Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Hmmz, mwa.
3OH!3 is wel ok
O ik had Air er nog niet tussen zien staan!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken alleen Air van muziek, en the Kooks van naam.
Diekenniknogniequote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5
De laatste keer dat ik dat zag was Grace Jonesquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef Baltar het volgende:
Heb Air nog eens live gezien in Madison square garden inNYC
Alwaar de joints door het publiek heen gingen
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Mijn haar kan in een klein staartje op mijn achterhoofdquote:
Ik ga heerlijk vanavond naar de kapperquote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Nee. Ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Sexy!
Maar na dit weekend dus niet meer?
Gelukkig nietquote:
Pas als ik kaal wordquote:
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ofzo, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
. Eigenlijk wil ik niet dat er iets afgaat, maar dit wordt me te lang. Kapper
.
Klinkt als duurquote:Op donderdag 15 april 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opEn toch is het scary naar de kapper gaan
Ik ga weer naar Faces, incl hoofdhuidmassage terwijl jee in de massagestoel achterover ligt
En daarna bijkletsen met de kapster, want die komt uit Maarheeze
Niet veeel duurder dan wat ik gewend was in maarheeze, alwaar ik altijd dus 17km met de auto heenreed om naar de kapper te gaan tot aan 2 maanden geledenquote:
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik keek net naar de tarieven en dat is me echt te duur, vooral als je er ook nog die massagedingen bij wil.
O dat heb ik dus blijkbaar ook niet hoeven betalenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.
Ze zeiden gewoon ga maar zitten, ff haren wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |