Donerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Gulmez het volgende:
weetje ik heb een plan als ik ooit doner nodig heb en ik krijg er 1 , dan pas word ik ook doner, stel, dat ik doner ben, en ik krijg er geen een omdat ik op de wachtrij sta voor doner en ik ga dood, dan ga ik never ooit mijn dinges afstaan, dus ik word pas doner, als ik ook ben geholpen, het mes snijd van 2 kanten en niet van 1 kant vind ik .
als ik nix nodig heb gehad, geef ik ook niks terug
Iemand die een andere mening heeft is natuurlijk meteen een trollquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit hebben er al tientallen eerder aangegeven in dit topic.
0/10 slechte troll
Donerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Gulmez het volgende:
weetje ik heb een plan als ik ooit doner nodig heb en ik krijg er 1 , dan pas word ik ook doner, stel, dat ik doner ben, en ik krijg er geen een omdat ik op de wachtrij sta voor doner en ik ga dood, dan ga ik never ooit mijn dinges afstaan, dus ik word pas doner, als ik ook ben geholpen, het mes snijd van 2 kanten en niet van 1 kant vind ik .
als ik nix nodig heb gehad, geef ik ook niks terug
Maar denk je er ook zo over als je zelf een orgaan nodig hebt? Gewoon interesse hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:12 schreef koekii het volgende:
[..]
Doner![]()
![]()
Ik ben trouwens geen donor en zal het ook niet worden. Waarom zou ik iets van mezelf aan anderen moeten geven? Als de tijd komt dan komt het ook. het staat zo geschreven
Ja. Ik ben geen donor en ik heb het ook niet nodig. Je komt met een lichaam en organen ter wereld en zo wil ik het houden ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar denk je er ook zo over als je zelf een orgaan nodig hebt? Gewoon interesse hoor.
Ja zo denk ik er zelf dus ook over, maar als ik op m'n 30ste een nieuwe lever nodig heb weet ik het nog zo net niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geen donor en ik heb het ook niet nodig. Je komt met een lichaam en organen ter wereld en zo wil ik het houden ook.
Dus even een situatieschets: Je familie en misschien wel jouw kinderen staan huilend om je ziekenhuisbed heen en jij ligt daar dood te gaan omdat je hart het gaat begeven. Je bent 40 jaar en kan een donorhart aannemen maar doet dat niet. Doei familie, ik heb principes dus de groeten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geen donor en ik heb het ook niet nodig. Je komt met een lichaam en organen ter wereld en zo wil ik het houden ook.
Volgens mij mag iemand die een orgaan ontvangen heeft niet eens meer donor zojn voor andere organen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef probeer het volgende:
vraagje... (voor de doctoren)
kan een gedoneerd orgaan opnieuw gedoneerd worden?
dus persoon X krijgt een hart, gaat paar jaar daarna dood (niet door t hart), en doneert 'zijn' hart?
lijkt me best tof
jawel, tuurlijk wel. ik ben ook donor, ze zien vanzelf wel welke organen de donororganen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij mag iemand die een orgaan ontvangen heeft niet eens meer donor zojn voor andere organen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |