()
Ik ook over jouquote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik fantaseer sowieso al over jou
Ja. Als ik ej op msn had zou ik ;t je bewijzen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb jij een power puff girls tasje ja
Hoeveel etappes heb ej al gehad?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook over jouDe hele dag al
Marathon jwz
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je portemonnee meer inhoud heeft dan jij, dan wel.
Nog steeds maar driequote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel etappes heb ej al gehad?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Als ik ej op msn had zou ik ;t je bewijzen.
Dank jequote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt dan weer mooie tattoos![]()
Sorryquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nog steeds maar drie
Jij wilt maar niks sturen
ik vind die voor mijn zoon ook het mooistquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind die op mn heup voor mn zoon het mooist, maar die zie je niet op de foto's
Foto;s!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind die voor mijn zoon ook het mooist(het is gewoon zijn naam)
ik moet er nog veel meer
en nu ga ik ff van het zonnetje genieten
Wij wel zonder jou.quote:
Ik heb geen geboortekaartjes gedaan bij zn geboorte dus toen ie 2 was heb ik een kaartje op mn heup laten tatoeërenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind die voor mijn zoon ook het mooist(het is gewoon zijn naam)
ik moet er nog veel meer
en nu ga ik ff van het zonnetje genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |