Als ze nou 15 jaar jonger was.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Visplek het volgende:
Klacht is niet terecht. Want:
[ afbeelding ]
Leer leeftijden te schattenquote:
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kennelijk klink jij aan de telefoon als een simpele ziel.
Ik post hier, uiteraard ben ik een watje!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik neem aan dat je dat ook tegen haar hebt gezegd?
Als je er alleen hier over zeikt ben je een watje
Dan moet je dat toch echt kenbaar maken blijkbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.
Wat moet ik kenbaar maken? Dat ik niet simpel ben? Of dat zij een opfriscursus patientenbehandeling nodig heeft?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch echt kenbaar maken blijkbaar.
Wat een fattyquote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Visplek het volgende:
Klacht is niet terecht. Want:
[ afbeelding ]
Alsof een doktersassistente de regels gaat zitten verzinnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.
[..]
Ik post hier, uiteraard ben ik een watje!
Dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat moet ik kenbaar maken? Dat ik niet simpel ben? Of dat zij een opfriscursus patientenbehandeling nodig heeft?
Die tijden boeien me niet, dan bel ik wel een keer terug. Maar wat ze níet mogen is mensen toespreken zoals ze bij mij deed. Daar zijn die leuke bandjes voor verzonnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof een doktersassistente de regels gaat zitten verzinnen.
Dat doet de dokter droplul.
Omdat ik een watje benquote:
Jij vind dat ze je raar aansprak.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die tijden boeien me niet, dan bel ik wel een keer terug. Maar wat ze níet mogen is mensen toespreken zoals ze bij mij deed. Daar zijn die leuke bandjes voor verzonnen.
En in plaats van haar op haar gedrag aanspreken ga je een topic openen op Fok!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die tijden boeien me niet, dan bel ik wel een keer terug. Maar wat ze níet mogen is mensen toespreken zoals ze bij mij deed. Daar zijn die leuke bandjes voor verzonnen.
Uiteraard valt dat niet te controleren. Maar als ik daadwerkelijk zo'n grote bek had gehad, dan had ik haar ook wel aangesproken op haar gedrag.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij vind dat ze je raar aansprak.
Iets wat wij niet kunnen controleren natuurlijk.
Wie weet wat jij daarvoor allemaal gezegt hebt tegen haar om z'n reactie terug te krijgen.
misschien neem jij het anders op als de assistente bedoeldequote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard valt dat niet te controleren. Maar als ik daadwerkelijk zo'n grote bek had gehad, dan had ik haar ook wel aangesproken op haar gedrag.
*Mietje is*
En dat gebeurd zoooo vaak.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef MrNiles het volgende:
[..]
misschien neem jij het anders op als de assistente bedoelde
enne...uit directe omgeving weet ik wat het vak een beetje inhoud...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat gebeurd zoooo vaak.
Ze horen alleen maar wat ze willen horen en de rest is ondergeschikt.
Ik ben er met eentje getrouwd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:55 schreef MrNiles het volgende:
[..]
enne...uit directe omgeving weet ik wat het vak een beetje inhoud...
als mensen niet gezien worden omdat het niet nodig is gaan ze doodleuk naar de huisartsenpost of zelfs ehbo
en oa. daarom wordt de zorgverzekering maar duurder en duurder
ik bijnaquote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben er met eentje getrouwd.
Ze mogen sowieso niet zeggen dat ze wat beters te doen hebben dan mij te woord staan. (Tenminste, dat was een paar jaar geleden zo. Neem aan dat dat weinig veranderd is.)quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef MrNiles het volgende:
[..]
misschien neem jij het anders op als de assistente bedoelde
Dus als de spoedlijn gaat moeten ze die maar negeren??quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso niet zeggen dat ze wat beters te doen hebben dan mij te woord staan. (Tenminste, dat was een paar jaar geleden zo. Neem aan dat dat weinig veranderd is.)
Al is het zeer waarschijnlijk dat ik het zwaarder opneem dan zij bedoelt. Laat mij ook even mekkeren.
Voor spoed moet je een ander nummertje drukken!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de spoedlijn gaat moeten ze die maar negeren??![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |