abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80335463
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Victory18 het volgende:
Bedankt mensen ik heb een aantal nuttige tips ontvangen.
Misschien nog een tip om je URL af te stemmen op je spelling of vice versa. Want hier heb je het over vind je mooiste ik, je url is: http://www.vindTjemooisteik.nl/

(Ook in de titel van je pagina gebruik je geen t)
blijf van mijn sig af homo!
pi_80335467
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

er zijn geen goede 'dieten', het enige wat werkt is het aanpassen van je levensstijl. Van een ongezonde naar een gezonde, die je gewoon de rest van je leven vol kunt houden.

Hoe dat 'dieet' heet? Gezond verstand
QFT
pi_80335473
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Victory18 het volgende:
Bedankt mensen ik heb een aantal nuttige tips ontvangen.
Als dieet en voedingsexpert hoor je niks aan die nuttige tips te hebben die je hier hebt gelezen, omdat dit heeeel erg basiskennis is...
pi_80335518
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Victory18 het volgende:
Je eet 5 hele maaltijden per dag waarbij je iedere 2,5 uur een maaltijd eet. Enige negatieve reactie van een klant die ik ooit ontvangen heb is dat: je zoveel moet eten."
je site mist nogal wat info,
quote:
Dieet 1 of 2 (zie hiervoor dieet soorten) voor 1 week.
Waar is het menu om naar dieet soorten te gaan,
waar staan je contact gegevens?
pi_80335556
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
ergens is dit gewoon verkapte spam, overigens !
Ik wou net zeggen, ziet dan helemaal niemand het.
pi_80335564
Ik vind het maar gevaarlijk, een verveelde huisvrouw die met de hakken over de sloot de huishoudschool heeft afgemaakt verzint opeens een 'revolutionair' dieet met een aantal onbekende toevoegingen.

En dan met termen als immuunsysteem, vetverbranding en optimaliseren van spijsvertering gaat smijten. Meid, je weet niet eens waar je het over hebt, weet je wel waar een immuunsysteem uit bestaat, hoe en waarom vet verbrand wordt en dan laten we nog niet een over de spijsvertering beginnen.

Als het aan mij zou liggen wordt deze vorm van volksverlakkerij en kwakzalverij verboden moeten worden.
pi_80335581
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Soohr het volgende:

[..]

[..]

Dat menu om naar dieetsoorten te gaan is er wel, alleen kon ik dat niet in firefox zien maar alleen in IE, dus alleen dat lijkt me al een verbeterpunt.
Verder is het gewoon erg vaag allemaal. Je moet eerst 22,95 betalen en pas dan weet je wat het inhoudt.
pi_80335622
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat menu om naar dieetsoorten te gaan is er wel, alleen kon ik dat niet in firefox zien maar alleen in IE, dus alleen dat lijkt me al een verbeterpunt.
Verder is het gewoon erg vaag allemaal. Je moet eerst 22,95 betalen en pas dan weet je wat het inhoudt.
ach vandaar,
om deze site nou in meerdere browsers te gaan openen gaat me te ver
pi_80335679
spam? Verder zit er natuurlijk een knaller van een taalfout in je url.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_80335701
Er zijn al 100 dezelfde soort sites die van alles beloven.
pi_80335751
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Soohr het volgende:

[..]

[..]

Haha dit komt in:
/pages/Main.html
/pages/Dieetkeuze.html
/pages/Levensstijl.html
/pages/Ideologie.html
/pages/Pakketprijs.html
/pages/Bestelformulier.html
Is nog niet af
pi_80335782
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef Deetch het volgende:
spam? Verder zit er natuurlijk een knaller van een taalfout in je url.
dat ook nog eens inderdaad !
Ja doei.
pi_80335804
Het klinkt te mooi om waar te zijn.. Misschien moet je toch meer info geven over wat voor producten het zijn die gegeten mogen worden.. Op deze manier denk ik dat iedereen bij het lezen van de korte info al afhaakt..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 april 2010 @ 10:58:48 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80335822
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het nog koppelen aan een pyramidespel... Noemen we het 'Afvallen in je portemonnaie'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80335829
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Het klinkt te mooi om waar te zijn.. Misschien moet je toch meer info geven over wat voor producten het zijn die gegeten mogen worden.. Op deze manier denk ik dat iedereen bij het lezen van de korte info al afhaakt..
elk mens dat zijn of haar lichaam respecteert haakt af
Ja doei.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:01:10 #66
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80335889
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

er zijn geen goede 'dieten', het enige wat werkt is het aanpassen van je levensstijl. Van een ongezonde naar een gezonde, die je gewoon de rest van je leven vol kunt houden.

Hoe dat 'dieet' heet? Gezond verstand
In de meeste gevallen heb je gelijk. In mijn geval ben ik al jaren op ongeveer hetzelfde gewicht. Ik ben hier op gekomen doordat ik vanuit een situatie als fanatieke sporter door een blessure niet meer kon bewegen (bank/bedrust voor 6 weken). De kilo's vlogen er aan en gaan er nu niet mer vanaf, hoe aangepast is ook eet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:01:54 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_80335907
Je reinste onzin dit natuurlijk, maar toch ben ik benieuwd hoe het dieet eruit ziet. Dat kan TS toch wel even vertellen? Want voor zo'n revolutionair idee móet hij wel een patent aangevraagd hebben, anders kan ik er vandoor met zijn goudmijn voor slechts 22,95.
Tevens een serieuze tip: maak wat fatsoenlijks van die site, neem allereerst even een nieuwe domeinnaam.
This isn't even my final form.
pi_80335914
Het beste dieet is overigens de dood gewoon toch ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:02:17 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80335918
klinkt net als die obscure thuiswerksites.. Eerst 25 euro overmaken en dan vertellen we je hoe je rijk kunt worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_80335966
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef E.T. het volgende:
klinkt net als die obscure thuiswerksites.. Eerst 25 euro overmaken en dan vertellen we je hoe je rijk kunt worden
en dan als antwoord krijgen , doe net als ik begin een website en vraag 25 euro voor de info

Hulde voor degene die dit als eerst bedacht
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:05:36 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80336030
Laat een webdesigner een GOEDE website ontwikkelen en koop Google ads.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80336036
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef Joene het volgende:
Nee joh, dat gaat veel te langzaam.

Haal een onsje speed bij je lokale dealer, en ga net zolang hardlopen totdat je voorraad op is! Het enige wat je verder binnen mag krijgen is water. Geen eten, en ook geen slaap. Succes gegarandeerd!
  donderdag 15 april 2010 @ 11:05:58 #73
65960 sanger
pi_80336042
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Victory18 het volgende:
Je eet 5 hele maaltijden per dag waarbij je iedere 2,5 uur een maaltijd eet. Enige negatieve reactie van een klant die ik ooit ontvangen heb is dat: je zoveel moet eten."
Dat is toch niet revolutionair? Het is een bekend feit dat meerdere maaltijden op een dag de spijsvertering op gang houden en dat je als gevolg daarvan afvalt.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:06:38 #74
65960 sanger
pi_80336069
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef Joene het volgende:
Nee, dat gaat relatief langzaam. Als ik kijk hoe het met mijn vader ging is kanker het beste dieet
  donderdag 15 april 2010 @ 11:08:34 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80336131
Zeker het "drink helemaal niks voor 7 dagen" dieet. Ja, dan val je snel kilo's af
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')