En zonder gepimp op de helft daarvanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef LXIV het volgende:
Zonder die #*@&(@#&*&@#$-Grieken had de AEX ondertussen al op 380 kunnen staan.
Je had je portefeuille toch ingericht op een aex tussen de 300-360, geen probleem tot nu toe toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef LXIV het volgende:
Zonder die #*@&(@#&*&@#$-Grieken had de AEX ondertussen al op 380 kunnen staan.
Waar kun je die bonds als particulier eigenlijk kopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef SeLang het volgende:
Griekse 10-yr yield nu op 8.57%.
Dat is een record volgens mij.
Ook goed voor de huizenprijzen enzo
Geen idee.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Waar kun je die bonds als particulier eigenlijk kopen?
Da's raar want die kan ik als particulier heel makkelijk kopen via Interactive Brokers, maar dan ook US-only. Ik denk dat ik dan ING of een Nederlands filiaal van Goldman Sachs moet bellenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef tony_clifton- het volgende:
Dacht niet dat dat kon. Bij die zaak waarbij aan de zwiters-italiaanse grens een koffer vol Amerikaanse staatsobligaties in beslag genomen werd werd door de politie verklaard dat die niet aan particulieren verkocht werden. Misschien via een afgeleid product van een bank ofzo...
Verschil qua leverage lijkt me niet de doorslaggevende factor wat je mooier vindt, opties of futures. Dat verschil is niet groot.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:01 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Opties zijn mooier omdat je een hogere leverage hebt.
Mwa long opties vereist geen margin, futures kunnen je zo uitrokenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verschil qua leverage lijkt me niet de doorslaggevende factor wat je mooier vindt, opties of futures. Dat verschil is niet groot.
Maar wel weer een premie, dat heb je bij futures weer nietquote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Mwa long opties vereist geen margin, futures kunnen je zo uitroken
Dat is een belachelijke hoeveelheid dataquote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef flyguy het volgende:
Zoek ik nu niet goed of wat? Op CNN, reuters, yahoo, etcetera. Nergens kan ik historische intraday charts in one minute-candles (of five minute) vinden van indices, forexpaartjes en futures.
Iemand een idee waar ik dit soort informatie zo 1-2-3 online kan vinden?
Nou hoef het ook niet van alle dagen te hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke hoeveelheid data
Ik denk dat je dat niet gratis kan fixen, misschien iemand met een BB terminal of abo op zo'n feed.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef flyguy het volgende:
[..]
Nou hoef het ook niet van alle dagen te hebbenEen stuk of 40/50 dagen per jaar van de laatste 8 jaar ongeveer.
Als ik het goed heb heeft een 'normaal abo' op een BB terminal slechts tot 100 dagen terug tot 1 minuut time frame op elke index/aandeel etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet gratis kan fixen, misschien iemand met een BB terminal of abo op zo'n feed.
Dan neem ik eerst even een normale abo op BB en dan stuur ik je straks even een PM als je het goed vind?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als ik het goed heb heeft een 'normaal abo' op een BB terminal slechts tot 100 dagen terug tot 1 minuut time frame op elke index/aandeel etc.
Waar heb je de data voor nodig Flyguy?
Gratis kun je vergeten inderdaad. Die data kost geld.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet gratis kan fixen, misschien iemand met een BB terminal of abo op zo'n feed.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef flyguy het volgende:
[..]
Dan neem ik eerst even een normale abo op BB en dan stuur ik je straks even een PM als je het goed vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |