Lassie is my middle name.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Je likt aan de zender van je toetsenbord? Iedere dag?
Met name Start Something is een briljant albumquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nu
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinkenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name Start Something is een briljant album
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinken
Wat hij zegt.quote:
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb hier altijd nog een toetsenbord met een draad liggen. Voor het geval dat.
Ik zie vandaag Kirby voor het eerst bewust!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kirby kennen jullie toch wel! kan heel goed ehh..
ja en krijgt dan hun powers.. eeuwenoude game/personage van nintendo!!
Ik ken ze van de soundtrack van een Need for Speed spel trouwensquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaan
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
Het wordt een zwoele zomer jongens!
[ afbeelding ]
hihiquote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
Maar ik ben eindelijk afgewerkt!!! ik ga lekker naar huis!!!
Das Brabants Yuri... daar praten ze andersquote:
En dan mag ik zeker niet zeggen dat je met een smartphone met internet abbo ook heel redelijk kan internetten en e-mailen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "" is gereanimeerd (Packard Bell namelijk, en hij wist mij dan weer te vertellen dat die niet bepaald een naam hoog te houden heeft), maar toen vielen er functies uit, net als bij een hoogbejaarde. Zoals vele knoppen van het toetsenbord die het niet meer doen, of iets anders weergeven dan de bedoeling. Dus die laptop gebruik ik nu als Skype-telefoon
en een beetje Fokken en alles... Maar goed, nu ben ik maar even verhuisd naar de werkende, betrouwbare computer met vitale functies. Maar dat is weer wat ongezellig voor mezelf omdat die in de sleeping staat.
Dilemma's, dilemma's.....
Voor elk wat wilsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht, laat ik ook maar eens wat toevoegen aan het topicquote:
Goed bezig Erikquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, meneer heeft een sleeping!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Maar dat is weer wat ongezellig voor mezelf omdat die in de sleeping staat.
Ik heb ook draadjes nog. Gewoon omdat het zekerder werkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef creno het volgende:
En om even terug te komen op dat draadloze toetsenbord van waxxer, ik heb al jaren een muis en toetsenbord met draad, omdat dat draadloze gewoon niet werkt bij mij. Of het typen en muizen verliep frustrerend, dan waren de batterijen weer op, dan reageerde er weer niets. Lang leve de draad !
Ik vond dat draadloze gedoe ook maar een drama. Kabeltje aan je muis/toetsenbord vind ik ook niet echt hinderlijk ofzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef creno het volgende:
En om even terug te komen op dat draadloze toetsenbord van waxxer, ik heb al jaren een muis en toetsenbord met draad, omdat dat draadloze gewoon niet werkt bij mij. Of het typen en muizen verliep frustrerend, dan waren de batterijen weer op, dan reageerde er weer niets. Lang leve de draad !
Die blijft toch niet zo in je hoofd zitten als dezequote:
Die heb ik nooit geluisterd - en ik ben van plan dat zo te houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
Die blijft toch niet zo in je hoofd zitten als
Vond je? Mwah.quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Oeh erik, dat ben ik niet van je gewenddie foto's
Hij is niet de knapste vent ter wereld, maar vind hem toch wel iets hebben.quote:
Ik vind 'm op die foto wel cutequote:Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij is niet de knapste vent ter wereld, maar vind hem toch wel iets hebben.
dat is wat ie je wilt gelovenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das Brabants Yuri... daar praten ze anders
Nou de happy tree friends zijn alles behalve lieflijk het bos redden!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn we hier ineens van red het bos?
Jazeker, een sleeping, een living, een separate kitchenette en een garden.quote:
Ja he?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef Waxxer het volgende:
Wat fantastisch dat jullie er weer zijn!
Ja, dat geeft toch net dat stukje... Ja, gevoel van samen zijn, saamhorigheid en betrokkenheid.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw expansievat. Nu zul je denken, Waxxer, heb je een scrotumtransplantatie gehad, maar niets is minder waar, het gaat namelijk om de geiser. Dus ik sta heel vroeg op, maak me druk want er komt een vreemde en ik moest opruimen, nou, in een kreun en een zucht was het gebeurd.
'quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En nu maar tot 's middags of vroeg in de avond (laat in de namiddag) wachten totdat er een mannetje komt opdagen. Áls er al een mannetje komt opdagen.
Bloggenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou ik denk ik druk op F5....![]()
![]()
Ik moet toch (weer) eens gaan bloggen om mijn energie kwijt te raken.
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!quote:
Jaaaaaaaaaa nu weten we het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!
Onze topfokker!
Reclame. Op TV. Dat heb je vast ook in je lounge. Of heb je daar een aparte bioscoop in het souterrain voor?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Tha_Erik, hoe ken jij Eijerkamp??Dat is iets Zutphenerigs!
Daar gaat toch niet heel Nederland naartoe?
Maar het is hier vooral Ikea wat je ziet hoor.
met ookquote:
Heb je een date?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Argh, recalcitrante bui.
De [Singles] worden al geek van me
Ik zie een ster, hij staat nog ver, maar strakjes komt ie dichterbij.
Een kratje bier, een hoop plezier, en daarna is ie echt van mij!
What else is new.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik was de hetero's aan het versieren daar
Je hebt spraakgebrekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Hoe is het eigenlijk met knuffelturk?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Slow? Een topic per uur of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt spraakgebrekken. En ik hoef er niet nóg een slowchat bij
, de teller staat op 4 momenteel
.
Dan heb ik 'm nog minder nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |