abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:53:24 #126
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_81902413
dacht ook WR ...

*verder denkt
Wat je vindt, ...
pi_81903340
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef baba420 het volgende:
Ok mensen. Wie mij en mijn buurjongen uit de brand helpt, krijgt heel veel respect en lof.

Eind jaren '90 was een tekenfilm te zien op Fox Kids.

Het ging over dieren die tegen elkaar gingen racen. En tijdens de race ging een slechterik en zijn compagnons hen tegenwerken.

Wie o wie weet welke tekenfilm ik bedoel?

Volgend mij had de titel iets met 'Jungle', maar weet niet zeker.
Staat ie hierbij?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fox_Kids
pi_81903797
Nee helaas. Dat is niet de volledige lijst.

Ik kan me nog herinneren dat er een Leeuw als dier was, een beer en de slechteriken waren gieren.

Ik kan voorlopig moeilijk in slaap vallen.

Edit: ook op de Engelse variant van Wikipedia is het niet te vinden.

Edit2: Dit is alles wat ik me nog kan herinneren:
1997
Fox Kids draaide toentertijd de volgende 'onbekende' cartoons:
- Twins of Destiny
- Huckleberry Finn
- Eek the Cat

Maar ook een tekenfilm waar allerlei soorten dieren (o.a. een leeuw en beer) tegen elkaar gingen racen met auto's, dus niet te voet ofzo. Onderweg naar de finish kwamen ze allerlei moeilijkheden en obstakels tegen door hun vijand. Die had weer hulpjes in de vorm van o.a. gieren.

De winnaar kreeg uiteindelijk een medaille en mocht op het podium. Elke aflevering was een andere winnaar, die dat aflevering iets specifieks goeds had gedaan.

zucht

[ Bericht 10% gewijzigd door baba420 op 26-05-2010 01:00:44 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 01:29:02 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81904993
Edit: Ik las niet terug
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 26 mei 2010 @ 01:34:00 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81905067
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een film gezien die ik heel eng/vaag vond. Het ging over een meisje die met haar hoofd ik de wasmachine ging en dan draaide haar hoofd eraf en toen ging ze een nieuw hoofd kopen. Dat is wat ik nog weet. Ik heb daar echt heel lang nachtmerries van gehad maar ik wil hem toch wel weer zien.
Madelief?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_81916978
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[Zag laatste een trailer van een nieuwe Amerikaanse serie dat allemaal mensen beland waren in een dorpje die voor de rest totaal verlaten was. Ben de naam van die serie kwijt. Iemand?]

Wel gewoon op Nederlandse tv? SBS, RTL?
Sorry was niet helemaal duidelijk. Was een trailer op internet. Via een artikel met nieuwe series (die ik nu dus niet meer kan vinden). Was dus een youtube filmpje. Serie moet nog uitkomen dus, maar misschien iemand die hiervan ook een trailer heeft gezien. In het forumtopic over nieuwe series kwam ik deze zo snel niet tegen.
pi_82019474
Wie o wie kan mij helpen aan de titel van de film die ik hieronder beschrijf? M'n opa en oma hadden hem op videoband en zou hem nu graag nog eens zien.

Het gaat over een duits vliegtuig die crasht in de jungle. Iedereen overleeft de crash en na een tijdje rondgelopen te hebben vind een klein jongetje als eerste een op het eerste oog verlaten nederzetting. Later blijkt dat deze nederzetting bewoond wordt door leeuwen, tijgers, apen en wat al niet meer. Uiteindelijk sluiten de overlevenden van de crash vriendschap met de dieren en verdrijven hiermee ook de slechterikken die later in de film op komen draven. Uiteindelijk worden ze van het eiland gered maar het kleine jongetje en de piloot blijven volgens mij achter op het eiland.
pi_82027617
Edit: nvm :/
If you can keep your head when all around you are losing theirs you may have seriously underestimated the severity of the situation.
  zondag 30 mei 2010 @ 02:03:10 #134
295726 Roadtoad
Directeur
pi_82088823
Ik zoek een film waarin eigenlijk 2 grote mensen veranderen in spinnen. Dit is een moeder die een zoon krijgt waarna ze veranderd in een spin. De zoon veranderd later ook in een spin. Ik heb de film in de jaren 90 op tv gezien, meerdere malen...

iemand een idee?
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
pi_82090163
Hallo,

Ik zoek een film, volgens mij wel een bekende uit de 80s of 90s. Denk zelf meer 90s'. Ik herinner me een scene met een Chinese man en vrouw die op de vlucht zijn. Geloof voor de politie of leger. De vrouw is zwanger en dat mocht niet of zo van de overheid, volgens mij zaten ze daarom achter haar aan of waren ontsnapt.

Volgens mij had het ook een iet wat futuristische setting. En een Amerikaanse productie denk ik, geen Aziatische!
  zondag 30 mei 2010 @ 10:50:45 #136
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_82092371
quote:
Op zondag 30 mei 2010 02:03 schreef Roadtoad het volgende:
Ik zoek een film waarin eigenlijk 2 grote mensen veranderen in spinnen. Dit is een moeder die een zoon krijgt waarna ze veranderd in een spin. De zoon veranderd later ook in een spin. Ik heb de film in de jaren 90 op tv gezien, meerdere malen...

iemand een idee?
Het heeft wat raakvlakken met "Meet the Applegates"....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 31 mei 2010 @ 22:00:13 #137
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82166647
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien omtrent een boot.
Er zijn een paar mensen die op een kleinere zeilboot een grotere boot tegen komen op de zee. Ze gaan aan boord en het schip blijkt verlaten te zijn.
Ik weet nog dat er iemand het ruim in ging, daar een zware metalen deur opende (ik weet niet zeker of dit onder water gebeurde) en toen hij de deur opende vielen er lijken uit. Althans, die stroomden mee in het water. De camera ging onder water toen hij de deur opende en er stroomde een dode vrouw uit en volgens mij waren er nog meer lichamen in die ruimte.

Iemand enig idee?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82167224
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Er zijn een paar mensen die op een kleinere zeilboot een grotere boot tegen komen op de zee. Ze gaan aan boord en het schip blijkt verlaten te zijn.
Ik weet nog dat er iemand het ruim in ging, daar een zware metalen deur opende (ik weet niet zeker of dit onder water gebeurde) en toen hij de deur opende vielen er lijken uit. Althans, die stroomden mee in het water. De camera ging onder water toen hij de deur opende en er stroomde een dode vrouw uit en volgens mij waren er nog meer lichamen in die ruimte.

Iemand enig idee?
Ghostship misschien?
  maandag 31 mei 2010 @ 22:15:54 #139
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_82167713
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:

Iemand enig idee?
Of Virus, met Jamie Lee Curtis?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_82167856
Ik wil graag weten of er meerdere films bestaan zoals:

- Van god los (2003)
- Het Lek (2000)
- De Dominee

Dit zijn allemaal films die over de Nederlandse onderwereld gaan. Bestaan er nog meer films zoals deze?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  maandag 31 mei 2010 @ 22:33:33 #141
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82168796
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ghostship misschien?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Patch het volgende:

[..]

Of Virus, met Jamie Lee Curtis?
Volgens mij zijn beide het niet als ik de trailers zie.

Misschien wat meer info:
Toen ze die boot tegen kwamen was het mooi weer en een vlakke rustige zee. Volgens mij varen ze op een zeilboot. Voor de rest weet ik alleen nog dat er lijken uit een ruimte stroomde toen iemand die deur opende.
Volgens mij keek hij vlak voordat hij die deur opende nog door de patrijspoort en zag hij een gezicht denk ik.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82169047
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zijn beide het niet als ik de trailers zie.

Misschien wat meer info:
Toen ze die boot tegen kwamen was het mooi weer en een vlakke rustige zee. Volgens mij varen ze op een zeilboot. Voor de rest weet ik alleen nog dat er lijken uit een ruimte stroomde toen iemand die deur opende.
Volgens mij keek hij vlak voordat hij die deur opende nog door de patrijspoort en zag hij een gezicht denk ik.
Dead Calm?
  maandag 31 mei 2010 @ 22:47:05 #143
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82169508
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:38 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Dead Calm?
Dat is 'm! Thanks!
0 topics op naam. 14.gif
pi_82172582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat is 'm! Thanks!
Graag gedaan hoor
  dinsdag 1 juni 2010 @ 02:09:14 #145
206322 Seam
Pillz-E
pi_82175781
Ik zoek een Japanse film. Redelijk onbekend maar de regisseur is in asia art kringen erg bekend. Het speelt zich met name af in een kamer. Ook wordt er bijzonder weinig gesproken en zijn kleuren erg belangrijk. Ik dacht eerst aan een film van Tsukamoto, maar die is het volgens mij niet. Ik weet dat hij heel moeilijk te vinden is, zelfs op DVD (zonder ondertiteling). Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:51:30 #146
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_82177717
Shinboru?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:54:39 #147
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_82177767
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik wil graag weten of er meerdere films bestaan zoals:

- Van god los (2003)
- Het Lek (2000)
- De Dominee

Dit zijn allemaal films die over de Nederlandse onderwereld gaan. Bestaan er nog meer films zoals deze?
Bella Bettien is verder de enige waar ik zo direct op kom.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_82178430
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 08:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Bella Bettien is verder de enige waar ik zo direct op kom.
Dat is Nederlands>?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:29:54 #149
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_82180175
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:28 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Dat is Nederlands>?
Yep over levensverhaal van Bettien Martens. Een dame die een topfunctie had bij het Cali-cartel. Thekla Reuten, Kim van Kooten en Daniel Boissevain spelen de hoofdrollen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_82201854
hoe heet die film van die vrouw die ontdekt dat zij en haar kinderen al dood zijn en geesten zijn?

Volgens mij heeft ze een man die in het leger zit, speelt ergens in de 2e wereldoorlog geloof ik.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')