abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80334995
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Eensch. Als er weer een plakker op mn bumper zit, laat ik die netjes voorbij. Gaat hij vervolgens voor me rijden, dan haal ik hem/haar weer in en blijf naast hem rijden tot de volgende vrachtwagen. Dan kan die aso lekker in de remmen.

Dat zijn dan van die figuren die bij ieder minuscuul gaatje naar rechts gaan om aan te geven dat jij ook maar naar rechts moet.

Dit soort figuren moet je inderdaad gewoon klem zetten achter een vrachtwagen
pi_80336006
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het gebeurt slecht zelden dat ik dit doe, alleen als er echt zo vreselijke asociale opgefokte klever achter mij zit.
Die heeft aan mij een verkeerde.

Voor mensen die zich normaal gedragen in het verkeer maak ik gewoon netjes ruimte met de insteek de ander zo min mogelijk te hinderen
Precies.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80337708
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ik rij ook echt wel door maar als ik iemand achter me op zie komen is het een kleine moeite om ff naar rechts te gaan. Ik geloof ook geen flikker van dit onderzoek trouwens. Alleen maar een legitieme reden voor de politie om zich op te focussen ipv op linksrijders.
Genoeg klevers die op 1 meter van je bumper gaan hangen terwijl jezelf achter een inhalende vrachtwagen zit of zo, zulke kneuzen mogen echt zo snel mogelijk een lekke band krijgen.
pi_80340148
Ik vraag me ook werkelijk af hoeveel tijd je nou bespaard als je heel de tijd opgefokt achter het stuur zit te kleven, en hoe slecht zoiets is voor je gezondheid.
pi_80341570
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik vraag me ook werkelijk af hoeveel tijd je nou bespaard als je heel de tijd opgefokt achter het stuur zit te kleven, en hoe slecht zoiets is voor je gezondheid.
Niet.. Gisteren een half uur achter een porche gezeten die met 160 wegscheurde en vervolgens weer vol in de remmen moest. Ik reed rustig door met 130 à 140, en hij heeft er geen seconde mee gewonnen..
  donderdag 15 april 2010 @ 13:26:54 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80341634
Ik heb een hekel aan gasten die links blijven rijden, en op het moment dat je het zat bent (na een minuut of 5) probeer je ze rechts in te halen en dan gaan ze wel ineens naar rechts.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80341650
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Niet.. Gisteren een half uur achter een porche gezeten die met 160 wegscheurde en vervolgens weer vol in de remmen moest. Ik reed rustig door met 130 à 140, en hij heeft er geen seconde mee gewonnen..
Het heeft hem alleen meer benzine en remblokjes gekost
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80342105
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Of heel langzaam naar rechts gaan en dan het gas vol in trappen dat ze er niet voorbij komen. Vervolgens weer naar rechts gaan om in te halen en dan weer afzakken naar kruissnelheid
Je weet dat je daarmee dus net zo goed een overtreding begaat?
pi_80343239
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat zijn dan van die figuren die bij ieder minuscuul gaatje naar rechts gaan om aan te geven dat jij ook maar naar rechts moet.

Dit soort figuren moet je inderdaad gewoon klem zetten achter een vrachtwagen

Triest kansloos figuur ben je!

Linksrijders die dit soort gevaarlijke spelletjes doen moeten ze acuut het rijbewijs afpakken.
De rechterbaan is er niet zonder reden. Als je naar rechts kunt, dan ga je naar rechts!
Meneer de zogenaamde asociale bumperklever kan het, waarom kun jij het dan niet?

De meeste bumperklevers zijn er vanwege het feit dat JIJ niet naar rechts gaat terwijl je dat wel kunt.

Mensen zoals jij
pi_80343397
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron nu.nl

Wat een vaag lijstje, door wie is dat ding samengesteld?
Bumperkleven is vaak een oorzaak van onnodig linksrijden en bumperkleven is gelijk aan agressief gedrag.
Volgens mij is bumperkleven juist een gevolg van onnodig links rijden....
pi_80343810
En we blijven lekker allemaal links rijden want daar in de verte is een vrachtwagen en we willen allemaal onze voorganger inhalen

pi_80343888
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef devlinmr het volgende:
En we blijven lekker allemaal links rijden want daar in de verte is een vrachtwagen en we willen allemaal onze voorganger inhalen

[ afbeelding ]
Verbod op vrachtauto's tijdens de spits.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 15 april 2010 @ 14:30:56 #38
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80344288
Het probleem is een beetje dat Nederlanders veel te dicht op elkaar rijden. Daardoor kun je vaak maar beter links blijven rijden als er in de verte een vrachtwagen opduikt, want anders wordt je in no-time door de rest klemgereden en moet je in de remmen en wachten tot de hele rij halve bumperklevers je zijn gepasseerd. Dat maakt het zeer onaantrekkelijk om naar rechts te gaan.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_80344338
Heel simpel, stel de Amerikaanse regels in. Links en rechts inhalen en alleen stoppen bij een STOP bord!
pi_80344470
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Linksrijders die dit soort gevaarlijke spelletjes doen moeten ze acuut het rijbewijs afpakken.
De rechterbaan is er niet zonder reden. Als je naar rechts kunt, dan ga je naar rechts!
Meneer de zogenaamde asociale bumperklever kan het, waarom kun jij het dan niet?

De meeste bumperklevers zijn er vanwege het feit dat JIJ niet naar rechts gaat terwijl je dat wel kunt.

Mensen zoals jij
Zolang 9 van de 10 mensen meteen gas bijgeven om te zorgen dat je niet weer naar links kunt voor de volgende vrachtwagen blijf ik voor een gat van ~100 meter gewoon lekker links rijden. Feit is dat de meeste mensen totaal niet sociaal zijn op de weg, en dus moet je een beetje opkomen voor je eigen ruimte.
pi_80344496
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Het probleem is een beetje dat Nederlanders veel te dicht op elkaar rijden. Daardoor kun je vaak maar beter links blijven rijden als er in de verte een vrachtwagen opduikt, want anders wordt je in no-time door de rest klemgereden en moet je in de remmen en wachten tot de hele rij halve bumperklevers je zijn gepasseerd. Dat maakt het zeer onaantrekkelijk om naar rechts te gaan.
Mwa, dit situatie is dan wel extreem! ik denk dat er bedoeld word tijdens mindere drukte..
pi_80344568
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb die ervaring niet. en rij toch zo'n 30000 p/j. Tuurlijk er zijn altijd eikels die je er niet tussen laten, maar dat is gelukkig toch een zeldzaamheid.
pi_80344759
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb die ervaring niet. en rij toch zo'n 30000 p/j. Tuurlijk er zijn altijd eikels die je er niet tussen laten, maar dat is gelukkig toch een zeldzaamheid.
Heeel irritant idd. Dat komt dan wel zelden voor, als je op een inrit rijdt en auto op snelweg wil je niet laten voorbijgaan. Maar ja, heel simpel, ik druk hem wel eruit! Gemiddelde Nederlanders zijn namelijk erg gesteld op zjin uiterlijk van zijn auto, ik niet!
pi_80344800
quote:

[..]

Dan rijd je nooit in de spits zeker. Als je eenmaal naar rechts gaat en het is druk kun je minstens een halve minuut niet meer naar links..
  donderdag 15 april 2010 @ 14:47:03 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_80344929
Dat betekend dus dat de onnodig links rijders nu in de meerderheid zijn! Dat dit kan in Nederland!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_80344973
Als we nu het linksrijden op de snelweg als standaard invoeren zijn we dus in 1 klap van het probleem af
  donderdag 15 april 2010 @ 14:50:33 #47
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80345070
quote:

[..]

Waar rij je dan? Ik zit op marginaal meer kilometers per jaar en de dicht op elkaar rijdende automobilisten die ten koste van alles willen voorkomen dat er iemand kan invoegen zijn een dagelijkse ervaring. Het overkomt me zelf soms en ik zie het voortdurend om me heen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_80345206
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
Dat betekend dus dat de onnodig links rijders nu in de meerderheid zijn! Dat dit kan in Nederland!
Tijd voor een politiek Partij Voor De Linksrijders
pi_80345370
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Waar rij je dan? Ik zit op marginaal meer kilometers per jaar en de dicht op elkaar rijdende automobilisten die ten koste van alles willen voorkomen dat er iemand kan invoegen zijn een dagelijkse ervaring. Het overkomt me zelf soms en ik zie het voortdurend om me heen.
A12, A2, A50 voornamelijk. Doe altijd keurig knippertje aan en ga dan naar links nooit problemen
pi_80345567
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mensen zoals jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')