Denk dat driekwart van de mongolen hier al niet meer weten wie Ananas en Ricko zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de oude bazen, net als BoWa
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef Fortitude het volgende:
Moeilijke keuze zeg. AdvancedPower natuurlijk.
bowaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de oude bazen, net als BoWa
Jij bent de baas op het tegenwoordige helaas leegzijnde dorpsplein?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, baas willen zijn op internet!
Nietsmis met internet bazen!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, baas willen zijn op internet!
quote:
Toch nog erkenningquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef Silv het volgende:
Ik mis een Afcajos en Ricko.
Adelelelelelante staat ook in de OP, slimme tactiek van mijquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom blijft dit topic eigenlijk open Adelelelelelante? Dit is toch geen klacht?
Idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat driekwart van de mongolen hier al niet meer weten wie Ananas en Ricko zijn.
Soms moet een geinigheidje kunnen, maar dit is niet leuk genoeg voor een deel 2 hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom blijft dit topic eigenlijk open Adelelelelelante? Dit is toch geen klacht?
Begin je zinnen eens met een hoofdletter, debiel.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
bowazieligste kneus ooit. zie em populair doen in het wedtopic. nog nooit zo'n debiele zielepoot gezien op dit forum.
Nee man, bazen worden altijd afgemaaktquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij bent de baas op het tegenwoordige helaas leegzijnde dorpsplein?
Er hebben zelfs mensen op mij gestemdquote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
Adelelelelelante staat ook in de OP, slimme tactiek van mij
msnquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
bowazieligste kneus ooit. zie em populair doen in het wedtopic. nog nooit zo'n debiele zielepoot gezien op dit forum.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms moet een geinigheidje kunnen, maar dit is niet leuk genoeg voor een deel 2 hoor
Één stem is van jou zeker?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op mij gestemd
houd maar nog een paar reeksjes openquote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op mij gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |