Jij hebt 2 dagen vol lopen posten, let maar op dat je gemiddelde ook zo weer zaktquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Nieuw, en al bijna 100 post op een dag![]()
Baas of niet?![]()
![]()
Ik mis Calvobbes inderdaad jaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
De echte baas staat er niet in (en nee, ik doel niet op mezelf).
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Baas of niet?![]()
![]()
wromnietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef deepart het volgende:
Ik stem niet.
Mocht je willen weten waarom dan raad ik je aan om het middels een quote aan mij te vragen.
Want die zitten in...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Bob-B het volgende:
Er zitten veel soort lui in KLB, maar bazen niet hoor
Omdat kaasquote:
Wat is je vorige account?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef BaasD het volgende:
Dus wie is hier nou de Eckte Baas![]()
en nee het kakt niet inik ben gewoon mijn vorige account kwijt
( dat is dan weer midner bazig mja)
Word. Vooral dat AdvancedPower in de poll staat, terwijl zijn filmpjes toch echt bewijzen wat voor antibaas en klapmongool hij is.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Trance_X het volgende:
op Fok! en KLB kunnen ze misschien bazen zijn tot je ze een keer in het echt ontmoet!
Als enige moderator in dat rijtje voel ik me wel een soort van baas/chef/coach van dat zooitje ongeregeld hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Bob-B het volgende:
Er zitten veel soort lui in KLB, maar bazen niet hoor
Ik vraag me weleens hoeveel ervan een advancedpower zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Trance_X het volgende:
op Fok! en KLB kunnen ze misschien bazen zijn tot je ze een keer in het echt ontmoet!
WOW 100 op een dag!!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Baas of niet?![]()
![]()
dus je houd m open ?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als enige moderator in dat rijtje voel ik me wel een soort van baas/chef/coach van dat zooitje ongeregeld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |