rokje met legging eronderquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog geen rokjesweer.
Nee, als je het doet doe het dan goedquote:Op donderdag 15 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[/quote
]rokje met legging eronder
Jupilerquote:
altijd goedquote:
EN IK WIL TIETENquote:
Erwin liefquote:
Geen beltegoed...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben m;n telefoon kwijt. Wie belt me even?
Voor Hertog Jan moet je niet bij Huppel zijn, die heeft geen smaak qua bierquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maakt dit het weer een beetje goed, huppel DW en Eze
Die heb ikquote:
Bavaria is geen bierquote:
owquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor Hertog Jan moet je niet bij Huppel zijn, die heeft geen smaak qua bier
die drinkt heineken?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch heb ik de laatste HJ uit Bart zn krat opgezopenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DWergjequote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin liefAlweer klaar met werken?
Dan is dat geregeldquote:
No thnx.quote:
HJ is ook lekker, eigenlijk alles wel behalve Amstel imhoquote:
Geen geld voor 'bier'?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch heb ik de laatste HJ uit Bart zn krat opgezopen
ikkequote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Heinekenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HJ is ook lekker, eigenlijk alles wel behalve Amstel imho
Oepsquote:
nee toen hadden we nog bier, maar die krat ging veel te snel en ik wilde nog meer bier dus toen die laatste HJ maar gepaktquote:
quote:
ik heb bierquote:
Lekker bij de barbecue vooral...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Dewardo het volgende:
corona met een citroentje erin is lekker met dit mooie weer
bbq'en!!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Lekker bij de barbecue vooral...
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Dewardo het volgende:
corona met een citroentje erin is lekker met dit mooie weer
Beste bier wat er is wmbquote:
Duvel, das toch dat obesitas flesje?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aan
[..]
Beste bier wat er is wmb(Wat niet onder de 5%Alc bieren valt that is)
kanon is ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd, goede herinneringen aan
[..]
Beste bier wat er is wmb(Wat niet onder de 5%Alc bieren valt that is)
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Duvel, das toch dat obesitas flesje?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ook vaak gedronken jaren terug, maar wel regelmatig een dikke kater gehad van dat spulquote:
quote:
whehehe jaa dat herken ik wel ergensquote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook vaak gedronken jaren terug, maar wel regelmatig een dikke kater gehad van dat spul
Ik zie bij de supermarkt bij mij in de buurt de laatste tijd halve liter blikken Kanon staan, dat lijkt me nogal zwaar om weg te tikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe jaa dat herken ik wel ergens
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie bij de supermarkt bij mij in de buurt de laatste tijd halve liter blikken Kanon staan, dat lijkt me nogal zwaar om weg te tikken![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaalleen gister was ik niet voor rede vatbaar en wilde ik het liefst dat ding eruit tiefen
Het is altijd rokjesweerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mja en in sommige gevallen hoe korter hoe beterquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Had hem dan naar mij gegooid
Maar ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten. DIG topic?
[..]
Het is altijd rokjesweer
Vanmorgen, in de bus en trein. DE TERINGquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en in sommige gevallen hoe korter hoe beter
quote:
had je er niet stiekem een foto van kunnen makenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen, in de bus en trein. DE TERING
Ik ga nu even luisterenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef Dewardo het volgende:
nou ratel, ik zag in je fotoboek dat je nogal van space muziek hield
maar fat boy slim zal wel te commercieel zijn denk ik
Nee, zat te ver wegquote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je er niet stiekem een foto van kunnen maken
3keerniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixquote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
een goed begin van de dag dusquote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zat te ver wegMaar toch goed kunnen kijken
Dat was het zekerquote:
Trek er een aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Had hem dan naar mij gegooid
Maar ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten. DIG topic?
[..]
Het is altijd rokjesweer
dat zal ik niet snel zeggen eerste wat ik tegen kom is op mijn werk en dat is 80 plusquote:
Lekker fris windje tussen de benenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trek er een aan zou ik zeggen.
Nah, ik trek vanavond wel een korte broek aanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trek er een aan zou ik zeggen.
the flashbulb gewoon van die spacende deuntjes waarin je helemaal weg raaktquote:
kijk maar eens in het fobo van ratelslangetjequote:
Waarom heb ik dat nooit, ;s ochtends vroeg?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij vanavond geen broek aan hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik trek vanavond wel een korte broek aan
22 mei bij de huppels?quote:
En dat sms je mij niet eens evenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niet Yordi;s verjaardag vieren?quote:
Ja doen we misschien wel met een bbqquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niet Yordi;s verjaardag vieren?
hoe oud word die?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen we misschien wel met een bbq![]()
En yordi kennende zie ik die de hele dag niet dan, ja snachts om 12 uur als ik hem wakker maak voor zn kadootje.
Oh wacht die is op zaterdags rond 12 uur heus nog wel wakker
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit space? in ieder geval het begin?
Het hangt er vanaf de verjaardag van een kennis doorgaat he, of ik kom, dat weet jequote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen we misschien wel met een bbq![]()
En yordi kennende zie ik die de hele dag niet dan, ja snachts om 12 uur als ik hem wakker maak voor zn kadootje.
Oh wacht die is op zaterdags rond 12 uur heus nog wel wakker
ow okquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.
ik persoonlijk heb dat van electro tot terror zeg maar
Hehe opgaan in terrorquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja, iedereen spaced op mn eigen manier en op andere muziek, maar de hoofdgedachte is dat je helemaal op gaat in de beat en/of melodie.
ik persoonlijk heb dat van electro tot terror zeg maar
12quote:
Er is nu ook even een ander iets dat gigantisch roet in het eten kan gooien. Kan maar zo dat we het ps in juni of juli kunnen vierenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf de verjaardag van een kennis doorgaat he, of ik kom, dat weet je
dat schiet al mooi op welke groep zittie nu op school?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12![]()
[..]
Er is nu ook even een ander iets dat gigantisch roet in het eten kan gooien. Kan maar zo dat we het ps in juni of juli kunnen vieren
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurfquote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat schiet al mooi op welke groep zittie nu op school?
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalenquote:
oprahquote:Op donderdag 15 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nu bij oprah dat ze in Denemarken huizen hebben met een open douche in de woonkamer.
whehehe dan is het heey tas waar ga je met die brugger heenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurf![]()
Hij krijgt van DW een prinsessenjurkje btw![]()
[..]
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalen
ja, zelfs tot mijn grote schrik, en helemaal nuchter ook nogquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe opgaan in terrorBreed scala trouwens. Ik vind drum n bass dan wel spacemuziek
Dat kijken moeders toch?quote:
Okéquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 dus nog 1 jaartje en dan brugsmurf![]()
Hij krijgt van DW een prinsessenjurkje btw![]()
[..]
Je bent welkom lieverd. Als mn auto het dan weer doet wil ik je zelfs wel komen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |