Weer een kromme vergelijking. Te hard rijden is strafbaar, downloaden niet. *zuchtquote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en als ik het terecht vind dat iemand een boete krijgt voor te hard rijden werk ik zeker bij de politie._!
Troll topic of niet, maar die vergelijking vind ik altijd behoorlijk mank gaan. Het eten is een fysiek product, muziek is dat nooit en is in elke verschijningsvorm een kopie van het origineel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef BereNDD het volgende:
nee, kijk of je een exacte kopie van het eten kan maken zodat het eten daar gewoon blijft en jij je kopie lekker op straat kan opeten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en als ik het terecht vind dat iemand een boete krijgt voor te hard rijden werk ik zeker bij de politie._!
in welke zaak laten ze trolls binnen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, ik ben zo even lunchen met een relatie. Kijken of we zo de zaak uit kunnen lopen zonder te betalen.
klopt, maar ja je moet wat als TS met van die belabberde vergelijkingen aan komt zettenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Troll topic of niet, maar die vergelijking vind ik altijd behoorlijk mank gaan. Het eten is een fysiek product, muziek is dat nooit en is in elke verschijningsvorm een kopie van het origineel.
Mensen die denken dat alles op Youtube illegaal is of domme rechters die denken dat alle torrents illegaal zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik bezoek geen sites als Youtube waar gestolen waar te kijk wordt aangeboden.
Lees je ook even wat voor gebral ik om mijn oren krijg. Niet gek he dat ik dan wel eens een post over het hoofd zie.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles op Youtube illegaal is of domme rechters die denken dat alle torrents illegaal zijn.
Ik heb toch regelmatig nieuwe linux distro via torrent binnengehaald. zo legaal als wat.
Leuk zo'n trol jammer dat ie alle argumenten stelselmatig negeert.
Welke rechter doet dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles op Youtube illegaal is of domme rechters die denken dat alle torrents illegaal zijn.
Ik heb toch regelmatig nieuwe linux distro via torrent binnengehaald. zo legaal als wat.
Leuk zo'n trol jammer dat ie alle argumenten stelselmatig negeert.
je zegt dat nu wel zo maar daar geloof ik dan weer helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik bezoek geen sites als Youtube waar gestolen waar te kijk wordt aangeboden.
Maar vanuit de industrie bekeken: maakt men dan nog wel net zoveel winst? Daarnaast vermoed ik dat men vrij snel aan die nieuwe prijs went en vervolgens weer vrolijk zal downloaden, want gratis is altijd nog goedkoper.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Flodder450 het volgende:
moeten ze het product ook niet zoo fucking duur maken he?![]()
als ze de prijzen door de helft deden, verkopen ze veeel meer![]()
Dat was een korte lunchquote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lees je ook even wat voor gebral ik om mijn oren krijg. Niet gek he dat ik dan wel eens een post over het hoofd zie.
failquote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reageer op elke poster die iets wil bijdragen.![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
Door het gebral zie ik de nuttige posts niet meer. Oen.
Ik weet niet waarom je op mijn post reageerde, want echt iets bijdragen deed ie nietquote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reageer op elke poster die iets wil bijdragen.![]()
dag klaasquote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou dikke doei. Ik ben eten.
hetzelfde hierquote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef buzz1291 het volgende:
Wat lul je nu? Ik betaal toch ook al voor mijn EWEKA abbo?
snoodaard!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
Door het gebral zie ik de nuttige posts niet meer. Oen.
Neuh hoor, toen waren er bandrecorders en later cassette bandjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan zul je het dus gewoon even zonder moeten doen. Wellicht mag je een cdtje van een vriend/vriendin lenen. Vroeger was het namelijk heel normaal dat je van dingen afbleef waar je geen geld voor had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |