abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80332693
quote:
AMSTERDAM - Bumperkleven heeft onnodig links rijden verdrongen als grootste ergernis op de weg. Dat blijkt uit een top tien van het Korps Landelijke Politiediensten die eens in de twee jaar wordt gemaakt.

Uit een peiling blijkt dat rijden onder invloed van alcohol en drugs de op een na grootste ergernis is. Agressief weggedrag komt vanuit het niets op drie.

Onnodig links rijden staat nu pas op de vierde plaats. Andere grote ergernissen blijken hinderlijk langzaam rijden, hinder bij in- en uitvoegen, file voorbijrijden via de vluchtstrook en onjuist gebruik van de richtingaanwijzer.
Bron nu.nl

Wat een vaag lijstje, door wie is dat ding samengesteld?
Bumperkleven is vaak een oorzaak van onnodig linksrijden en bumperkleven is gelijk aan agressief gedrag.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80332719
Ik haat bumperklevers, ik had er gisteren weer eentje voor me
  donderdag 15 april 2010 @ 09:04:14 #3
92279 N.icka
Windforce 11
pi_80332724
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron nu.nl

Forum Admin donderdag 15 april 2010 @ 09:04:27 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_80332732
Ik kan me er wel in vinden.
Het maakt echt niet uit hoe hard je rijdt op de linkerbaan altijd zit er wel weer een auto op je bumper.
  donderdag 15 april 2010 @ 09:06:33 #5
287996 OmePeet
met kriebelbaard!
pi_80332784
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik haat bumperklevers, ik had er gisteren weer eentje voor me
Kut, die flauwe grap wilde ik maken!
  Forum Admin donderdag 15 april 2010 @ 09:08:13 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_80332813
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:06 schreef OmePeet het volgende:

[..]

Kut, die flauwe grap wilde ik maken!
Je hebt altijd mongool boven mongool.
pi_80332858
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je punt is?
pi_80332971
yes! binnenkort weer een nieuw filmpje van koos en andre in het bos
pi_80333011
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het maakt echt niet uit hoe hard je rijdt op de linkerbaan altijd zit er wel weer een auto op je bumper.
ik zit ook wel eens even dichtop mn voorligger, maar dat komt dan voornamelijk omdat ze ineens de auto naar links gooien om in te gaan halen met 100-110 km/h.
pi_80333025
Als mensen de bumperklever gewoon de ruimte geeft om zijn weg te vervolgen is er geen probleem.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  donderdag 15 april 2010 @ 09:18:07 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_80333037
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat je niet kan lezen
  donderdag 15 april 2010 @ 09:18:37 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80333050
quote:
Uit een peiling blijkt dat rijden onder invloed van alcohol en drugs de op een na grootste ergernis is.
Beetje vreemd. Het is niet zo dat je daar dagelijks last van hebt. Bumperkleven en linksrijden wel.
pi_80333154
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dat je niet kan lezen
Dus nu.nl stelt de lijst samen
pi_80333725
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron nu.nl

Bumperkleven is vaak een oorzaak van onnodig linksrijden en bumperkleven is gelijk aan agressief gedrag.
En ook het gevolg van mensen die denken elke meter tussenruimte ongestraft te mogen benutten. Bij het inhalen hou ik netjes afstand tot mijn voorganger, schiet er weer zo'n malloot (meestal met een BMW of Audi) tussen in en die degradeert mij dan automatisch tot bumperklever, want ik zak geen tweede keer af.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80334009
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En ook het gevolg van mensen die denken elke meter tussenruimte ongestraft te mogen benutten. Bij het inhalen hou ik netjes afstand tot mijn voorganger, schiet er weer zo'n malloot (meestal met een BMW of Audi) tussen in en die degradeert mij dan automatisch tot bumperklever, want ik zak geen tweede keer af.
Inderdaad, dat is zo vervelend. Dan houd je netjes afstand tot je voorganger schiet er weer iemand tussen. :’) Ik vind kleven onwijs irritant, vaak raak ik mijn rem heel zachtjes aan of minder ik vaart, maar ik ga niet voor je opzij. (En het is niet dat ik met 110 een vrachtwagen ofzo inhaal.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 15 april 2010 @ 10:06:00 #16
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_80334146
Mijn grootste ergernis: Je rijdt netjes 120 op de linkerbaan, rechts wat vrachtwagens en daar komt een invoegstrook met daarop een auto met vrouwmens erin. Ze voegt met 80 in achter een vrachtwagen en gaat direct door naar de linkerbaan. Gevolg is dat ik vol in de gillende remmen moet. Nou, dan gaan alle alarmbellen af! Groot licht, claxonneren en een wijsvinger naar mn voorhoofd.

Ergernis twee zijn bejaarden die op een 80-weg kilometerslang 50 gaan rijden, terwijl je niet mag inhalen....
pi_80334497
Gewoon op de remmen trappen en langzamer rijden als iemand bumperkleeft
pi_80334527
Voor mij is de grootste ergernis weer begonnen. Bejaarden met een sleurhut die < 80 km/h rijden op de snelweg . Ik haat ze met heel mijn hart, vooral om de vrachtwagens die ze achter zich verzamelen en die er graag langswillen. Ik kan nog enige coulance voor de vrachtwagenchauffeur opbrengen, die is ook maar gewoon aan het werk.
Maar die bejaarden moeten gewoon op een cruise gaan en niet de nederlandse wegen bevuilen met hun aanwezigheid.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80334556
Klopt tegenwoordig rijd ik rustig 110 ipv overal +140 te jankeren (wat ik voorheen altijd deed). Scheelt enorm in de brandstof en in de boetes
Vroeger had ik last van links hangers, tegenwoordig heb al die gestreste vertegenwoordigers op mijn bumper hangen.

I don't care
pi_80334589
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Watashiwa het volgende:
Gewoon op de remmen trappen en langzamer rijden als iemand bumperkleeft

Of heel langzaam naar rechts gaan en dan het gas vol in trappen dat ze er niet voorbij komen. Vervolgens weer naar rechts gaan om in te halen en dan weer afzakken naar kruissnelheid
  donderdag 15 april 2010 @ 10:22:39 #21
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80334615
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik rij ook echt wel door maar als ik iemand achter me op zie komen is het een kleine moeite om ff naar rechts te gaan. Ik geloof ook geen flikker van dit onderzoek trouwens. Alleen maar een legitieme reden voor de politie om zich op te focussen ipv op linksrijders.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 15 april 2010 @ 10:23:33 #22
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80334646
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Of heel langzaam naar rechts gaan en dan het gas vol in trappen dat ze er niet voorbij komen. Vervolgens weer naar rechts gaan om in te halen en dan weer afzakken naar kruissnelheid
Jezus wat een infantiele kutkneus ben je dan zeg
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_80334718
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Het gebeurt slecht zelden dat ik dit doe, alleen als er echt zo vreselijke asociale opgefokte klever achter mij zit.
Die heeft aan mij een verkeerde.

Voor mensen die zich normaal gedragen in het verkeer maak ik gewoon netjes ruimte met de insteek de ander zo min mogelijk te hinderen
pi_80334787
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen als er meer auto's achter zitten, maar heb dat ook vaak gedaan! Moet ie maar niet zo agressief doen!
  donderdag 15 april 2010 @ 10:31:35 #25
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_80334912
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen als er meer auto's achter zitten, maar heb dat ook vaak gedaan! Moet ie maar niet zo agressief doen!
Eensch. Als er weer een plakker op mn bumper zit, laat ik die netjes voorbij. Gaat hij vervolgens voor me rijden, dan haal ik hem/haar weer in en blijf naast hem rijden tot de volgende vrachtwagen. Dan kan die aso lekker in de remmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')