abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80334061
De vorige:

Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 29

De laatste vraag:
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zoek de titel van een film waar een collega van mij vandaag over begon en die mijn interesse heeft gewekt. Hij weet de titel niet meer, maar gaf een vage omschrijving van dingen die hij zich herinnert. En dat is het volgende:

In een dorp wordt het drinkwater vergifitigd, nadat een bedrijf een boel chemisch afval dumpt. De mensen in dat dorp gaan dood. Het bedrijf in kwestie wil het allemaal in de doofpot stoppen. Er komt een vrouw in het dorp toevallig op bezoek bij familie (o.i.d.) en treft daar een spookdorp. Er wordt in het dorp op haar geschoten door het bedrijf, maar ze kan ontkomen.

Haar autoruit wordt kapot geschoten, ze wil hiervan aangifte doen (?) en als ze terugkomt is de ruit ineens gemaakt.

HEEL vaag dus, ik kan niks zinnigs vinden hiermee. Ik wil deze (potentiele B) film graag zien nu Als er iemand een titel uit dit samenraapsel van herinneringen kan slepen, ben ik ZEER dankbaar.
Game on!
pi_80334241
Ik zoek de naam van devolgende film.

Het is een film die erg lijkt The Cube, een groep mensen wordt in een kamer gedropt en krijgen allemaal een voorwerp, de een een geweer, de ander kogels, de ander weer een halve sleutel.
Door middel van raadsels komen ze steeds verder. Af en toe gaat het licht uit en zodra het weer aan gaat is er iemand dood.

Iemand een idee?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_80334653
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Xessive het volgende:
De vorige:

Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 29

De laatste vraag:
[..]

Game on!
Erin Brockovich
pi_80334734
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Spooky4u het volgende:

Het is een film die erg lijkt The Cube, een groep mensen wordt in een kamer gedropt en krijgen allemaal een voorwerp, de een een geweer, de ander kogels, de ander weer een halve sleutel.
Door middel van raadsels komen ze steeds verder. Af en toe gaat het licht uit en zodra het weer aan gaat is er iemand dood.

Iemand een idee?
Unknown misschien?

Daar zit men wel opgesloten met een paar man en moet men eruit zien te komen. Kan me niet meer herinneren of er wapens in voor kwamen. Zoek de trailer maar eens.

[ Bericht 62% gewijzigd door Roadtoad op 15-04-2010 10:54:00 ]
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
pi_80334989
quote:

Iemand een idee?
SAW 1 tm 137 ?
  donderdag 15 april 2010 @ 10:38:51 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80335177
quote:

Iemand een idee?
Gezien maar naam vergeten.
pi_80337273
quote:

Iemand een idee?
house of 9?
pi_80337372
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef Rijpie het volgende:

[..]

house of 9?
Nee, helaas, de kaft zou vrij wit moeten zijn (witte tegelvloer, witte muur en een rode lijn)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_80337921
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Nee, helaas, de kaft zou vrij wit moeten zijn (witte tegelvloer, witte muur en een rode lijn)
dit zou hem moeten zijn:
Breathing Room (2008)

alleen de kaft klopt dan niet erg
pi_80339441
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef Rijpie het volgende:

[..]

dit zou hem moeten zijn:
Breathing Room (2008)

alleen de kaft klopt dan niet erg
Rode muur, ook goed! Maar dit is hem, helemaal top
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_80342672
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

misschien is het toch killing room
pi_80345787
uitgemolken concept dus
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 15 april 2010 @ 17:39:23 #13
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80351258
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Xessive het volgende:
Game on!
Wat je vindt, ...
pi_80356040
Hmm, Erin Brockovich. Dat zou wel eens kunnen kloppen Dankjewel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80371891
Meezoeker
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:50:29 #16
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80421090
Laatst zag ik een documentaire over Russen. Zij trainden in een oud complex voor als er een staatsgreep o.i.d. zou komen en zij zich moesten verdedigen. Overdag waren het gewone mensen, maar 's avonds gingen ze helemaal los. Elkaar in de fik steken, en dan gaan vechten. Er was ook een meisje wat op de Universiteit in Moskou zat, en toch meetrainde.

Iemand enig idee hoe dat heette? Want ik heb hem niet helemaal af kunnen kijken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 19 april 2010 @ 14:30:40 #17
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_80481444
Hey, ik ben opzoek naar de naam van een film. De film gaat over een stel nederlandse meiden die op vakantie gaan naar marokko waar ze uiteindelijk een marokkaanse homo mee smokkelen naar Nederland die onderweg overlijdt. Weet iemand misschien hoe deze heet?
Alvast bedankt!
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_80481641
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:30 schreef EnemyRock het volgende:
Hey, ik ben opzoek naar de naam van een film. De film gaat over een stel nederlandse meiden die op vakantie gaan naar marokko waar ze uiteindelijk een marokkaanse homo mee smokkelen naar Nederland die onderweg overlijdt. Weet iemand misschien hoe deze heet?
Alvast bedankt!
Hitte/Harara
pi_80481952
Ik zoek een film die overeenkomsten heeft met American History X.
Deze film speelt zich ook af op een highschool.
Ik weet er niet veel meer van want het is al lang geleden, maar het is altijd blijven knagen.
Het ging ook hier om een groep neo-nazi's vs negers.
De nazi's wonen daar samen in een soort studentenkamer die behangen is met nazi attributen.

De film is dus al een aantal jaren oud.
  maandag 19 april 2010 @ 16:09:20 #20
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_80485221
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef em-v het volgende:
Ik zoek een film die overeenkomsten heeft met American History X.
Deze film speelt zich ook af op een highschool.
Ik weet er niet veel meer van want het is al lang geleden, maar het is altijd blijven knagen.
Het ging ook hier om een groep neo-nazi's vs negers.
De nazi's wonen daar samen in een soort studentenkamer die behangen is met nazi attributen.

De film is dus al een aantal jaren oud.
Higher Learning?
pi_80490669
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Digipack het volgende:

[..]

Higher Learning?
Als ik die foto zie op imdb zou dat heel goed kunnen ja

Edit: Trailer gezien, het is hem. Dank je wel!
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:12:16 #22
291790 Maaslander
Maaslander Kaas
pi_80527005
Hallo allemaal!

Ik zoek ook een film, namelijk over een klas die een buis vulde met ideeën over de toekomst. Vijftig jaar later wordt deze buis (die onder de grond lag) opengemaakt, door kinderen van een school. Er waren allemaal leuke tekeningen bij, en één iemand had een brief vol met cijfers. De vader van dat kind ging zich erin verdiepen, en het bleek een lijst met rampen die zouden gebeuren, met het aantal slachtoffers, verder zaten ook de coördinaten, waar het zou gebeuren erbij.

Ik hoop dat iemand het snapt

Bvd, Maaslander
pi_80527173
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Maaslander het volgende:
Hallo allemaal!

Ik zoek ook een film, namelijk over een klas die een buis vulde met ideeën over de toekomst. Vijftig jaar later wordt deze buis (die onder de grond lag) opengemaakt, door kinderen van een school. Er waren allemaal leuke tekeningen bij, en één iemand had een brief vol met cijfers. De vader van dat kind ging zich erin verdiepen, en het bleek een lijst met rampen die zouden gebeuren, met het aantal slachtoffers, verder zaten ook de coördinaten, waar het zou gebeuren erbij.

Ik hoop dat iemand het snapt

Bvd, Maaslander
Knowing
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:18:14 #24
291790 Maaslander
Maaslander Kaas
pi_80527258
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Xessive het volgende:

[..]

Knowing
Dat is hem! Bedankt voor de snelle reacite
pi_80531393
Ik zoek een horror die in zwart/wit geschoten is. Het is geen standaard horror (als in zombies, bloed, gore etc. ), maar het was een soort abstracte (haast kunstzinnige) film zonder (of met weinig) gesproken tekst over satan die op Aarde kwam (zoiets meen ik mij te herinneren). Het ging over de dood van satan of één of andere god (geloof ik ). Het schijnt echt een ontzettend enge, disturbing film te zijn.
Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')