SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht : Ik weet niet wie de KLB baas is en derhalve kan ik mijn mening niet vormen.
adelante staat erin omdat dit topic dan meer kans heeft om open te blijven
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Oh, sorry ben ik je vergeten?quote:
Jij bent een kloon en/of nieuwquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef BaasD het volgende:
Waarom sta ik niet in het lijstje van ECKTE bazen?![]()
Faaltopic
Dat zijn kandidaat-KLB-bazenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef kikoooooo het volgende:
Wie zijn al die newbies in je poll eigenlijk?
Zal ik die ook gaan openenquote:
Jij hebt 2 dagen vol lopen posten, let maar op dat je gemiddelde ook zo weer zaktquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Nieuw, en al bijna 100 post op een dag![]()
Baas of niet?![]()
![]()
Ik mis Calvobbes inderdaad jaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
De echte baas staat er niet in (en nee, ik doel niet op mezelf).
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Baas of niet?![]()
![]()
wromnietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef deepart het volgende:
Ik stem niet.
Mocht je willen weten waarom dan raad ik je aan om het middels een quote aan mij te vragen.
Want die zitten in...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Bob-B het volgende:
Er zitten veel soort lui in KLB, maar bazen niet hoor
Omdat kaasquote:
Wat is je vorige account?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef BaasD het volgende:
Dus wie is hier nou de Eckte Baas![]()
en nee het kakt niet inik ben gewoon mijn vorige account kwijt
( dat is dan weer midner bazig mja)
Word. Vooral dat AdvancedPower in de poll staat, terwijl zijn filmpjes toch echt bewijzen wat voor antibaas en klapmongool hij is.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Trance_X het volgende:
op Fok! en KLB kunnen ze misschien bazen zijn tot je ze een keer in het echt ontmoet!
Als enige moderator in dat rijtje voel ik me wel een soort van baas/chef/coach van dat zooitje ongeregeld hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Bob-B het volgende:
Er zitten veel soort lui in KLB, maar bazen niet hoor
Ik vraag me weleens hoeveel ervan een advancedpower zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Trance_X het volgende:
op Fok! en KLB kunnen ze misschien bazen zijn tot je ze een keer in het echt ontmoet!
WOW 100 op een dag!!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Baas of niet?![]()
![]()
dus je houd m open ?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als enige moderator in dat rijtje voel ik me wel een soort van baas/chef/coach van dat zooitje ongeregeld hoor
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef Mummiepak het volgende:
hallon penersberd, ik vin jouw wele un grotte basa hir in kbl
Net als Deepart, maar die is gezakt naar onderbaas. Ongeveer vanaf het moment dat hij z'n sovjet-unie avatar begon te veranderen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef afcajos het volgende:
Penisbaard.
Vroegah zou ik hier ook nog bij hebben gestaan als keuze
Moeilijk hè, niet meedoen met de grote groep mongolen die niet leuk zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef Mummiepak het volgende:
hallon penersberd, ik vin jouw wele un grotte basa hir in kbl
Ik dacht dat kanker ook al een paar jaar begraven was.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik dacht dat we dat bazengekanker vorig jaar afgesloten hadden, toen die mongool dagdag wegging?
Nu komt er weer zo'n nieuw kutkind dat woord weer oprakelen.
Ik zit hier ook niet langer dan 4 maanden dat verklaart hetquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Waar zijn de users die hier langer dan 4 maanden zitten dan?
KutOP
Neehoor, het werd al voor mij gebruikt, ik licht het breed uitquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik dacht dat we dat bazengekanker vorig jaar afgesloten hadden, toen die mongool dagdag wegging?
Nu komt er weer zo'n nieuw kutkind dat woord weer oprakelen.
quote:
Dit zijn de oude bazen, net als BoWaquote:
Daarom is bowa dus een baas.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff ben je tegenwoordig al een baas als je 2 bans hebt gehad. Wat een kutkeuzes.
Grootste gros zijn types die 1 jaar op FOK zitten en over 1 jaar ook weer weg zijn.
TS is een homofiele kutnoob
Denk dat driekwart van de mongolen hier al niet meer weten wie Ananas en Ricko zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de oude bazen, net als BoWa
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef Fortitude het volgende:
Moeilijke keuze zeg. AdvancedPower natuurlijk.
bowaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de oude bazen, net als BoWa
Jij bent de baas op het tegenwoordige helaas leegzijnde dorpsplein?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, baas willen zijn op internet!
Nietsmis met internet bazen!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, baas willen zijn op internet!
quote:
Toch nog erkenningquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef Silv het volgende:
Ik mis een Afcajos en Ricko.
Adelelelelelante staat ook in de OP, slimme tactiek van mijquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom blijft dit topic eigenlijk open Adelelelelelante? Dit is toch geen klacht?
Idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat driekwart van de mongolen hier al niet meer weten wie Ananas en Ricko zijn.
Soms moet een geinigheidje kunnen, maar dit is niet leuk genoeg voor een deel 2 hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom blijft dit topic eigenlijk open Adelelelelelante? Dit is toch geen klacht?
Begin je zinnen eens met een hoofdletter, debiel.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
bowazieligste kneus ooit. zie em populair doen in het wedtopic. nog nooit zo'n debiele zielepoot gezien op dit forum.
Nee man, bazen worden altijd afgemaaktquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij bent de baas op het tegenwoordige helaas leegzijnde dorpsplein?
Er hebben zelfs mensen op mij gestemdquote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
Adelelelelelante staat ook in de OP, slimme tactiek van mij
msnquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
bowazieligste kneus ooit. zie em populair doen in het wedtopic. nog nooit zo'n debiele zielepoot gezien op dit forum.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms moet een geinigheidje kunnen, maar dit is niet leuk genoeg voor een deel 2 hoor
Één stem is van jou zeker?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op mij gestemd
houd maar nog een paar reeksjes openquote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op mij gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |