Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ah nee, vriendin van me zou vandaag naar Londen
Op de terugweg naar huis zal ik dan een station verder rijden (Hoofddorp) ipv uitstappen op Schiphol. Het zal dan wel extreem druk zijn op Plaza vrees ik.quote:
Volgens mij gaat haar vlucht 14 uur...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?
Zal erom spannen. Volgens mij ligt vliegverkeer in UK inmiddels helemaal plat.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?
Kan ze vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat haar vlucht 14 uur...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8621407.stmquote:The Air Traffic Control Service (Nats) said no flights would be allowed in or out of UK airspace from midday to 1800BST amid fears of engine damage.
dacht dat Heathrow nog even open was? Maar kom ook net weer binnen, ben niet helemala up to date.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal erom spannen. Volgens mij ligt vliegverkeer in UK inmiddels helemaal plat.
Hm, kan vanmiddag de trein naar Schiphol even pakken om te gaan ramptoeristen, is toch maar vier minuutjes treinenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de terugweg naar huis zal ik dan een station verder rijden (Hoofddorp) ipv uitstappen op Schiphol. Het zal dan wel extreem druk zijn op Plaza vrees ik.
- BOEM! -quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Love me, love me, say that you love me
Ah, dus dan zit jij in Hoofddorp (Amsterdam Zuid duurt langer dan 4 minuten nl.).quote:Op donderdag 15 april 2010 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, kan vanmiddag de trein naar Schiphol even pakken om te gaan ramptoeristen, is toch maar vier minuutjes treinen
Ik ga me ff RSI klikken op die site! Wow wow wowquote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Hij staat online mensen! http://presents.3fm.nl/page/10_3fmawards/
Lelylaan!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus dan zit jij in Hoofddorp (Amsterdam Zuid duurt langer dan 4 minuten nl.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |