goed zoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer doen baas.
Rijp zijnde vanaf 20?quote:
Tegenwoordig zijn ze met 13 al rijp toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed zo
[..]
Rijp zijnde vanaf 20?
Waarschijnlijk is er niet echt iets ergs hoor, maar even langs de dokter is altijd goed als je je zorgen maaktquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik maak me zorgenmaar ik ben nogal iemand die snel denkt iets te hebben dus misschien overdrijf ik
Boh, wat een wijk woon ik dan in.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze met 13 al rijp toch?
Ja, dan gaat ze het jou leren.quote:
Woonwijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, wat een wijk woon ik dan in.
Bijna iedereen die ik ken heeft ongeveer een week keelpijn gehad. Is een soort van virus denk ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik maak me zorgenmaar ik ben nogal iemand die snel denkt iets te hebben dus misschien overdrijf ik
Een mede-hypochonderquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
ik kan me ook zorgen maken, dus ik denk je te snappenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
ja zo wip je met je duim het topic inquote:
ok dus een reden, en een geruststelling...?quote:
Ik maak me soms wel zorgen als ik niets van hem hoor, omdat dat altijd is eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dus een reden, en een geruststelling...?
je weet he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |