Als ze nou 15 jaar jonger was.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Visplek het volgende:
Klacht is niet terecht. Want:
[ afbeelding ]
Leer leeftijden te schattenquote:
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kennelijk klink jij aan de telefoon als een simpele ziel.
Ik post hier, uiteraard ben ik een watje!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik neem aan dat je dat ook tegen haar hebt gezegd?
Als je er alleen hier over zeikt ben je een watje
Dan moet je dat toch echt kenbaar maken blijkbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.
Wat moet ik kenbaar maken? Dat ik niet simpel ben? Of dat zij een opfriscursus patientenbehandeling nodig heeft?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch echt kenbaar maken blijkbaar.
Wat een fattyquote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Visplek het volgende:
Klacht is niet terecht. Want:
[ afbeelding ]
Alsof een doktersassistente de regels gaat zitten verzinnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe simpel ik ook klinken mag, dit mogen ze niet.
[..]
Ik post hier, uiteraard ben ik een watje!
Dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat moet ik kenbaar maken? Dat ik niet simpel ben? Of dat zij een opfriscursus patientenbehandeling nodig heeft?
Die tijden boeien me niet, dan bel ik wel een keer terug. Maar wat ze níet mogen is mensen toespreken zoals ze bij mij deed. Daar zijn die leuke bandjes voor verzonnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof een doktersassistente de regels gaat zitten verzinnen.
Dat doet de dokter droplul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |