Staat ie hierbij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef baba420 het volgende:
Ok mensen. Wie mij en mijn buurjongen uit de brand helpt, krijgt heel veel respect en lof.
Eind jaren '90 was een tekenfilm te zien op Fox Kids.
Het ging over dieren die tegen elkaar gingen racen. En tijdens de race ging een slechterik en zijn compagnons hen tegenwerken.
Wie o wie weet welke tekenfilm ik bedoel?
Volgend mij had de titel iets met 'Jungle', maar weet niet zeker.
Madelief?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was een film gezien die ik heel eng/vaag vond. Het ging over een meisje die met haar hoofd ik de wasmachine ging en dan draaide haar hoofd eraf en toen ging ze een nieuw hoofd kopen. Dat is wat ik nog weet. Ik heb daar echt heel lang nachtmerries van gehad maar ik wil hem toch wel weer zien.
Sorry was niet helemaal duidelijk. Was een trailer op internet. Via een artikel met nieuwe series (die ik nu dus niet meer kan vinden). Was dus een youtube filmpje. Serie moet nog uitkomen dus, maar misschien iemand die hiervan ook een trailer heeft gezien. In het forumtopic over nieuwe series kwam ik deze zo snel niet tegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[Zag laatste een trailer van een nieuwe Amerikaanse serie dat allemaal mensen beland waren in een dorpje die voor de rest totaal verlaten was. Ben de naam van die serie kwijt. Iemand?]
Wel gewoon op Nederlandse tv? SBS, RTL?
Het heeft wat raakvlakken met "Meet the Applegates"....quote:Op zondag 30 mei 2010 02:03 schreef Roadtoad het volgende:
Ik zoek een film waarin eigenlijk 2 grote mensen veranderen in spinnen. Dit is een moeder die een zoon krijgt waarna ze veranderd in een spin. De zoon veranderd later ook in een spin. Ik heb de film in de jaren 90 op tv gezien, meerdere malen...
iemand een idee?
Ghostship misschien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien omtrent een boot.
Er zijn een paar mensen die op een kleinere zeilboot een grotere boot tegen komen op de zee. Ze gaan aan boord en het schip blijkt verlaten te zijn.
Ik weet nog dat er iemand het ruim in ging, daar een zware metalen deur opende (ik weet niet zeker of dit onder water gebeurde) en toen hij de deur opende vielen er lijken uit. Althans, die stroomden mee in het water. De camera ging onder water toen hij de deur opende en er stroomde een dode vrouw uit en volgens mij waren er nog meer lichamen in die ruimte.
Iemand enig idee?
Of Virus, met Jamie Lee Curtis?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien omtrent een boot.
Er zijn een paar mensen die op een kleinere zeilboot een grotere boot tegen komen op de zee. Ze gaan aan boord en het schip blijkt verlaten te zijn.
Ik weet nog dat er iemand het ruim in ging, daar een zware metalen deur opende (ik weet niet zeker of dit onder water gebeurde) en toen hij de deur opende vielen er lijken uit. Althans, die stroomden mee in het water. De camera ging onder water toen hij de deur opende en er stroomde een dode vrouw uit en volgens mij waren er nog meer lichamen in die ruimte.
Iemand enig idee?
quote:
Volgens mij zijn beide het niet als ik de trailers zie.quote:
Dead Calm?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn beide het niet als ik de trailers zie.
Misschien wat meer info:
Toen ze die boot tegen kwamen was het mooi weer en een vlakke rustige zee. Volgens mij varen ze op een zeilboot. Voor de rest weet ik alleen nog dat er lijken uit een ruimte stroomde toen iemand die deur opende.
Volgens mij keek hij vlak voordat hij die deur opende nog door de patrijspoort en zag hij een gezicht denk ik.
Bella Bettien is verder de enige waar ik zo direct op kom.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik wil graag weten of er meerdere films bestaan zoals:
- Van god los (2003)
- Het Lek (2000)
- De Dominee
Dit zijn allemaal films die over de Nederlandse onderwereld gaan. Bestaan er nog meer films zoals deze?
Dat is Nederlands>?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bella Bettien is verder de enige waar ik zo direct op kom.
Yep over levensverhaal van Bettien Martens. Een dame die een topfunctie had bij het Cali-cartel. Thekla Reuten, Kim van Kooten en Daniel Boissevain spelen de hoofdrollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |