Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ah nee, vriendin van me zou vandaag naar Londen
Op de terugweg naar huis zal ik dan een station verder rijden (Hoofddorp) ipv uitstappen op Schiphol. Het zal dan wel extreem druk zijn op Plaza vrees ik.quote:
Volgens mij gaat haar vlucht 14 uur...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?
Zal erom spannen. Volgens mij ligt vliegverkeer in UK inmiddels helemaal plat.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze onderweg is haalt ze het misschien nog?
Kan ze vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat haar vlucht 14 uur...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8621407.stmquote:The Air Traffic Control Service (Nats) said no flights would be allowed in or out of UK airspace from midday to 1800BST amid fears of engine damage.
dacht dat Heathrow nog even open was? Maar kom ook net weer binnen, ben niet helemala up to date.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal erom spannen. Volgens mij ligt vliegverkeer in UK inmiddels helemaal plat.
Hm, kan vanmiddag de trein naar Schiphol even pakken om te gaan ramptoeristen, is toch maar vier minuutjes treinenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de terugweg naar huis zal ik dan een station verder rijden (Hoofddorp) ipv uitstappen op Schiphol. Het zal dan wel extreem druk zijn op Plaza vrees ik.
- BOEM! -quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Love me, love me, say that you love me
Ah, dus dan zit jij in Hoofddorp (Amsterdam Zuid duurt langer dan 4 minuten nl.).quote:Op donderdag 15 april 2010 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, kan vanmiddag de trein naar Schiphol even pakken om te gaan ramptoeristen, is toch maar vier minuutjes treinen
Ik ga me ff RSI klikken op die site! Wow wow wowquote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Hij staat online mensen! http://presents.3fm.nl/page/10_3fmawards/
Lelylaan!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus dan zit jij in Hoofddorp (Amsterdam Zuid duurt langer dan 4 minuten nl.).
een minuutje of vierquote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ahja, daar kom ik dus nooit. Geen idee hoe lang dat treinen is.
wat was er dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijken of Stenders op z'n benzineperikelen van vannacht terugkomt.
Rond 1:30 uur was ie ineens in de studio bij Roosmarijn. Had geen benzine meer en was z'n portemonnee in de studio vergetenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rond 1:30 uur was ie ineens in de studio bij Roosmarijn. Had geen benzine meer en was z'n portemonnee in de studio vergeten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rond 1:30 uur was ie ineens in de studio bij Roosmarijn. Had geen benzine meer en was z'n portemonnee in de studio vergeten.
De piratenbaai is je vriend...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd dat dat nieuwe album van Kate Nash es uitlekt. Ben benieuwd!
Prachtige plaat manquote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zeiknummer blijft dit toch...
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga me ff RSI klikken op die site! Wow wow wow
kan iedreen zx'n kaartjkes weer inwisselenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef themauster het volgende:
''Alweer Ijsland''
KNVB beker in 2 wedstrijden![]()
Dat dus..quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schaf die hele flauwekul toch af!
Hahahah nee nu niet, vorige keer moest ik met twee handen mijn telefoon op mijn bovenbeen houden, anders stoorde ie gigantischquote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:Moet je nou ook precies daar blijven staan, en op een been ofzo, met je handen hoog boven je? Of valt dat wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |