quote:Ik heb de Piet Piraat versie even gebruikt maar het was niets voor me hoor, wat een schijtgame![]()
quote:Hahahaha!~~~~~~@!@@! Ik probeer nu al dagen de "extended probeerversie" Gaat nog steeds lekker!~!@!![]()
![]()
![]()
Deze mensen, die maken de industrie helemaal kapot. Deze mensen zorgen ervoor dat er voor de artiest nog geen sneetje brood vanaf kan, laat staan het beleg. Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.quote:Zo eerst maar eens de probeerversie downloaden om te kijken of het wel iets voor me is (net of er geen demo's bestaan)
Nou daar heb je het al. De eerste slachtoffers van deze crisis komen aan het licht.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Pharkus het volgende:
Zanger Rinus woont helemaal niet in een kast van een huis
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
En begin nu niet over dat artiesten in dikke huizen wonen. Dat komt enkel en alleen omdat ze jaren op tournee zijn geweest en toen geen huis hadden. De huur hebben ze opgespaard en daar hebben ze een huisje van kunnen kopen.
Gewoon kopen, je leest je in (doe je bij topics op fok ook) en dan kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef svefn het volgende:
Wat is er met met downloaden wanneer je het koopt als je het goed vind?
Alsof ze geld krijgen als jij een liedje binnenhaalt terwijl de gordijnen dichtzitten in die rukbunker van je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef BasEnAad het volgende:
Troll
Platenbazen pikken al het geld in. Alsof de artiest lijdt onder downloads.
Zit zeker een kern van waarheid inquote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef pisnicht het volgende:
Achterlijke moraalridder. Door gratis downloaden wordt het kaf van het koren gescheiden. Goede artiesten breken erdoor door en goede games worden erdoor gekocht. Voor bagger hoeft niet te worden betaald.
Oja, want niemand bezoekt meer een concert op het moment dat je muziek download..quote:Haat dat zo he. Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest
platenbedrijven..quote:Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest en de platenbedrijven geen stuiver meer overblijft.
Als ik een bepaald kutspel download betekend niet dat ze een verkoop mislopen, waarschijnlijk had ik het spel niet gekocht. En WOW heeft 11 miljoen betalende gebruikers dus wat lul je nouquote:Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.
Dan stellen de artiesten dat zelf wel voor, dat gratis downloaden. Op hun eigen site, op hun eigen tijd. Niet via een of ander achterlijk Kazaa/Limewire Pro/Usenet kanaaltje.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef pisnicht het volgende:
Achterlijke moraalridder. Door gratis downloaden wordt het kaf van het koren gescheiden. Goede artiesten breken erdoor door en goede games worden erdoor gekocht. Voor bagger hoeft niet te worden betaald.
Fixed that one!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef BaasD het volgende:
CD's kopen is zooooooooooooooooooooooooooo 1999
Ja, die verkopen ze om geld binnen te krijgen, bekendheid te verwerven en om promotie te kunnen doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Alsof artiesten het moeto hebben van cd-verkoop
Zeg je daarmee dat je lullige Medionnetje aanstaat om illegaal te downloaden?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
geef ts een ban, wat een mongool
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Artiesten wil ik best sponseren, maar niet de industrie.
De industrie maakt zichzelf kapot, wie gaat er nou nog ¤20 voor een dvd betalen. Ik koop dvd's voor maximaal ¤12,50 per stuk. Als er een aanbieding is van 5 dvd's voor ¤10 dan koop ik meestal wel een stapel.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
Haat dat zo he. Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest en de platenbedrijven geen stuiver meer overblijft.
Zelfde voor de ontwikkelaars voor games. Onder het mom van even proberen download men de game, speelt hem binnen een dag uit en zegt dat het toch niets voor hen was. Dan krijg je dit:
Deze mensen, die maken de industrie helemaal kapot. Deze mensen zorgen ervoor dat er voor de artiest nog geen sneetje brood vanaf kan, laat staan het beleg. Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.
Nou ik geef ze aan bij Brein, allemaal. Lees ik iets over een "probeerversie" dan hup een mailtje naar Tim Kuik.
En begin nu niet over dat artiesten in dikke huizen wonen. Dat komt enkel en alleen omdat ze jaren op tournee zijn geweest en toen geen huis hadden. De huur hebben ze opgespaard en daar hebben ze een huisje van kunnen kopen.
Mensen die downloaden.
Provocato ergo sumquote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg je daarmee dat je lullige Medionnetje aanstaat om illegaal te downloaden?
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, die verkopen ze om geld binnen te krijgen, bekendheid te verwerven en om promotie te kunnen doen.
Ik download als een malle, ik ga geen 18e betalen voor een cd waar meestal niet meer dan 10 nummers op staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg je daarmee dat je lullige Medionnetje aanstaat om illegaal te downloaden?
Dus een automonteur wil je wel betalen maar de producent van een auto niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Artiesten wil ik best sponseren, maar niet de industrie.
Prima, jij gaat richting Brein. Kijken of je dan net zo hard piept als Kuijk(en) dat kan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik download als een malle, ik ga geen 18e betalen voor een cd waar meestal niet meer dan 10 nummers op staan.
En jij wilt dat als betrouwbare bron opvoeren?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
TS, lees je ook even mijn link..?
http://arstechnica.com/te(...)imates-are-bogus.ars
Vergelijking slaat als een tang op een varken. Ik wil de producent van de auto (de artiest) prima betalen, ik heb alleen geen behoefte een inefficient verkoopkanaar daartussen te onderhouden (de industrie).quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Dus een automonteur wil je wel betalen maar de producent van een auto niet?![]()
Wat een geraaskal zeg.
Nogmaals: het downloaden van muziek en films is niet illegaal. Je maakt jezelf een beetje belachelijk zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Prima, jij gaat richting Brein. Kijken of je dan net zo hard piept als Kuijk(en) dat kan.
Misschien moet je eens een lesje marketing nemen. Als je als artiest nu gewoon gratis je nummers online zet en je maakt goede muziek dan ben je binnen no time razend populair op sites als youtube waarna je de optredens voor het uitkiezen hebt. Zet daarnaast een online shop op waar mensen luxe cd's/dvd's/whatever kunnen kopen en klaar ben je (mits je talent hebt).quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, die verkopen ze om geld binnen te krijgen, bekendheid te verwerven en om promotie te kunnen doen.
De overheid van de VS die zelf stelt dat die cijfers inflated zijn is geen goeie bron? Wat is een betere bron volgens jou, de industrie?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef S1nn3rz het volgende:
En jij wilt dat als betrouwbare bron opvoeren?
Jongen, ga maar terug in je mand want je hebt er werkelijk niks van begrepen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vergelijking slaat als een tang op een varken. Ik wil de producent van de auto (de artiest) prima betalen, ik heb alleen geen behoefte een inefficient verkoopkanaar daartussen te onderhouden (de industrie).
Idd. Zit er wel aan te komen maar die wet is vooralsnog niet uit de ontwerpfase.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
Nogmaals: het downloaden van muziek en films is niet illegaal. Je maakt jezelf een beetje belachelijk zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |