quote:Ik heb de Piet Piraat versie even gebruikt maar het was niets voor me hoor, wat een schijtgame![]()
quote:Hahahaha!~~~~~~@!@@! Ik probeer nu al dagen de "extended probeerversie" Gaat nog steeds lekker!~!@!![]()
![]()
![]()
Deze mensen, die maken de industrie helemaal kapot. Deze mensen zorgen ervoor dat er voor de artiest nog geen sneetje brood vanaf kan, laat staan het beleg. Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.quote:Zo eerst maar eens de probeerversie downloaden om te kijken of het wel iets voor me is (net of er geen demo's bestaan)
Nou daar heb je het al. De eerste slachtoffers van deze crisis komen aan het licht.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Pharkus het volgende:
Zanger Rinus woont helemaal niet in een kast van een huis
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
En begin nu niet over dat artiesten in dikke huizen wonen. Dat komt enkel en alleen omdat ze jaren op tournee zijn geweest en toen geen huis hadden. De huur hebben ze opgespaard en daar hebben ze een huisje van kunnen kopen.
Gewoon kopen, je leest je in (doe je bij topics op fok ook) en dan kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef svefn het volgende:
Wat is er met met downloaden wanneer je het koopt als je het goed vind?
Alsof ze geld krijgen als jij een liedje binnenhaalt terwijl de gordijnen dichtzitten in die rukbunker van je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef BasEnAad het volgende:
Troll
Platenbazen pikken al het geld in. Alsof de artiest lijdt onder downloads.
Zit zeker een kern van waarheid inquote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef pisnicht het volgende:
Achterlijke moraalridder. Door gratis downloaden wordt het kaf van het koren gescheiden. Goede artiesten breken erdoor door en goede games worden erdoor gekocht. Voor bagger hoeft niet te worden betaald.
Oja, want niemand bezoekt meer een concert op het moment dat je muziek download..quote:Haat dat zo he. Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest
platenbedrijven..quote:Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest en de platenbedrijven geen stuiver meer overblijft.
Als ik een bepaald kutspel download betekend niet dat ze een verkoop mislopen, waarschijnlijk had ik het spel niet gekocht. En WOW heeft 11 miljoen betalende gebruikers dus wat lul je nouquote:Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.
Dan stellen de artiesten dat zelf wel voor, dat gratis downloaden. Op hun eigen site, op hun eigen tijd. Niet via een of ander achterlijk Kazaa/Limewire Pro/Usenet kanaaltje.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef pisnicht het volgende:
Achterlijke moraalridder. Door gratis downloaden wordt het kaf van het koren gescheiden. Goede artiesten breken erdoor door en goede games worden erdoor gekocht. Voor bagger hoeft niet te worden betaald.
Fixed that one!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef BaasD het volgende:
CD's kopen is zooooooooooooooooooooooooooo 1999
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |