abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:02:30 #201
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80519415
er schijnt een middeltje te bestaan (beetje voor te stellen dat wanneer je asperges eet je zeik onwijs gaat stinken) dat je tietmelk verandert in warme chocolademelk met slagroom
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80519611
als je minder grof bent, kom je een stuk lolliger over.
pi_80519952
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Linda, het zou jou toch zeker worst wezen wat een stel bekrompen tokkies van een stukkie blote borst vinden? Kom op zeg, die lui hebben het IQ van een eierdop. Lekker in het openbaar blijven voeden, hoor!

Leuke quote uit de discussie:
[..]

Ik voel me natuurlijk helemaal aangesproken door je quote thnx

Ik heb ook nog nooit nare ervaringen gehad dan, behalve tijdens het voeden in het KDW (jaja, lunchen op chique met je tiet naar buiten ) en daar was mn "vervelendste" ervaring: een man die de hele voeding heeft gestaard, hoewel je niks zag Voor de rest kijkt iedereen eerder vertederd ofzo... Het was gister gewoon mn dag niet denk ik, huilen om reacties uit de Telegraaf

Keshet, wat vervelend voor jullie. Hopelijk is het zoals Ticootje zegt en schiet je productie omhoog als Teigetje zelf drinkt

En Groof, hoe lief het ook is van Huup, ze was niet de enige die het aanbood. Dus iedereen die het aangeboden heeft: jullie zijn schatten
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:18:31 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80520033
Keshet, het moedermelknetwerk, is dat geen optie voor jullie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80520634
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef Linda2205 het volgende:
... Het was gister gewoon mn dag niet denk ik, huilen om reacties uit de Telegraaf
hihih
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:43:36 #206
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80520964
Ik vind het geweldig als mensen dat aanbieden. Voor Huup en alle anderen die het hebben aangeboden . Echt te gek .

dinsdag 20 april 2010 @ 14:46:08 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80521053
Ja het is heel mooi en lief enzo, maar alleen niet zo verstandig

Moedermelknetwerk is een veel betere keuze als je geen fv wilt geven.
pi_80521131
Waarom niet verstandig Ticootje? Omdat er niet gecontroleerd wordt op ziektes ed?

Hier zitten we nu op 3 voedingen per dag. Is dat ok of te weinig? Geen idee wat ze "hoort" te drinken op deze leeftijd. Ze is vandaag precies 7 maanden
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:54:10 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80521371
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Waarom niet verstandig Ticootje? Omdat er niet gecontroleerd wordt op ziektes ed?

Hier zitten we nu op 3 voedingen per dag. Is dat ok of te weinig? Geen idee wat ze "hoort" te drinken op deze leeftijd. Ze is vandaag precies 7 maanden
Juist en omdat je als drager ook niet altijd weet of je het hebt..

* Hepatitis B (Geelzucht; HBsAg)
* Hepatitis C (Geelzucht; HCV)
* HIV (Aids; HIV Antistoffen)
* CMV (Cytomegalovirus; CMV IgM en CMV IgG)
* Lues (Syfilis; TPHA)
* Transaminase screening (leverenzymen; ALAT en ASAT)

Dit wordt getest bij de bloedtest als je melk wilt doneren bij het moedermelknetwerk. Dat is dus geen standaard test, HIV en 1 van de hepatitis wordt wel bij je zwanegrschap getest, maar de rest weet je dus niet. Ook mag je niet in Engeland zijn geweest in bepaalde jaartallen, ivm koeienziekte, dat kun je bij je dragen en niet weten en pas na 30 jaar ziek worden, er is aangetoond dat die stoffen gewoon in de moedermelk terecht komen.

En dan heb ik het nog geen eens over het feit dat je niet weet of de donormoeder alcohol drinkt ( of rookt), en dan hoef je echt niet meteen alcoholist te zijn, maar dat is voor mij wel een reden om me niet aan te melden, gewoon omdat ik wel af en toe alcohol drink en gewoon borstvoeding geef... (Hou natuurlijk wel rekening met uitwerktijd enz)
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:54:49 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80521405
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Linda2205 het volgende:

Drinkt ze er andere dingen naast?
pi_80521620
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Drinkt ze er andere dingen naast?
Water. Of naja...zoals het vandaag is:

0730: BV
1000: Fruit (met normaal fruitsap en een beetje extra water erdoor)
1200: BV
1430: Rijstwafel met water uit tuitbeker
1600/1700: Groente met beetje extra water erdoor
1830/1900: BV en naar bed

Het kwam trouwens gister voor het eerst zo uit en het beviel me wel. Ze drinkt rustiger, ze slaapt er beter op. Gewoon omdat er per bv meer te halen valt
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:01:25 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80521665
Als zij het goed vindt is het toch goed?
pi_80521750
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Als zij het goed vindt is het toch goed?
Ze is al snel tevreden Maar ik wil dr ook niet te weinig vocht geven, snappie
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:04:44 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80521789
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:03 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ze is al snel tevreden Maar ik wil dr ook niet te weinig vocht geven, snappie
Als je twijfelt of ze dorst heeft is het vrij simpel om gewoon aan te bieden. Als ze dan geen dorst heeft zal ze gewoon niet drinken...
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:23:04 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80522467
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap de commotie niet zo, meiden. Ik voed wanneer het nodig is, probeer dit een beetje discreet te doen omdat ik dat voor mezelf fijner vindt en Senna dan beter drinkt en dat is het. Wat een ander daarvan vindt, is zijn of haar probleem, daar ga ik niet eens over nadenken En als ik bij mensen op bezoek ben, vraag ik altijd even of ze er problemen mee hebben, of liever hebben dat ik even apart ga zitten. Thuis kondig ik aan dat ik ga voeden, zodat iemand die dat niet prettig vindt, de andere kant op kan kijken Verder heb ik op terrasjes gevoed, in Artis, bij mensen thuis, in de auto op de achterbank op diverse parkeerplaatsen en in het park. Ik heb werkelijk geen idee of er mensen waren die dat minder prettig vonden, want ik ben dan bezig met Senna en niet met omstanders
Good for you!
Hier precies hetzelfde

Helaas is Toby voeden tussen het werken door logistiek gezien niet mogelijk. Jammer, maar n iet het einde van de wereld en dat zie ik vandaag wat beter in dan gisteren
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:32:16 #216
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80522779
Ik word iedere maand getest, omdat ik plasma geef. Alleen jammer dat je daar nooit een uittrekseltje van krijgt, zou heel wat kosten sparen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:42:48 #217
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80523231
Oh, Keshet wat vervelend van je productie... Ik kon het altijd wel een beetje boosten met het eten van halwa tahiniyya (Halwa/halva uit Turkse winkel gebaseerd op tahini / sesam). Kreeg daar altijd net een beetje extra productie van, en kwam zo mijn dalen door. Misschien helpt het bij jou ook? En VEUL blijven drinken...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_80524794
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik word iedere maand getest, omdat ik plasma geef. Alleen jammer dat je daar nooit een uittrekseltje van krijgt, zou heel wat kosten sparen...
Zeker! Ik mag in juli ook weer voor plasmadonatie. Wisten jullie trouwens dat je tijdens de bv-periode in Belgie geen bloed mag doneren?

Ticootje je hebt helemaal gelijk dat het minder verstandig is. Overigens wordt er op lues ook getest in de zwangerschapsscreening. De hepatitis die dan wordt getest is de B.
pi_80525050
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef WupWup het volgende:

[..]

Zeker! Ik mag in juli ook weer voor plasmadonatie. Wisten jullie trouwens dat je tijdens de bv-periode in Belgie geen bloed mag doneren?
Ah, moet ik het dus niet gaan opzoeken Al is het voor mij misschien wel goed dat het nog eventjes niet mag want ik heb zo al genoeg last van ijzertekort.

Ik mag trouwens volgende week een kolf gaan ophalen om het even te proberen. Zien wat het zal geven. Misschien zal ik dan makkelijker kunnen beslissen wat ik ga doen als ik terug aan het werk ga want nu wil ik het in principe wel doen, maar ken ik toch nog iets te veel nadelen om het zo maar te beslissen waardoor ik ook neig naar de gemakkelijkste oplossing. En aangezien ik normaal gezien in mei begin af te bouwen, kan ik in de week ervoor soms een flesje geven met BV zodat hij ook van de fles leert drinken. Of kan de papa ook eens een flesje geven
Conclusie: nog geen beslissing over FV of FV in combinatie met BV, maar ik denk wel dat ik door even af te kolven een beslissing zal kunnen nemen waar ik me beter zal bij voelen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:28:58 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80525324
Ik heb vandaag mijn kast opgeruimd en kwam mijn Avent-handkolf tegen. Alle oude flessen enzo heb ik weggegooid, maar ik dacht er misschien iemand nog een extra/reserve/incidentele kolf nodig zou kunnen hebben.
Tegen vergoeding van verzendkosten stuur ik 'm op als iemand 'm wil hebben.

ik kwam ook nog een nieuw setje I-II-III spenen tegen van Avent.. zelfde verhaal
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:03:23 #221
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80526626
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ticootje je hebt helemaal gelijk dat het minder verstandig is. Overigens wordt er op lues ook getest in de zwangerschapsscreening. De hepatitis die dan wordt getest is de B.
Ik heb gewoon mijn klep erover gehouden, omdat sommige artsen je kennelijk inderdaad afkeuren zolang je bv geeft en sommigen weer niet. Geen zin om het 'slachtoffer' te worden van willekeur.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80527223
oh die discussie zou net wat voor mij zijn helaas spreekt de arts hier op het afnamecentrum belabberd nederlands en is het bij hem altijd 'wazeggie?'
pi_80527404
Die Aventspenen wil ik wl hebben, ET. Wilde ze toevallig van de week gaan halen.
pi_80529678
oh ik lees nu groofs dr reactie haha ik reageerde meer omdat ik eerdere berichtjes naar Keshet toe al las dus er zijn er idd meer die het aanboden. Super van iedereen

moedermelknetwerk lijkt me beter en veiliger en waarschijnlijk ook practischer voor Keshet omdat ze dan hoogstwaarschijnlijk aan iemand gekoppeld zal worden in haar woonplaats.

En bloed doneren mag ik toch niet doen dus dat soort dingen gaan langs me heen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80550312
MUH!! Ik heb gisteren die voedingsBH van de Hema gekocht, gisteravond gewassen en nu heeft hij het formaat van een push-upBH!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')