Ruilen, ik heb al een paar maand niks te doen! Dat komt je anders ook wel een keer de keel uitquote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef Croli het volgende:
Hier ook goedenmorgen. Hoewel het nog niet echt soepel verloopt hier![]()
Om moedeloos van te worden! weet iig wel dat ik me niet hoef te vervelen
Hihi, jammer hoor, ik wil ook wel lekkere inkomsten!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef Croli het volgende:
Neh ruilen doe maar niet, mijn rekening vind de inkomsten toch wel fijn.
Maar morgen ben ik vrij.kan ik even bijkomen... (eigenlijk niet hoor, heb genoeg dingen te doen)
Jup door de hagel hardgelopenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:26 schreef Croli het volgende:
Ik heb zelfs al hagel gezien vannochtend. Was gelukkig net op tijd binnen
Maar t goede weer schijnt er aan te komen, alleen nog niet vandaag... of morgen.
Was het maar morgen......ben wel aan weekend toe. Al moet ik wel zeggen dat ik een leuke dag voor de boeg heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen Zwolle!
En het is niet meer dan logisch dat dat gebeurde. Toen waren er nog geen Christenen die zeiden dat het niet mochtquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Paranoot het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)vere-soorten---.html
ik heb dat altijd al geweten. sommige mensen lijken gewoon te veel op neanderthalers.
Dat moet je een chinees vragen, niet een halve spanjaard! Maar we kunnen het proberen...........quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje dan, gebraden kat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |