The Others.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef JohnDDD het volgende:
hoe heet die film van die vrouw die ontdekt dat zij en haar kinderen al dood zijn en geesten zijn?
Volgens mij heeft ze een man die in het leger zit, speelt ergens in de 2e wereldoorlog geloof ik.
Haha nee, ik had erbij moeten zeggen dat het genre van de film horror/mystery is en geen komediequote:
Klopt, bedankt!quote:
Kan het ook een tv-serie zijn: Dollhousequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef Dononino het volgende:
Waar ik denk dat hij ongeveer over gaat.Film: Actie (denk ik)
Het gaat over een meisje van rond de 20 of ouder of zo. Ze weet (volgens mij) niet meer waar ze is of wie ze is (denk ik). Ze word meegenomen naar een soort instituut. Daar willen ze haar trainen, iets met haar gedachtes (denk ik). Ik weet ook niet zeker meer of ze nou bepaalde vaardigheden had die ze dus bij haar gingen trainen. Bepaalde vaardigheden waar zei niks van wist (denk ik). Ik denk voor 40% dat het ging om dat ze stemmen hoorde en dan leerde ze die onder controle te krijgen. Maar kan er ook helemaal naast zitten. In het begin probeert ze te ontsnappen maar te vergeefs, uiteindelijk werkt ze wel steeds meer mee.
een scene die ik me nog kan herinneren.
Dat ze word meegenomen naar een soort vergader kamer. Dan racet ze uit die kamer en rent ze een paar trappen af naar beneden. En beneden werd ze weer onderschept. Bij glazen deuren.(dacht ik).
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kan het ook een tv-serie zijn: Dollhouse
http://www.imdb.com/title/tt1135300/
Dan zou ik zoeken op termen als El Dorado, wie weet helpt datquote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Dark_Prince het volgende:
Goedenavond.
Ik ben op zoek naar een film die ik zo'n 15-16 jaar geleden eens op tv gezien heb.
Het is een avonturen film, met vallen ontwijken enz enz álá Indiana Jones waar ze op het eind bij zoeen stad uitkomen compleet van goud. Heb al een beetje gezocht maar bv Allan Quatermain and the Lost City of Gold is het niet(volgens mij) want hier is de stad niet helemaal van goud. De film zag er wel heel erg gedateerd uit. Iemand een idee?
The Boys in Company Cquote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi mensen,
Ik zoek meer een scene. Een scene in een oorlogsfilm die zich (dacht ik) in Vietnam afspeelt. Een zwarte soldaat zingt dat een paar regels "I don't know when i'm back again".
Heeft veel indruk op mij gemaakt en wil ik eigenlijk wel terug zien.
Lees net dit topic over Persons Unknown: http://forum.fok.nl/topic/1472316 ..denk dat je die serie bedoeldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:18 schreef Joelie het volgende:
Zag laatste een trailer van een nieuwe Amerikaanse serie dat allemaal mensen beland waren in een dorpje die voor de rest totaal verlaten was. Ben de naam van die serie kwijt. Iemand?
1 van deze 2? is ook veel vallen, ontwijken enz. Lekker druk.. en gaat allebeide om een schat.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Dark_Prince het volgende:
Goedenavond.
Ik ben op zoek naar een film die ik zo'n 15-16 jaar geleden eens op tv gezien heb.
Het is een avonturen film, met vallen ontwijken enz enz álá Indiana Jones waar ze op het eind bij zoeen stad uitkomen compleet van goud. Heb al een beetje gezocht maar bv Allan Quatermain and the Lost City of Gold is het niet(volgens mij) want hier is de stad niet helemaal van goud. De film zag er wel heel erg gedateerd uit. Iemand een idee?
Nope, zie geen gouden stad in de films.quote:Op woensdag 9 juni 2010 04:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
1 van deze 2? is ook veel vallen, ontwijken enz. Lekker druk.. en gaat allebeide om een schat.
Deel 1
[ afbeelding ]
Deel 2
[ afbeelding ]
Doomsday denk ik..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:31 schreef Hopey het volgende:
Ik kom maar niet op een 1 of andere engelse horror film die ik in de bioscoop heb gezien.
De film was ronduit slecht en kwam volgens mij in 2008 in de bios. Ten tijde van the bucket list (ik had een discussie met een vriendin, ik wilde naar the bucket list en zij niet, toen kozen we deze bagger film)
Ikdenk dat het over vampieren ging en een groepje mensen ofzo. Een scene is, dat een personage op een ladder moest klimmen en dat deze vervolgens omviel en iemand zo werd vermoord. En dat ze een 1 of andere tool moesten halen en dat bleek dus een auto te zijn, waarmee ze naar de grenzen konden gaan. Volgens mij hadden ze een muur om een stuk land heen gebouwd. Iemand die dit herkent?
Ja!! Thank you so much!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |