Als FA geeneens een fipo kunnen halen.quote:
KUSJEKROEL voor Lakituquote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me dat posten? Ik ga gewoon niet iedereen pijpen zoals bepaalde users doen
Heb het je sinds je terugkomst al een paar keer zien posten, eveneens doe je lullig tegen MiVer en daardoor kom ik tot die conclusie. Maakt me niet uit verder, maar negeer de mensen die je niet bevallen gewoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me dat posten? Ik ga gewoon niet iedereen pijpen zoals bepaalde users doen
Werkt bij mij niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Jullie houden van fik toch? Moet je hier eens kijken: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV
Say wut?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als FA geeneens een fipo kunnen halen.
Ik ben al een tijdje geen maagd meer enzoquote:
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van mijn gekte, die er echt is...
ben ik ook rationeel!![]()
ik vind leuk voor je JB!![]()
meen het...super voor je ! en dat met fok
Goeienavond Chaiquote:
Dat bedoel ik nouquote:
Doet het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Jullie houden van fik toch? Moet je hier eens kijken: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV
stream start nietquote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
WAT?!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje geen maagd meer enzo
Door mn ban weet ik dat iedereen hier mag posten. Alleen passen sommige mensen hier duidelijk niet bij. That's all.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb het je sinds je terugkomst al een paar keer zien posten, eveneens doe je lullig tegen MiVer en daardoor kom ik tot die conclusie. Maakt me niet uit verder, maar negeer de mensen die je niet bevallen gewoon.
Brand brand brand in het bordeel!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Allemaal prima. Negeer ze en praat er niet over. Komt de sfeer niet ten goede.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door mn ban weet ik dat iedereen hier mag posten. Alleen passen sommige mensen hier duidelijk niet bij. That's all.
juhquote:
Als iedereen vindt dat het best kan, behalve jij... ligt t dan niet gewoon aan jou?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door mn ban weet ik dat iedereen hier mag posten. Alleen passen sommige mensen hier duidelijk niet bij. That's all.
Ja die zijn allemaal heerlijk prettig gestoord en gebruiken deze smileyquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Slecht ik ben een kusjekroeler en nu moet ik op lelijkerts in ONZ gaan geilen.
pfff, dan heb je er wat voor overquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Slecht ik ben een kusjekroeler en nu moet ik op lelijkerts in ONZ gaan geilen.
Je hebt er tenminste concreet bewijs voor rondlopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje geen maagd meer enzo
Ze zijn wel bere-irritant.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allemaal prima. Negeer ze en praat er niet over. Komt de sfeer niet ten goede.
Als je dat echt nodig hebt is er ook iets vreemds...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt er tenminste concreet bewijs voor rondlopen.
Iedereen heeft wel zo zijn users die hij haat.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je dat echt nodig hebt is er ook iets vreemds...
Weet ik allemaal niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe lang, van wie, meisje/ jongen?
Gefeliciteerd
Het wordt een negerbaby. Want ik ben de vader.quote:
Een X of een Y?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
Sommige users hebben gewoon een extra chromosoompje. En die verschillen tussen users maakt FoK! en het echte leven juist leuk. Iedereen is anders en dat moeten we respecteren.
En Ado laat jou zeker altijd papa schreeuwen?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ze zijn van mij! Echt.
Kijk, ze noemen me mama!
Ow... Wel felicitaties op zn plaats?H oe lang weet je het al?quote:
Inderdaad. Zo zijn er nu een aantal users hard op weg van bazen status naar droeftoeter status af te dwalen doordat ze niet tegen de veranderingen tijdens hun ban kunnen. Sorry hoor, maar ik kan me prima afsluiten voor de mensen die ik niet mag.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel zo zijn users die hij haat.
Een X natuurlijk. Mensen met een Y chromosoomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |