quote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Pieter-utd het volgende:
gefeliciteerd trouwens
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die zich niet aan de wet houden op hun verjaardag
Meneertje is even het stralende middelpunt van belangstelling en vergeet dan gemakshalve dat er ook nog een wet is in Nederlandquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Penisbaard het volgende:
Want de wereld draait natuurlijk alleen om hem, dat andere brave hardwerkende burgers zich wel aan de wet moeten houden maakt hem even niks uitquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Meneertje is even het stralende middelpunt van belangstelling en vergeet dan gemakshalve dat er ook nog een wet is in Nederland
Gadverdamme nu je het zegt... Ik word er kotsmisselijk van... En maar felicitaties in ontvangst nemen, maar actie ondernemen tegen honger in Afrika, ho maarquote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want de wereld draait natuurlijk alleen om hem, dat andere brave hardwerkende burgers zich wel aan de wet moeten houden maakt hem even niks uit
Keep_Walkingquote:
Kinderen sterven door gebrek aan voedsel, maar TS feest wel lekker verderquote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gadverdamme nu je het zegt... Ik word er kotsmisselijk van... En maar felicitaties in ontvangst nemen, maar actie ondernemen tegen honger in Afrika, ho maar
Ja TS neem lekker nog een stukje taart, je hebt het verdiend hoor, weer 365 dagen in leven, 'whoohoo'. Er zijn mensen die zouden willen zo oud te kunnen wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kinderen sterven door gebrek aan voedsel, maar TS feest wel lekker verderHem maakt het niks uit, want de wereld draait alleen om hem
Toen ik zou oud was als TS was ik 22.quote:
Hey, ik heb geld naar Haiti gestuurd en later ga ik ook iets voor Afrika doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gadverdamme nu je het zegt... Ik word er kotsmisselijk van... En maar felicitaties in ontvangst nemen, maar actie ondernemen tegen honger in Afrika, ho maar
En maar genieten van zijn taart, kinderen in Afrika zouden er een moord voor doenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja TS neem lekker nog een stukje taart, je hebt het verdiend hoor, weer 365 dagen in leven, 'whoohoo'. Er zijn mensen die zouden willen zo oud te kunnen worden
Wat poep jij nou weer man.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef wise het volgende:
Altijd leuk, van die proleten die dan boos op een ander worden terwijl ze zelf fout zijn. En dan nog overtuigd zijn van hun eigen gelijkheid¡¡¡¡
wat heeft TS aan een derde knieschijf?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Zith het volgende:
Die man had je een knie-cap moeten geven als caduea!
Omdat er bij stations toch al genoeg camera's staan die jouw gezicht kunnen verkennen, dus ze weten al dat je met de trein gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Waarom moet je in de bus wel inchecken en in de trein niet eigenlijk? bij allebei wordt er toch geen geld afgeschreven?
Welke wet, dat heb je ook maar van horen zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |