En dan nog, die 1 kilo (wat wel meer is als je de hele op de fiets zit btw) is dan vooral vochtquote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef The_End het volgende:![]()
1 kilo per dag. Zeer zeer onwaarschijnlijk. Als je niks eet en de tour de france gaat rijden misschien, maar anders echt niet.
1 kilo vet is ongeveer 7000-9000 kcal energie. Lance Armstrong moest geloof ik tijdens de Tour de France 8000 kcal per dag eten om het vol te houden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En dan nog, die 1 kilo (wat wel meer is als je de hele op de fiets zit btw) is dan vooral vocht
Voorlichten en informatie geven? Ik geloof dat we hier inmiddels erg benieuwd zijn hoe je dit in gedachten hebt..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Misschien verwoorden jullie wel het probleem; dat mensen het niet geloven. Iemand tips hoe ik dit tij kan keren?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef The_End het volgende:
[..]
1 kilo vet is ongeveer 7000-9000 kcal energie. Lance Armstrong moest geloof ik tijdens de Tour de France 8000 kcal per dag eten om het vol te houden.
(Normaal persoon gebruikt 2000-2500 kcal per dag)
Maar de TS kan je in een week ongeveer 56000 kcal laten verbruiken!![]()
Dat ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Sjeen het volgende:
Schrijf een boek, meet jezelf een afgrijselijk accent aan en probeer op tv te komen...
Misschien moet je die claim van '1 kilo per dag' laten varen. Dat houd je tenslotte nooit lang vol en het is sowieso wat aan de hoge kant.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Misschien verwoorden jullie wel het probleem; dat mensen het niet geloven. Iemand tips hoe ik dit tij kan keren?
Ja, geen onzin meer verkopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Ja, stoppen met deze ongezonde kul promoten en een fatsoenlijke baan zoeken.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Omdat je dan dus schade aanricht.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:32 schreef Victory18 het volgende:
Het dieet bevat 1600 kcl per dag. Vlgs het voedingscentrum bevat het alle benodigde dagelijkse hoeveelheden. Maar het gaat vooral om de combinatie van verschillende voedingsmiddelen. Je mag het niet langer dan 2 weken achter elkaar volgen.
Waarom niet langer dan 14 dagen, "Vlgs het voedingscentrum bevat het alle benodigde dagelijkse hoeveelheden", dan kan je dat toch je hele leven volhouden? Of heeft de magische combinatie van voedingsmiddelen hier wat mee te maken?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:32 schreef Victory18 het volgende:
Het dieet bevat 1600 kcl per dag. Vlgs het voedingscentrum bevat het alle benodigde dagelijkse hoeveelheden. Maar het gaat vooral om de combinatie van verschillende voedingsmiddelen. Je mag het niet langer dan 2 weken achter elkaar volgen.
Dan val je wel dood neer tijdens de eerste 40 km.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Fer het volgende:
Wellicht als je 3 tot 4x zo zwaar bent als Lance verbruik je vast meer energie om dezelfde prestaties te halen.
er zijn geen goede 'dieten', het enige wat werkt is het aanpassen van je levensstijl. Van een ongezonde naar een gezonde, die je gewoon de rest van je leven vol kunt houden.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit is TS haar dieet:
Eet rauwe kipfillet.
Wanneer je je weer beter voelt eet weer rauwe kipfillet.
Dit bovenstaande herhalen totdat het gewenste resultaat behaald is.
aanpassing naar een levensstijl die je maar 2 weken mag volhoudenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Joene het volgende:
Check de professionele website
http://www.vindtjemooisteik.nl/
Briljant ook 1kg per , zelf viel ik in 3 weken 14kg af
En mag je ook sporten bij jouw dieet?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Victory18 het volgende:
Je eet 5 hele maaltijden per dag waarbij je iedere 2,5 uur een maaltijd eet. Enige negatieve reactie van een klant die ik ooit ontvangen heb is dat: je zoveel moet eten."
Blijkbaar zaten er zelfs nog 7 dagen zondigen in!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Joene het volgende:
Check de professionele website
http://www.vindtjemooisteik.nl/
Briljant ook 1kg per , zelf viel ik in 3 weken 14kg af
maar wel leukquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
ergens is dit gewoon verkapte spam, overigens!
Heb je bewijs dat mensen daadwerkelijk 1 kilo per dag afvallen en dan ook blijvend? Want als je dat lukt, dan heb je echt goud in handen...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Victory18 het volgende:
Je eet 5 hele maaltijden per dag waarbij je iedere 2,5 uur een maaltijd eet. Enige negatieve reactie van een klant die ik ooit ontvangen heb is dat: je zoveel moet eten."
Okay, graag gedaan, ik neem aan dat een deel van de opbrengst nu naar Fok! gaat?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Victory18 het volgende:
Bedankt mensen ik heb een aantal nuttige tips ontvangen.
Antireclame is ook leukquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien nog een tip om je URL af te stemmen op je spelling of vice versa. Want hier heb je het over vind je mooiste ik, je url is: http://www.vindTjemooisteik.nl/quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Victory18 het volgende:
QFTquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn geen goede 'dieten', het enige wat werkt is het aanpassen van je levensstijl. Van een ongezonde naar een gezonde, die je gewoon de rest van je leven vol kunt houden.
Hoe dat 'dieet' heet? Gezond verstand
Als dieet en voedingsexpert hoor je niks aan die nuttige tips te hebben die je hier hebt gelezen, omdat dit heeeel erg basiskennis is...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Victory18 het volgende:
je site mist nogal wat info,quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Victory18 het volgende:
Waar is het menu om naar dieet soorten te gaan,quote:Dieet 1 of 2 (zie hiervoor dieet soorten) voor 1 week.
Ik wou net zeggen, ziet dan helemaal niemand het.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat menu om naar dieetsoorten te gaan is er wel, alleen kon ik dat niet in firefox zien maar alleen in IE, dus alleen dat lijkt me al een verbeterpunt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
je site mist nogal wat info,
[..]
Waar is het menu om naar dieet soorten te gaan,
waar staan je contact gegevens?
ach vandaar,quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat menu om naar dieetsoorten te gaan is er wel, alleen kon ik dat niet in firefox zien maar alleen in IE, dus alleen dat lijkt me al een verbeterpunt.
Verder is het gewoon erg vaag allemaal. Je moet eerst 22,95 betalen en pas dan weet je wat het inhoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |