Fijn weekend!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Guess. het volgende:
Dames ik ben een paar daagjes weg (lang weekend) fijn weekend allemaal en tot na het weekend als jullie waarschijnlijk al weer tig topics verder zijn![]()
Geinig!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was bijvoorbeeld mijn mobiel met halloween
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, daar had ik er ook 2 of 3 vanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!
Hahaha, hoe tof is dat!! dat ga ik ook een keer doenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...quote:
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...)
Aha!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.
Ben benieuwd hoe die mood-lakken zijn! En de tweede van rechts lijkt me ook erg gaaf!quote:
quote:
Skittlesquote:
Oeh, erg naais!quote:
Jammer, dan kunnen we niet ruilenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie allemaal lakjes die ik ook heb
Mooooiquote:
neequote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Mooie nagels! En fijn kleurtje..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op me pink met een laagje matte about you om even te testen
Jammerquote:
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jammer![]()
wat doen die mood lakjes eigenlijk?
Veranderen die van kleur ofzo?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb mijn nagels al bijna helemaal afgekloven![]()
kan bijna niet wachten, erg he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |