ffe kiekenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een foto toegevoegd aan reetveters fobo omdat hij dat niet wilde doen, jullie zijn allen uitgenodigd.
Ik ga heel misschien naar ons huisje in Breskens.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
kom je van de zomer naar zeeland
en anderen hier die willen
en dan op strand spelen
kan wel...hahhahah
Hij is wel één van de betere gasten uit mn klasquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hoge pet van mezelf op maar godsalletering wat een persoon zeg. Hoe kan dat op het HBO zitten?
Die met die duim. Kenkers, kijk naar de datum en de titel danG.quote:
ja, ik faalde even.quote:
Daar heb ik op gestemd bij die verkiezingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die met die duim. Kenkers, kijk naar de datum en de titel danG.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd bij die verkiezingen.
Ah nu zie ik hemquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die met die duim. Kenkers, kijk naar de datum en de titel danG.
ga je met "ons"quote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga heel misschien naar ons huisje in Breskens.
Ik, jij, wij, SP?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd bij die verkiezingen.
vind wel fijn dat je er bentquote:
Ik denk dat ik met ons ga.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je met "ons"
of heb je de vrije hand?
Ja, zo meteen moet ik weer gaan slapen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
vind wel fijn dat je er bent
michel zegt hoi!![]()
hoop dat je rustig wakker wordt
Hij is niet die gast die 40 dagen nodig had om 40 kuub beton te storten?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij is wel één van de betere gasten uit mn klasalleen bij spelling heeft ie niet vooraan gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |