Zonde zonde...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik loop gisteren naar de koelkast voor een blik bier. Toen stond het 2-0 voor ADO. Ik kom terug. Staat het 2-2
Ik ga zitten. 2-3
Ik heb m'n blik bier dwars door de kamer gegooid.
quote:
Mensen die na jaren samenwerken zich ineens voorstellen aan je en vragen hoeveel weken je al bij het bedrijf werktquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Mensen die na jaren samenwerken nog steeds niet weten hoe ze je naam uit moeten spreken
ik ken het gevoel... en zo moeilijk istie toch niet!? die van jou wel!!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Mensen die na jaren samenwerken nog steeds niet weten hoe ze je naam uit moeten spreken
Deze kans moest ik natuurlijk inkoppen (een voetbal antwoord!!)quote:
Dat zou frauderen zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
Hee R_B, zet gewoon je naam bij de meet joh
Nee, dat zou haags bluffen zijn...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze kans moest ik natuurlijk inkoppen (een voetbal antwoord!!)
[..]
Dat zou frauderen zijn
zoveel geluk krijgen ze niet! kwamen ze nou morgen al terug?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
Als die aswolk uit Ijsland nou nog ff een klein beetje doorzet, kunnen mn ouders hun vakantie in Spanje wat verlengen
Jah...morgenavondquote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zoveel geluk krijgen ze niet! kwamen ze nou morgen al terug?
Mja, ze landen om 2300 uur ofzo. Ik zou ze eigenlijk gaan halen, maar jij mag het ook best doen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Marvelous het volgende:
hoelaat? we waren nog aan het kijken wie ze gaan halen toch?
Vanavond hoefde ik ze toch al niet te halenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef Armageddon het volgende:
Je hoeft ze NIET te halen vanavond.
http://www.nu.nl/binnenla(...)boven-nederland.html
Yep, gaat hier ook nog wel dicht later vandaag. Nog niemand durft te zeggen hoe lang het gaat durenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef Marvelous het volgende:
duitsland belgie en engeland zijn dicht... hier is het nu nog niet bekend... dus zal wel dicht gaan lijkt mij!
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja toch? en tussendoor koffietijd kijken!
Whehe, onze moeder werktequote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?
lolquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?
Die hoorde ik vandaag ook bij een interview....ze zijn achter de schermen iig druk bezig met het creeren van een leuke kweekvijver voor ADO.quote:De vierde stad van Nederland maar niet eens in staat om rust bij een voetbalclub te creeren.
Je bent dus opgevoed door wolven?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
mijn mamma werkte meer uren als mijn pappa toen ik klein waspappa werkte al fulltime
Door zn broerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je bent dus opgevoed door wolven?
quote:
He lekker ding!quote:
quote:
Ik heb het gezien jaquote:
Heb je em gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien jaNiet te missen zo ongeveer
+1quote:
Snel? Volgens mij zaten er heel wat uren tussenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Whehe, onze moeder werkte![]()
Hap je altijd zo snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |