Lassie is my middle name.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Je likt aan de zender van je toetsenbord? Iedere dag?
Met name Start Something is een briljant albumquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nu
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinkenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name Start Something is een briljant album
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinken
Wat hij zegt.quote:
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb hier altijd nog een toetsenbord met een draad liggen. Voor het geval dat.
Ik zie vandaag Kirby voor het eerst bewust!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kirby kennen jullie toch wel! kan heel goed ehh..
ja en krijgt dan hun powers.. eeuwenoude game/personage van nintendo!!
Ik ken ze van de soundtrack van een Need for Speed spel trouwensquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaan
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
Het wordt een zwoele zomer jongens!
[ afbeelding ]
hihiquote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
Maar ik ben eindelijk afgewerkt!!! ik ga lekker naar huis!!!
Das Brabants Yuri... daar praten ze andersquote:
En dan mag ik zeker niet zeggen dat je met een smartphone met internet abbo ook heel redelijk kan internetten en e-mailen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "" is gereanimeerd (Packard Bell namelijk, en hij wist mij dan weer te vertellen dat die niet bepaald een naam hoog te houden heeft), maar toen vielen er functies uit, net als bij een hoogbejaarde. Zoals vele knoppen van het toetsenbord die het niet meer doen, of iets anders weergeven dan de bedoeling. Dus die laptop gebruik ik nu als Skype-telefoon
en een beetje Fokken en alles... Maar goed, nu ben ik maar even verhuisd naar de werkende, betrouwbare computer met vitale functies. Maar dat is weer wat ongezellig voor mezelf omdat die in de sleeping staat.
Dilemma's, dilemma's.....
Voor elk wat wilsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht, laat ik ook maar eens wat toevoegen aan het topicquote:
Goed bezig Erikquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, meneer heeft een sleeping!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Maar dat is weer wat ongezellig voor mezelf omdat die in de sleeping staat.
Ik heb ook draadjes nog. Gewoon omdat het zekerder werkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef creno het volgende:
En om even terug te komen op dat draadloze toetsenbord van waxxer, ik heb al jaren een muis en toetsenbord met draad, omdat dat draadloze gewoon niet werkt bij mij. Of het typen en muizen verliep frustrerend, dan waren de batterijen weer op, dan reageerde er weer niets. Lang leve de draad !
Ik vond dat draadloze gedoe ook maar een drama. Kabeltje aan je muis/toetsenbord vind ik ook niet echt hinderlijk ofzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef creno het volgende:
En om even terug te komen op dat draadloze toetsenbord van waxxer, ik heb al jaren een muis en toetsenbord met draad, omdat dat draadloze gewoon niet werkt bij mij. Of het typen en muizen verliep frustrerend, dan waren de batterijen weer op, dan reageerde er weer niets. Lang leve de draad !
Die blijft toch niet zo in je hoofd zitten als dezequote:
Die heb ik nooit geluisterd - en ik ben van plan dat zo te houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
Die blijft toch niet zo in je hoofd zitten als
Vond je? Mwah.quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Oeh erik, dat ben ik niet van je gewenddie foto's
Hij is niet de knapste vent ter wereld, maar vind hem toch wel iets hebben.quote:
Ik vind 'm op die foto wel cutequote:Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij is niet de knapste vent ter wereld, maar vind hem toch wel iets hebben.
dat is wat ie je wilt gelovenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das Brabants Yuri... daar praten ze anders
Nou de happy tree friends zijn alles behalve lieflijk het bos redden!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn we hier ineens van red het bos?
Jazeker, een sleeping, een living, een separate kitchenette en een garden.quote:
Ja he?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef Waxxer het volgende:
Wat fantastisch dat jullie er weer zijn!
Ja, dat geeft toch net dat stukje... Ja, gevoel van samen zijn, saamhorigheid en betrokkenheid.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw expansievat. Nu zul je denken, Waxxer, heb je een scrotumtransplantatie gehad, maar niets is minder waar, het gaat namelijk om de geiser. Dus ik sta heel vroeg op, maak me druk want er komt een vreemde en ik moest opruimen, nou, in een kreun en een zucht was het gebeurd.
'quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En nu maar tot 's middags of vroeg in de avond (laat in de namiddag) wachten totdat er een mannetje komt opdagen. Áls er al een mannetje komt opdagen.
Bloggenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou ik denk ik druk op F5....![]()
![]()
Ik moet toch (weer) eens gaan bloggen om mijn energie kwijt te raken.
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!quote:
Jaaaaaaaaaa nu weten we het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!
Onze topfokker!
Reclame. Op TV. Dat heb je vast ook in je lounge. Of heb je daar een aparte bioscoop in het souterrain voor?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Tha_Erik, hoe ken jij Eijerkamp??Dat is iets Zutphenerigs!
Daar gaat toch niet heel Nederland naartoe?
Maar het is hier vooral Ikea wat je ziet hoor.
met ookquote:
Heb je een date?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Argh, recalcitrante bui.
De [Singles] worden al geek van me
Ik zie een ster, hij staat nog ver, maar strakjes komt ie dichterbij.
Een kratje bier, een hoop plezier, en daarna is ie echt van mij!
What else is new.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik was de hetero's aan het versieren daar
Je hebt spraakgebrekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Hoe is het eigenlijk met knuffelturk?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Slow? Een topic per uur of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt spraakgebrekken. En ik hoef er niet nóg een slowchat bij
, de teller staat op 4 momenteel
.
Dan heb ik 'm nog minder nodigquote:
Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Hmmz, mwa.
3OH!3 is wel ok
O ik had Air er nog niet tussen zien staan!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken alleen Air van muziek, en the Kooks van naam.
Diekenniknogniequote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5
De laatste keer dat ik dat zag was Grace Jonesquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef Baltar het volgende:
Heb Air nog eens live gezien in Madison square garden inNYC
Alwaar de joints door het publiek heen gingen
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Mijn haar kan in een klein staartje op mijn achterhoofdquote:
Ik ga heerlijk vanavond naar de kapperquote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Nee. Ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Sexy!
Maar na dit weekend dus niet meer?
Gelukkig nietquote:
Pas als ik kaal wordquote:
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ofzo, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
. Eigenlijk wil ik niet dat er iets afgaat, maar dit wordt me te lang. Kapper
.
Klinkt als duurquote:Op donderdag 15 april 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opEn toch is het scary naar de kapper gaan
Ik ga weer naar Faces, incl hoofdhuidmassage terwijl jee in de massagestoel achterover ligt
En daarna bijkletsen met de kapster, want die komt uit Maarheeze
Niet veeel duurder dan wat ik gewend was in maarheeze, alwaar ik altijd dus 17km met de auto heenreed om naar de kapper te gaan tot aan 2 maanden geledenquote:
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik keek net naar de tarieven en dat is me echt te duur, vooral als je er ook nog die massagedingen bij wil.
O dat heb ik dus blijkbaar ook niet hoeven betalenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.
Ze zeiden gewoon ga maar zitten, ff haren wassen
Ja ik schrik er nu zo ook vanquote:
Nou, inderdaadquote:
leuke opmerking, echt maar gaan we dat iedere dag vragen?quote:
Alphabeat!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:11 schreef Ang3l het volgende:
You put a spell on me
I don;t know what to do
It's an ability
That draws me closer to you
Mogguh
Tot ik uit ballorigheid een keer ja zeg natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leuke opmerking, echt maar gaan we dat iedere dag vragen?
Hee jij. What's up?quote:
Die 2e cd is echt ZO veel leukere dan de 1equote:
Inderdaadquote:
o ja, je eerstequote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot ik uit ballorigheid een keer ja zeg natuurlijk
Yeah, bovenbeen doet nog steeds pijn.quote:
Ja, ik loop nog 1 tocht. (Geldermalsen) en dan ga ik weer terug. Begin volgende week ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee jij. What's up?
Wanneer vlieg je nou ook alweer terug, volgende week?
Van die lekkere aanstekelijke deuntjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2e cd is echt ZO veel leukere dan de 1e
Erg heerlijk fout oude 80/90 dance achtige zooi pop
Ik schrijf genoeg, maar homo-erotisch?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, voor mensen met schrijfambities: http://verschil.be/docume(...)_ErotischA4__002.pdf Mijn uitgeverij heeft een schrijfwedstrijd voor homo-erotische verhalen, met als prijs (oa) publicatie in een bundel. Dus laat je vooral gaan
ja dat gaat hard, he? Jij had toch eerst ook de tondeuse erover heen gehaald? Je merkt dan echt hoe snel je haar groeit. Ik ga nu weer voor half lang, maar tegen de tijd dat ik dat heb, ben ik er alweer klaar mee en dan wordt de tondeuse gepakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb inmiddels weer stekeltjes
ja hoe lang gaat dat duren, we waren van plan vlgende week naar NL te gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik loop nog 1 tocht. (Geldermalsen) en dan ga ik weer terug. Begin volgende week ja.
als die aswolk al weg is..
olaquote:
wie mooi wil zijn,..quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, bovenbeen doet nog steeds pijn.
Si hij is er nog steeds,en ik heb hem gewoon opgehaald? wel met een taxi want ik had gedronkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
Je vriendje nog steeds bij je? Had je de nacht doorgehaald toen je 'em s nachts moest ophalen? Ik had em lekker de taxi laten pakken.
Ik weet nog wel wat leuke verhaaltjes...quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, voor mensen met schrijfambities: http://verschil.be/docume(...)_ErotischA4__002.pdf Mijn uitgeverij heeft een schrijfwedstrijd voor homo-erotische verhalen, met als prijs (oa) publicatie in een bundel. Dus laat je vooral gaan
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Alphabeat zou qua deuntjes zo richting Songfestival kunnen
Tot het moment dat je kaal wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat gaat hard, he? Jij had toch eerst ook de tondeuse erover heen gehaald? Je merkt dan echt hoe snel je haar groeit. Ik ga nu weer voor half lang, maar tegen de tijd dat ik dat heb, ben ik er alweer klaar mee en dan wordt de tondeuse gepakt.![]()
Tis een vicieuze cirkel
borrachoquote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Si hij is er nog steeds,en ik heb hem gewoon opgehaald? wel met een taxi want ik had gedronken
ik krijg een beetje inhammen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot het moment dat je kaal wordt
Graciasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
borracho![]()
hoe lang blijft ie? heeft ie vakantie?
Ja, het is niet verplicht natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrijf genoeg, maar homo-erotisch?
Vandaag nog zei iemand dat ik er iets mee moest doen
(na het lezen van stukjes dagboek)
Kees!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Al hupsend in je blote bips in de badkamer de douche aanzetten en dan merken dat gvd de waakvlam van de CV ketel uit is zodat er geen warm water komt is NIET leuk
Als dit het enige ongemak is, heb ik het er ECHT wel voor overquote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn,..![]()
Volgende keer in andere been..
zo lang? Straks word je 'em nog zat omdat ie dag en nacht op je lip zit.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gracias![]()
Hij blijft een half jaar of misschien langer, dat ligt eraan
dan gaat ie maar naar zijn eigen huisquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo lang? Straks word je 'em nog zat omdat ie dag en nacht op je lip zit.
Maar ken je ook mensen die dit al hebben gehad of er nog mee bezig zijn?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dit het enige ongemak is, heb ik het er ECHT wel voor overEn ja, afwisselen van benen en plek ook zodat er geen littekenweefsel ontstaat.
Yep, via Youtube en ook een paar Nederlanders via een yahoolijst enzo. 't Is voor iedereen weer anders echter dus veel heb je er eigenlijk niet aan, heheh.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar ken je ook mensen die dit al hebben gehad of er nog mee bezig zijn?
Ja zoiets jaquote:
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
Maar zodra het verval in zet dan ga ik echt kaal. want om nou met zo'n rand te lopen.
Nu al?!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.![]()
Ja.quote:
Gemillimeterde haren zijn sexy hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.Schrik er af en toe van hoe erg het is uitgedund de laatste tijd. En opa was er ook vroeg bij, zal voor mij ook wel zo zijn dan...
Ken nog een paar van jouw leeftijd, die dat al moesten doen. You're not alone.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.![]()
Ja, maar ligt ook aan de persoon. Ik bedoel Han Peekel... o neequote:
ja, naar het zuiden, naar het huis van mijn oudersquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Hallooo! gaan we nog wat leuks doen dit wknd?
Je bent in Nederland?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, naar het zuiden, naar het huis van mijn ouders
Trainenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Wat een rust! (voor jou doen dan)quote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trainen
Kapper
Trainen
Verder geen plannen
Bardienst.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Ja he?quote:
Nee ik ben in Lisboa, het huis van mijn ouders ligt verder naar het zuidenquote:
haha Bardienst ja, en dan lekker bier tappen voor je vrienden (was bij mij het geval:+)quote:
Goed zo! moet ik ook een proberen te doen. Proberen he.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he?
Deze heeeele week niet echt afspraken behalve trainen en vanaaf bios.
That's it. Heerlijk!
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.Schrik er af en toe van hoe erg het is uitgedund de laatste tijd. En opa was er ook vroeg bij, zal voor mij ook wel zo zijn dan...
vrijgezellenfeest en tennissenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Ik zweer het, voordat ik langer haar had zou ik nooit gedacht hebben dat ik zo veel waarde aan mijn haar zou gevenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb inmiddels weer stekeltjes
Kort haar maakt me veel ijdeler. Wel grappig.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zweer het, voordat ik langer haar had zou ik nooit gedacht hebben dat ik zo veel waarde aan mijn haar zou geven. Lang haar maakt me ijdel
.
Oh tofquote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Ja!quote:
Kapper (als ik durfquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Het wordt alleen niet pornografisch homo-erotisch en meer op een emotioneel vlak denk ik.quote:
Is ook prima. Pornografisch is volgens mij ook niet echt de bedoeling. Desnoods stop je er een aubergine in of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het wordt alleen niet pornografisch homo-erotisch en meer op een emotioneel vlak denk ik.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is ook prima. Pornografisch is volgens mij ook niet echt de bedoeling. Desnoods stop je er een aubergine in of zo
Ok vooruit dan... foto van mij terwijl ik in de spiegel kijk:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om foto's.
Ja we blijven proberen.![]()
Heeeeel erotisch. Of zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], het zompige vlees van een auberine
. Noem mij maar Maud
.
Uncle Festerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok vooruit dan... foto van mij terwijl ik in de spiegel kijk:
[ afbeelding ]
quote:
klinkt ergquote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef oinaru_isan het volgende:
*burp*
Indonesische rijsttafelachtig iets.
Is dat die kerel uit Zoop?quote:
Ben eergisteren al geweest.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Yoppie het volgende:
Goeienavond!![]()
Nationaal ik-ga-naar-de-kapper-weekend?
De kappers krijgen het druk deze weekquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Yoppie het volgende:
Goeienavond!![]()
Nationaal ik-ga-naar-de-kapper-weekend?
Die rooie??quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ben eergisteren al geweest.
Als ik naar de kapper ga, kom ik altijd langs de straat van Ang3l.En volgens mij zat zijn buurtpoes op een vensterbank om aandacht te bedelen.
quote:
Daar ziet t wel naar uit jaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kappers krijgen het druk deze week
2e fase?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Die rooie??
Ik mag hopen dat dit weekend de 2e fase geknipt wordt
Ja...mn vriend is kapper maar denk maar niet dat ik voorrang krijg...sterker nog, ik word altijd naar achter geschoven. Vorige week is t even bovenop wat korter geknipt....deze week de achter- en zijkanten.quote:
Ja, nu moet je dat ook gewoon zélf doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat ik de tondeuze er maar over ga halen
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht ook al even (hai!), een rooie poes bij wie de tweede fase nog geknipt moet worden...
Ik kan het ook aan Steve vragenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nu moet je dat ook gewoon zélf doen.
Dat zou ik dan maar goed overleggen over wáár hij dan moet stoppen, zeg maar.quote:
quote:
Ik ook. Straks de nieuwste aflevering kijken online.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef Steve het volgende:
Zit hier met kippenvel door Over Mijn Lijk.
Nou woont mijn zusje op een plek elders op de wereld en die was even over, en die zag zeg maar zo zónder dat het geleidelijk gebeurt en dat je het dus in principe niet meteen doorhebt, maar hoe het meubilair toegetakeld was door de kattennagels thuis!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zou ook wel een af-en-toe poes willen hebben. Zo eentje die je wel af en toe kun aaien op de bank, maar zonder het gedoe en de zorgen verder.
En zonder haren, zonder gesloopte meubels, zonder pislucht.
Ik heb hem al gezien.... ontzettend ontroerende aflevering... maar ik ga nu niet kijken anders slaap ik weer niet... vorige week al een slechte nacht door gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef Steve het volgende:
Zit hier met kippenvel door Over Mijn Lijk.
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou woont mijn zusje op een plek elders op de wereld en die was even over, en die zag zeg maar zo zónder dat het geleidelijk gebeurt en dat je het dus in principe niet meteen doorhebt, maar hoe het meubilair toegetakeld was door de kattennagels thuis!![]()
Anders word je vrijwilliger bij een dierenasiel! Dan kun je gewoon af en toe eens aaien en knuffelen en oppakken en ben je ervan verlost als je weer naar huis gaat!
M'n moeder heeft een af-en-toehond, ook wel handig.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zou ook wel een af-en-toe poes willen hebben. Zo eentje die je wel af en toe kun aaien op de bank, maar zonder het gedoe en de zorgen verder.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een af-en-toehond, ook wel handig.
Ik vind dat zo... ehm... Ouderwets.quote:
je bedoelt een knuffel?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou, zoals je wellicht weet deed ik nogal wat bij het COC hier en je hebt eigenlijk best wel gelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind dat zo... ehm... Ouderwets.
Vrijwilligerswerk.Bij een vereniging.
Met allemaal domme en niet capabele mensen waar ik mij dan verschrikkelijk aan ga zitten ergeren.
Nee, die is van een vriendin en mijn moeder gaat er dan in het bos mee wandelen. En dan aan mij de verhalen vertellen op MSN, wat Babs nu allemaal weer voor grappigs en schattigs heeft gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]Die komt ook aanlopen??
Jouw opmerking kun je trouwens ook als heel cynisch opvatten...Zo van "Kóm ik eens naar Holland.........."
Er zijn ook hele gemene poezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zoals je wellicht weet deed ik nogal wat bij het COC hier en je hebt eigenlijk best wel gelijk.
Maar bij een poes aaien kan toch niet zo veel misgaan?
Ja maar dat doen ze niet expres.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Er zijn ook hele gemene poezen.
hey!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind dat zo... ehm... Ouderwets.
Vrijwilligerswerk.Bij een vereniging.
Met allemaal domme en niet capabele mensen waar ik mij dan verschrikkelijk aan ga zitten ergeren.
Achter een konijn aan, jouw moeder meenemend die vervolgens in de modder....?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die is van een vriendin en mijn moeder gaat er dan in het bos mee wandelen. En dan aan mij de verhalen vertellen op MSN, wat Babs nu allemaal weer voor grappigs en schattigs heeft gedaan
Oui, peut-êtrequote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze niet expres.
Mijn ouders hebben er één 'opgenomen' die nu een jaar of acht is en waar hij nu woont, is zijn zevende (!!) adres. En die spint alleen bij mijn vader, die luistert alleen naar mijn vader, die ligt alleen op mijn vader, die wacht alleen op mijn vader en ja... de rest mijdt en krabt hij.
Cryptisch: mocht je eens binnenkort naar het buitenland gaan en je kómt toevallig in het buitengebied, dan zijn er misschien ook wel allemaal poezen die zich dan zo wassen in het zonnetje en je aankijken en dan knipogen.
Geen idee, ik ken jou nietquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Yoppie het volgende:
[..]
hey!
Ik zit ook bij een vereniging...noem je mij dus indirect incapabel en dom?
Haha, stel dat ik mee zou gaan dan zou ik me wel moeten inhouden, anders zou je op dag één al spijt krijgen om het feit dat je zo'n kind hebt meegenomen!quote:
Dat jij zo'n dierenvriend bent?!quote:
Ja, of hele verhalen (meer dan eens dezelfde) dat ie in het water sprong samen met een puppy of zo. *zucht*quote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter een konijn aan, jouw moeder meenemend die vervolgens in de modder....?![]()
Honden luisteren nooit naar mij.![]()
Dierenvriend klinkt heel fout!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat jij zo'n dierenvriend bent?!![]()
Als ik fiets en dan al die springende lammetjes zie...En geitjes inderdaad die geaaid willen worden!
Ik ken jou ook niet, maar wat je zegt is best wel generaliserend.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Bij een vereniging.Met allemaal domme en niet capabele mensen
Ik reageer op een post van Waxxer, het gaat over vrijwilligerswerk wat ik zou doen. Gaat het over alle vrijwilligers in heel Nederland. Nee. Gaat het over jouw vrijwilligerswerk? Nee. Gaat het over jou? Nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, maar wat je zegt is best wel generaliserend.
Maar k trek t me niet persoonlijk aan
ik heb geen mooie mannen foto's archiefquote:Op donderdag 15 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Voeg nou eens iets toe Yuri. Je kan het vast wel.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat ook bij een vereniging een paar jaar terug. Maar ik denk ook dat ik een van die personen ben waar O_I zich aan zal ergeren. Daar zou ik het om doen!
Dan kun je nog beter mod zijn op een groot internetforum.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh mijn vereniging deed geen werk hoor. We maakten slechte muziek
. En collecteerde een keer per jaar voor het Prins Bernhard Cultuurfonds
![]()
.
De plek van internetheld was al bezet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter mod zijn op een groot internetforum.
Daar ben ik lid van hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh mijn vereniging deed geen werk hoor. We maakten slechte muziek
. En collecteerde een keer per jaar voor het Prins Bernhard Cultuurfonds
![]()
.
Die rooie?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ben eergisteren al geweest.
Als ik naar de kapper ga, kom ik altijd langs de straat van Ang3l.En volgens mij zat zijn buurtpoes op een vensterbank om aandacht te bedelen.
Het fonds is niet zoquote:
ik haat zwervers die zwart gaan rijden in de trein en dan om geld komen bedelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het fonds is niet zo, maar vooral het moeten collecteren. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen aan de deur komen met collecte
, maar voor de vereniging was het dan nodig om dat te doen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Die ben ik tot nu toe alleen in Amsterdam tegengekomen, dat ze op Duivendrecht opstappen en zo heen en terug gaan. Met een heel lulverhaal. Opbokken!
Speel dan een leuk liedje zoals in de Parijse metro of zo. Dan geef ik NOG niks, maar dan irriteer ik me minder!
Ik heb hier in Eindhoven alleen diegene met die baard en die bril, zo'n verstrooide man. "Mag ik u iets vragen?". Nee, niet alweer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik word op Utrecht Centraal wel regelmatig "lastiggevallen" door daklozen en ik geef gewoon niks![]()
. Op straat werd ik laatst vastgegrepen aan mijn arm en eiste een (vieze) zwerver ook een euro
. Blijf van me af
.
Je bedoelt die figuren die met een totaal niet gestemde gitaar iets proberen te zingen!? Ik grijp dan heel snel naar m'n mp3 spelerquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Die ben ik tot nu toe alleen in Amsterdam tegengekomen, dat ze op Duivendrecht opstappen en zo heen en terug gaan. Met een heel lulverhaal. Opbokken!
Speel dan een leuk liedje zoals in de Parijse metro of zo. Dan geef ik NOG niks, maar dan irriteer ik me minder!
Zwaai je als je in beeld komt? En doe je ie groetjes aan GJquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
Euh ja.. de kaartjes dan he!
Goedemorgen trouwens
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
Euh ja.. de kaartjes dan he!
Goedemorgen trouwens
O ja, ook 1x gehad! Flikker op man! Alsof ik dan nog wat ga gevenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik word op Utrecht Centraal wel regelmatig "lastiggevallen" door daklozen en ik geef gewoon niks![]()
. Op straat werd ik laatst vastgegrepen aan mijn arm en eiste een (vieze) zwerver ook een euro
. Blijf van me af
.
Dat heb ik ooit een keer gehad in Rotterdam ja... ik dacht toen even aan een kaping toen die vent begon te schreeuwenquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik haat zwervers die zwart gaan rijden in de trein en dan om geld komen bedelen![]()
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Primitieve huisartsen zeg.........
Ik woon al bijna 4 jaar in Eindhoven, heb me ruim een jaar geleden al (pas) overgeschreven van huisarts van maarheeze naar Eindhoven en heb nu een herhaalrecept nodig van een medicijn wat ik voorheen in maarheeze altijd kreeg en haalde.
"We hebben uw dossier niet". O? Ik heb me toch overgeschreven?
"Ja dat klopt, maar dan moet ook dat dossier mee". Uh... ja? Overschrijven? Oversturen?
"Nee, ja... dat moet u zelf doen." Huh? Waarom? ik bedoel, als ik toch wissel van huisarts ga ik er vanuit dat alels meegaat.
"Nee dat is dus niet zo. Zelf even bellen naar die huisarts en vragen of ie het door wil geven". Ok... hij is met pensioen, maar ik zal het proberen.
Nou, bel de oude praktijk op. Hadden me daar staan.
"Ik zal het uitprinten en dan kunt u het vanmiddag ophalen" Ophalen? In Maarheeze?
"Ja, of woont u hier niet meer?" Nee... daarom ben ik overgestapt naar een huisarts in Eindhoven.
"O... u... heeft u het adres? Dan sturen we het wel op."
Uitprinten en opsturen? Pardon?! Wat is dat voor primitieve zooi? Elektronisch dossier. Mail door of zo. Printen, op de post doen... en dan? Zij overtypen weer of zo? Sowieso dat je dat zelf moet regelen. Er is toch een in- en uitschrijving... regel dat dan meteen!!!
Jij bent geneukt door je avondartsen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef Deceit het volgende:
Ja heb wel een hekel aan veel huisartsen die ik heb gehad! Vooral aan de avondartsen!!! fuckers
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent geneukt door je avondartsen?
I know, maar ik word wel zelf beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hoezo?
(goedemorgen trouwens)
Die mensen doen ook alleen maar hun werk!
1tje maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent geneukt door je avondartsen?
volgens mij meen je het ook nogquote:
Ja hallo, daar heb ik toch zo'n 23 of 24 jaar gewoond!quote:
Dokter Sjoerd?quote:
Dat kan nog steeds Dr Sjoerd zijnquote:
Ja maar ik vind jou helemaal geen dorpisch type!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik toch zo'n 23 of 24 jaar gewoond!![]()
Ik bedoel, dat ligt wel naast Budel, waar Steve woont! Weet je hoe spannend!
Nu ben je 22, maar ik heb het gevoel dat je al het leven hebt geleden van iemand van 45 ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |