zulks een spelfoutenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
snap hem niet
even samengevat....
gaat het goed of slecht met je?
weet niet hoe te reageren op je laatste regelquote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me soms wel zorgen als ik niets van hem hoor, omdat dat altijd is eigenlijk.
Niet dat ik denk dat ie een ander heeft ofzo, maar meer dat er iets is
O en ik maak wel geluidjes tijdens het pijpen
ja taalquote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
zulks een spelfouten
Het gaat goed met me, want perenijsjes
als het moet bekeer ik mij ookquote:
Vandaag nog bij BP wezen tanken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
je weet he!
ik tank altijd BP met mijn scooter
we willen niets anders meer
en BP is om de hoek
dus je snapt mijn dromen
hahaha
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog bij BP wezen tanken.
Het is geen keelpijn, het is echt pijn in één gebied aan de zijkant, niet echt aan de binnenkant van m'n keel, en ik moet al maanden slijm ophoestenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken heeft ongeveer een week keelpijn gehad. Is een soort van virus denk ik.
Oh dan zou ik wel ff langs de dokter. Is misschien ontstekinkje oid.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is geen keelpijn, het is echt pijn in één gebied aan de zijkant, niet echt aan de binnenkant van m'n keel, en ik moet al maanden slijm ophoesten
Misschien je klieren?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is geen keelpijn, het is echt pijn in één gebied aan de zijkant, niet echt aan de binnenkant van m'n keel, en ik moet al maanden slijm ophoesten
Ik heb echt geen hoge pet van mezelf op maar godsalletering wat een persoon zeg. Hoe kan dat op het HBO zitten?quote:
wat ik zei, ik denk en duim voor jequote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zitten ook echt malloten hoor. Dus kan best.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hoge pet van mezelf op maar godsalletering wat een persoon zeg. Hoe kan dat op het HBO zitten?
Je wil niet weten wat daar voor idioten rondlopenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hoge pet van mezelf op maar godsalletering wat een persoon zeg. Hoe kan dat op het HBO zitten?
Ja maar, ROC.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zitten ook echt malloten hoor. Dus kan best.
ja soms tast ik ernaastquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In dat stukje dat Devvie postte
kom je van de zomer naar zeelandquote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik zo goed als vandaag mijn best doe kan ik eind deze maand die solo langzaam spelen.
Welke?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een foto toegevoegd aan reetveters fobo omdat hij dat niet wilde doen, jullie zijn allen uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |