Zonde zonde...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik loop gisteren naar de koelkast voor een blik bier. Toen stond het 2-0 voor ADO. Ik kom terug. Staat het 2-2
Ik ga zitten. 2-3
Ik heb m'n blik bier dwars door de kamer gegooid.
quote:
Mensen die na jaren samenwerken zich ineens voorstellen aan je en vragen hoeveel weken je al bij het bedrijf werktquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Mensen die na jaren samenwerken nog steeds niet weten hoe ze je naam uit moeten spreken
ik ken het gevoel... en zo moeilijk istie toch niet!? die van jou wel!!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Mensen die na jaren samenwerken nog steeds niet weten hoe ze je naam uit moeten spreken
Deze kans moest ik natuurlijk inkoppen (een voetbal antwoord!!)quote:
Dat zou frauderen zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
Hee R_B, zet gewoon je naam bij de meet joh
Nee, dat zou haags bluffen zijn...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze kans moest ik natuurlijk inkoppen (een voetbal antwoord!!)
[..]
Dat zou frauderen zijn
zoveel geluk krijgen ze niet! kwamen ze nou morgen al terug?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
Als die aswolk uit Ijsland nou nog ff een klein beetje doorzet, kunnen mn ouders hun vakantie in Spanje wat verlengen
Jah...morgenavondquote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zoveel geluk krijgen ze niet! kwamen ze nou morgen al terug?
Mja, ze landen om 2300 uur ofzo. Ik zou ze eigenlijk gaan halen, maar jij mag het ook best doen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Marvelous het volgende:
hoelaat? we waren nog aan het kijken wie ze gaan halen toch?
Vanavond hoefde ik ze toch al niet te halenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef Armageddon het volgende:
Je hoeft ze NIET te halen vanavond.
http://www.nu.nl/binnenla(...)boven-nederland.html
Yep, gaat hier ook nog wel dicht later vandaag. Nog niemand durft te zeggen hoe lang het gaat durenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef Marvelous het volgende:
duitsland belgie en engeland zijn dicht... hier is het nu nog niet bekend... dus zal wel dicht gaan lijkt mij!
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja toch? en tussendoor koffietijd kijken!
Whehe, onze moeder werktequote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?
lolquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam jouw referentiekader? Je moeder?
Die hoorde ik vandaag ook bij een interview....ze zijn achter de schermen iig druk bezig met het creeren van een leuke kweekvijver voor ADO.quote:De vierde stad van Nederland maar niet eens in staat om rust bij een voetbalclub te creeren.
Je bent dus opgevoed door wolven?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
mijn mamma werkte meer uren als mijn pappa toen ik klein waspappa werkte al fulltime
Door zn broerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je bent dus opgevoed door wolven?
quote:
He lekker ding!quote:
quote:
Ik heb het gezien jaquote:
Heb je em gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien jaNiet te missen zo ongeveer
+1quote:
Snel? Volgens mij zaten er heel wat uren tussenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Whehe, onze moeder werkte![]()
Hap je altijd zo snel?
Welnee, je stond niet op m'n tenen, je zit zo ver buiten de waarheid dat ik ook alleen maar onzin kon bedenken.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
lol![]()
mijn mamma werkte meer uren als mijn pappa toen ik klein waspappa werkte al fulltime
sta ik nu nog harder op je tenen?
Waar stond ie dan wel op? Op je zwabberende tieten?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Welnee, je stond niet op m'n tenen, je zit zo ver buiten de waarheid dat ik ook alleen maar onzin kon bedenken.
Speciaal voor jou, tietenpic.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoh, mijn tietenalarm ging af...dus ik kwam even kijken
jij kent mij duidelijk nog niet goedquote:Op donderdag 15 april 2010 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan moet je er wel meteen bij vermelden dat het juist daarom zo'n lieve jongen is geworden
Pas maar opquote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, tietenpic.
[ afbeelding ]
Oh ja, er staan ook pistolen op...die zag ik nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pas maar op
Voorspel met pistool wordt vrouw fataal
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar stond ie dan wel op? Op je zwabberende tieten?
quote:
Ik maak er nu maar beide vanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Slaat dit op mijn post of op die van LC?
Ik heb ook billen heurquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik maak er nu maar beide van, maar ik ben wel meer een billenman
Ik heb niet echt medelijden met ze, typisch gevalletje eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow dat is daar. Is ook een raar druk punt. Hoop voor die gasten dat ze alle 2 een helm op hadden.
De foto doet vermoeden dat juist de Mercedes is aangeredenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef MewBie het volgende:
Scooter die vanaf de fietsersbrug bij de gamma kwam aangereden.
Inderdaad. Hoop dat het zo'n cappuchon klootzakje was.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt medelijden met ze, typisch gevalletje eigen schuld dikke bult.
Vindt het eerder zonde van die Mercedes.
De bestuurder van de Merc is ter plekke behandeld. Hij zal dus niks ernstigs gehad hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De foto doet vermoeden dat juist de Mercedes is aangeredenHoop dat die bestuurder niets heeft, met een cabrio zal dat er wel raar hebben uitgezien toen t gebeurde.
lol happinezz!quote:Op vrijdag 16 april 2010 06:59 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als t voor mijn gevoel ook 's avonds laat zou zijn, zou ik ook een stuk vrolijker zijnquote:
Maar het is zo lekker vroeg op de ochtend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als t voor mijn gevoel ook 's avonds laat zou zijn, zou ik ook een stuk vrolijker zijn
Voor GotC niet, die duikt nu dr bed inquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker vroeg op de ochtend!
Aah.. nachtdienst gehad? Lijkt me best vervelend dat je dag/nachtritme zo overhoop gehaald wordt..quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor GotC niet, die duikt nu dr bed in
Aangezien ze voorlopig niet kan antwoorden: Ja, ze gaat dit jaar weer naar LLquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:10 schreef nectarientje het volgende:
GotC, ga jij dit jaar ook naar Lowlands?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Flappekz het volgende:
Aangezien ze voorlopig niet kan antwoorden: Ja, ze gaat dit jaar weer naar LL
Dan ga ik wel alleen met GotC meeten op LLquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Flappekz het volgende:
Nee, is niet echt mijn ding....en wel echt helemaal haar ding
Hehe, ik zie jullie al gaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ga ik wel alleen met GotC meeten op LLKunnen we mooi ons rondje rennen daar.
Ik heb er ook wel beelden bijquote:
ff iemand regelen die dat gaat filmenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel beelden bijRondje over de campings, over de brug als extra oefening
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef MewBie het volgende:
Vanaf het begin heb ik het al gezegd en vandaag was het zover:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: district8.net
Scooter die vanaf de fietsersbrug bij de gamma kwam aangereden.
Ik had er van de week ook bijna 1 op de motorkap liggen die volgas van de brug af kwam.
Ah, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, is niet echt mijn ding....en wel echt helemaal haar ding
Puick planquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook.
Zullen wij samen biertjes gaan drinken op het strand tijdens LL?
Mits mooi weer.quote:
Plein met mooi weer kan ook gezellig zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mits mooi weer.
Anders gaan we naar het Plein
Air wil dat vast welquote:
Air en wat anders doen dan delegerenquote:
Air en hardlopende vrouwen! Dat klinkt toch als een leuke combi?quote:
quote:
Hij zal er zeker naar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Air en hardlopende vrouwen! Dat klinkt toch als een leuke combi?
Sorry Flap, ik vond het wel een goed idee maar je zal nog even verder moeten zoeken naar een cameraman danquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef MissMSX het volgende:
Hij zal er zeker naar kijken.
Maar filmen...
Mja, er lopen nog wel een paar mensen rond daarquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sorry Flap, ik vond het wel een goed idee maar je zal nog even verder moeten zoeken naar een cameraman dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |