Ik voel me natuurlijk helemaal aangesproken door je quotequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Linda, het zou jou toch zeker worst wezen wat een stel bekrompen tokkies van een stukkie blote borst vinden? Kom op zeg, die lui hebben het IQ van een eierdop. Lekker in het openbaar blijven voeden, hoor!![]()
Leuke quote uit de discussie:
[..]
hihihquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef Linda2205 het volgende:
... Het was gister gewoon mn dag niet denk ik, huilen om reacties uit de Telegraaf![]()
![]()
Juist en omdat je als drager ook niet altijd weet of je het hebt..quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Waarom niet verstandig Ticootje? Omdat er niet gecontroleerd wordt op ziektes ed?
Hier zitten we nu op 3 voedingen per dag. Is dat ok of te weinig? Geen idee wat ze "hoort" te drinken op deze leeftijd. Ze is vandaag precies 7 maanden
Drinkt ze er andere dingen naast?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Waarom niet verstandig Ticootje? Omdat er niet gecontroleerd wordt op ziektes ed?
Hier zitten we nu op 3 voedingen per dag. Is dat ok of te weinig? Geen idee wat ze "hoort" te drinken op deze leeftijd. Ze is vandaag precies 7 maanden
Water. Of naja...zoals het vandaag is:quote:
Ze is al snel tevredenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Als zij het goed vindt is het toch goed?
Als je twijfelt of ze dorst heeft is het vrij simpel om gewoon aan te bieden. Als ze dan geen dorst heeft zal ze gewoon niet drinken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze is al snel tevredenMaar ik wil dr ook niet te weinig vocht geven, snappie
Good for you!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap de commotie niet zo, meiden. Ik voed wanneer het nodig is, probeer dit een beetje discreet te doen omdat ik dat voor mezelf fijner vindt en Senna dan beter drinkt en dat is het. Wat een ander daarvan vindt, is zijn of haar probleem, daar ga ik niet eens over nadenkenEn als ik bij mensen op bezoek ben, vraag ik altijd even of ze er problemen mee hebben, of liever hebben dat ik even apart ga zitten. Thuis kondig ik aan dat ik ga voeden, zodat iemand die dat niet prettig vindt, de andere kant op kan kijken
Verder heb ik op terrasjes gevoed, in Artis, bij mensen thuis, in de auto op de achterbank op diverse parkeerplaatsen en in het park. Ik heb werkelijk geen idee of er mensen waren die dat minder prettig vonden, want ik ben dan bezig met Senna en niet met omstanders
Zeker! Ik mag in juli ook weer voor plasmadonatie. Wisten jullie trouwens dat je tijdens de bv-periode in Belgie geen bloed mag doneren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik word iedere maand getest, omdat ik plasma geef. Alleen jammer dat je daar nooit een uittrekseltje van krijgt, zou heel wat kosten sparen...
Ah, moet ik het dus niet gaan opzoekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zeker! Ik mag in juli ook weer voor plasmadonatie. Wisten jullie trouwens dat je tijdens de bv-periode in Belgie geen bloed mag doneren?
Ik heb gewoon mijn klep erover gehouden, omdat sommige artsen je kennelijk inderdaad afkeuren zolang je bv geeft en sommigen weer niet. Geen zin om het 'slachtoffer' te worden van willekeur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zeker! Ik mag in juli ook weer voor plasmadonatie. Wisten jullie trouwens dat je tijdens de bv-periode in Belgie geen bloed mag doneren?
Ticootje je hebt helemaal gelijk dat het minder verstandig is. Overigens wordt er op lues ook getest in de zwangerschapsscreening. De hepatitis die dan wordt getest is de B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |