Weet ik, daarom wacht ik rustig op de release.quote:
Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.quote:en SC2 is overduidelijk helemaal gebouwd rond de multiplayer
Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.
Nou, ik heb zwaar gefaald met m'n placement matches tot zover. Ook raar trouwens, ik had 5 practice matches gedaan, toen aan m'n 4e placement match toe, en bam. Geresetquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.
Ik heb gisteren m'n eerste game gewonnen! (als in, de rest had ik verloren, m'n score is nu 1-7quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ik heb al m'n placement matches verlorenResets zullen wel blijven gebeuren af en toe, het is iet voor niets een beta.
Tsja, da's Blizzard he. Daar staan ze om bekendquote:Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef Symn het volgende:
foookking veel zin in die singleplayer campaign!! Maar het duurt nog zoooo lang voor dat dat ding uitkomt. Belachelijke Blizzard...
Ik hoop zelf ook dat ze nog heel wat balance changes gaan doen. Sommige rushes zijn gewoon onmogelijk te counteren. En da's niet alleen mijn mening, er zijn flink wat top spelers die dat ook roepen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef koffiegast het volgende:
Ow hier in moet ik gepost hebben. Inmiddels ben ik enkel op fora nog beetje actief omtrent sc2, me vrienden hebben het wel weer gehad. Ze missen de diversiteit en snappen niet helemaal waar blizz ermee heen wilt. Uiteraard is het maar beta en natuurlijk is niet alles uitgegoocheld, maar de prevalentie van strategieen die om 1 of 2 units draaien is wel groot...
Ik ga zelf lekker knoeien met de map editor.
Ik hoop dat ze niet maar beetje balans fixjes doen en dit over een maand of 2 willen uitbrengen, want ik heb het gevoel dat Z heel wat tekort komt.
Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef Symn het volgende:
Iedereen de shitload aan campaign clips al gezien op gametrailers??
Heel interessant, namelijk:
- Veel oude units te zien zoals corsairs, reapers, goliaths en structures die niet in de multiplayer voorkomen!
- Een interview met Dustin Browder waaruit blijkt dat de campaigns voor Zerg en Protoss nog niet erg ver gevorderd zijn (slecht zeg!) , ik denk dat we daar gerust een paar jaar op kunnen wachten!
ja, weet ik. Maar als ze de basale dynamiek nog niet eens weten voor de Zerg en Protoss campaigns kunnen die 2 vervolgen nog erg lang op zich laten wachten volgens mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.
Ja, want CNC4 is gewoon een RPG en niet een RTS.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:59 schreef FP128 het volgende:
Vinden jullie dit spel nou echt zoveel leuker en beter (ondanks de beta versie) dan
bijvoorbeeld het pas uitgebrachte C&C 4?
C&C reeks heeft in zn hele bestaan nog niet eens starcraft 1's positie kunnen aanvallen als standaard.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:59 schreef FP128 het volgende:
Vinden jullie dit spel nou echt zoveel leuker en beter (ondanks de beta versie) dan
Wou je zeggen dat je C&C 4 een goed spel vond dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:59 schreef FP128 het volgende:
Bedankt, meteen gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Pritt het volgende:
Je kan bji 12game.com de preorder bestellen en krijg je een beta key, heb ik zojuist gedaan en nu de beta aan het downloaden.
Toch zijn er nogsteeds zergling rushes die HEEL moeilijk te counteren zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:27 schreef Prometheus4096 het volgende:
Rushes zijn altijd te counteren.
Probleem is imbalance die zich laat zien door timing attacks. Bijvoorbeeld 4 warpgate met 1 robo bay en veel immortals en dan een bepaalde timing tegen de FE van de tegenstander. Daarom worden nog steeds dingen generfed. En dan vooral op tijd ipv kosten.
Zelf de mensen in top 10 platinum hebben nog bijna geen idee hoe het spel te spelen.
Net besteld daar en ben hem nu aan het binnenhalen. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Pritt het volgende:
Je kan bji 12game.com de preorder bestellen en krijg je een beta key, heb ik zojuist gedaan en nu de beta aan het downloaden.
De pressreleasequote:STARCRAFT® II: WINGS OF LIBERTY™
IN STORES STARTING JULY 27, 2010
IRVINE, Calif. – May 3, 2010 – Blizzard Entertainment, Inc. announced today that its highly anticipated real-time strategy game, StarCraft® II: Wings of Liberty™, will arrive in stores throughout the United States, Canada, Europe, South Korea, Australia, New Zealand, Russia, Mexico, Singapore, Indonesia, Malaysia, Thailand, the Philippines, and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau starting on July 27, 2010. Players will also be able to purchase StarCraft II: Wings of Liberty directly from Blizzard Entertainment shortly after the retail launch.
"We've been looking forward to revisiting the StarCraft universe for many years, and we're excited that the time for that is almost here," said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. "Thanks to our beta testers, we're making great progress on the final stages of development, and we'll be ready to welcome players all over the world to StarCraft II and the new Battle.net® in just a few months."
StarCraft II: Wings of Liberty is the sequel to Blizzard Entertainment’s 1998 hit StarCraft, which has been hailed by players and critics worldwide as one of the top real-time strategy games of all time. Sporting a vibrant 3D-graphics engine, StarCraft II will once again center on the clash between the protoss, terrans, and zerg, with each side deploying legions of veteran, upgraded, and new unit types. Unparalleled online play for StarCraft II will be available through a new version of Battle.net, Blizzard Entertainment's world-renowned gaming service. Battle.net has been redesigned from the ground up to be the premier online gaming destination for Blizzard gamers, with several enhancements and new features, such as voice communication, cloud file storage, leagues and ladders, achievements, stat-tracking, and more.
The solo campaign for StarCraft II: Wings of Liberty will continue the epic saga where it left off in StarCraft: Brood War®. The story line chronicles the exploits of marshal-turned-rebel-leader Jim Raynor and features both familiar faces and new heroes. Players will be able to tailor the experience, choosing their own mission path and selecting technology and research upgrades to suit their playing style throughout the 29-mission campaign. Several challenge-mode mini-games will also be included, with focused goals designed to ease players into the basics of multiplayer strategies.
Ja, alles gebeurt via Battle.net.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef .aeon het volgende:
Hoe zit het nou met LAN? Wel ondersteund? Niet ondersteund? Moet je dadelijk het internet op om te kunnen spelen tegen iemand die een meter van je af zit?
speelde SC altijd veel in skirmish, toch wel het leukst. lekker mooie grote basissen maken en aanvallen maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Evertjan het volgende:
zag vorige week een stukje erover in Gamekings. Daar in zeiden ze ook dat als je echt online speelt het supersnel gaat, dus je hebt niet echt de tijd om een grote basis te bouwen en te expanden. Dat lijkt voor mij toch persoonlijk een dikke min punt. Gelukkig zit er ook een skirmish mode in en een goede single player mode
Ach ja, gewoon standaard in elke RTS, slome spelers winnen niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Evertjan het volgende:
zag vorige week een stukje erover in Gamekings. Daar in zeiden ze ook dat als je echt online speelt het supersnel gaat, dus je hebt niet echt de tijd om een grote basis te bouwen en te expanden. Dat lijkt voor mij toch persoonlijk een dikke min punt. Gelukkig zit er ook een skirmish mode in en een goede single player mode
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon standaard in elke RTS, slome spelers winnen niet.
Ok, ik hoop echt dat ze dat nog gaan veranderen. Wat een gezeik zeg. Lag je dalijk nog terwijl je met je maten aan tafel zit te spelen.quote:
Neuh, gaat alleen maar om connectie maken via BN, verder speel je gewoon direct.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ok, ik hoop echt dat ze dat nog gaan veranderen. Wat een gezeik zeg. Lag je dalijk nog terwijl je met je maten aan tafel zit te spelen.
Nee, ik faal ook nog steeds 9 van de 10 potjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:18 schreef Dibble het volgende:
Ik wordt keer op keer zo gigantisch afgemaakt in dit spel he. Ben ik de enige hier die dat heeft?
Hehe, dat had ik dus ook. Zonder te willen opscheppen ben (was) ik in Warcraft 3 online best goed, een stuk beter dan het gemiddelde zeg maar. Maar bij Starcraft bak ik er op de een of andere manier vrij weinig van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Thormodo het volgende:
Ik vond vanmorgen een Beta Key in mijn mailbox, dus maar even een TVP.
Overigens zoog ik volgens mij destijds nogal in Starcraft 1. Warcraft 3 ging me dan wel een stuk beter af. (Hoewel die twee niet echt vergelijkbaar zijn.)
in warcraft 3 vallen ook niet al je workers dood door 1 unit, ze kunnen nog wat terugdoenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar Warcraft is ook iets minder snel, misschien moet je daar aan wennen
In SC kunnen je workers ook best goed verdedigen, zolang het niet tegen... Hellions of Reapers ofzo isquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
in warcraft 3 vallen ook niet al je workers dood door 1 unit, ze kunnen nog wat terugdoen
En het is makkelijker verdedigen omdat je teleport scrolls hebt
ik random vaak, maar speel denk ik het best met Terran in SC, en Orcs in WCquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In SC kunnen je workers ook best goed verdedigen, zolang het niet tegen... Hellions of Reapers ofzo is
Als welk ras speel je eigenlijk in SC? en welke in WC?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat het spel toch niet heel soepeltjes loopt op mijn systeem, hogere systeemeisen dan ik had verwacht.
Core2Duo @ 2.26Ghz
4 GB RAM
HD 3450
Zal wel de GFX zijn die hem killt qua performence.
Ik hoop maar dat het aan de beta ligt dan, of dat jij met te hoge settings speelt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Pritt het volgende:
Ja, daarom was ik ook verbaast over hoe het loopt.
Nieuwe Windows installatie laat hem niet soepeler lopen.
Ik durf niet, want dan word ik ingemaakt door een meisjequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er mensen die een keer AT willen doen? eigenlijk moeten we gewoon onze namen hier neer zetten![]()
Dan krijg je van een meisje te horen dat je er geen reet van kan en jij degene bent die zorgde voor een loss.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Overheen gelezenMaar dan nog steeds!
Inderdaad! Alhoewel ik wel 1 placement match heb gewonnen laatstquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je van een meisje te horen dat je er geen reet van kan en jij degene bent die zorgde voor een loss.
en echte gamers hebben een ego als een wolkenkrabber, en dat kan niet hequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je van een meisje te horen dat je er geen reet van kan en jij degene bent die zorgde voor een loss.
Aan de andere kant is het wel goed voor je motivatie. "Ik laat me toch potdomme niet outgamen door een meisje?!" *train train train train*quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
en echte gamers hebben een ego als een wolkenkrabber, en dat kan niet he
maar mijn naam is hetzelfde als hier
dat is waarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:17 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel goed voor je motivatie. "Ik laat me toch potdomme niet outgamen door een meisje?!" *train train train train*
taartquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Thormodo het volgende:
Net mijn eerste potje gespeeld. 1vs1 met de Terran. In het begin viel ik hem aan met wat marines. Toen had hij al veel meer/sterkere units, dus ik dacht dat ik ingemaakt zou worden (daar ging ik sowieso wel van uit).
Op een gegeven moment wilde ik een command center bij gouden mineralen bouwen. Hier kwam hij op af met wat Thors etc. Ik had echter een sterker/gevarieerder leger in de buurt staan, daarmee schoot ik die van hem aan hoop. Toen stuurde hij blijkbaar zonder te kijken zijn luchtvloot op mijn basis af (3 cruisers+20 banshee's o.i.d.). Ik had even daarvoor echter al gezien dat hij veel vliegtuigen had, dus ik had de rand van mijn basis volgebouwd met AA. Die schoten zijn vliegtuigen dus helemaal aan gort.
Toen viel ik zijn basis aan en gaf hij het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |