abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80557411
Irritant zeg! Ik heb ook heel veel zin om er iets van te zeggen maar ik laat het maar op zijn beloop geloof ik.
Ik ben wel bang dat dit spamgedoe misschien gaat werken en dat ie ze belt! Omdat het zulke doorzetters zijn

Nou ja, ik zie het wel. Ik heb besloten om geen nieuw berichtje te schrijven. Ik heb er 2 geschreven en het is goed zo. Als ik niet uitgekozen word dan is het gewoon niet voor mij weg gelegd. Maakt niet uit, wel jammer, maar ik ga toch voor de deur staan om hem te zien.

Jeetje, ik moet helemaal uit Zeeland komen, da's niet echt in de buurt van Utrecht hahaha
Het enige waar ik een beetje mee zit is dat ik het echt niet fijn vind om alleen''s avonds op een perron te moeten staan bbbrrrr...

Adam komt maandag rond 12.25 aan op Schiphol!
pi_80557574
Zit nu iemand met ze mee te spammen. :s Ik heb 1 bericht geschreven en dat is genoeg en ik ga daar gewoon voor de deur staan.

Ga je ook naar Schiphol?
"That's very sweet of you" - Jonathan Groff
pi_80557792
Nee, ik denk het niet dat ik naar Schiphol ga. Dat word wel erg heen en weer gerace voor mij, aangezien ik alles met het openbaar vervoer moet doen. pfoeee.....kost me handenvol met geld dus ik ga een retoertje Goes-Station Hilversum doen en dat is wel genoeg. Ik zou wel willen hoor maar dat word me allemaal iets te veel.
pi_80557884
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Glambert het volgende:
Zit nu iemand met ze mee te spammen. :s Ik heb 1 bericht geschreven en dat is genoeg en ik ga daar gewoon voor de deur staan.

Ga je ook naar Schiphol?
Ze zeggen altijd "een brutaaal mens heeft de halve wereld" maar ja, of dit nou onder brutaal valt wat zei doen?? Maar ja, straks laten wij ons compleet wegsneeuwen door die 2 of inmiddels 3 maar gaan zij door hun actie wel met de prijs weg
Ik weet het ook niet hoor!
pi_80558031
^ Als dat gebeurt, dan ga ik klagen. Ik kan metmichiel een DM op twitter sturen en vragen of wat hun doen mag?

Ja, het kost inderdaad veel geld, maar ik denk niet dat er veel mensen op schiphol zullen zijn dus het is wel waard. Je zou ook naar Utrecht kunnen rijden en dan met de trein?

Heeft hij Maandag niet een optreden in London in de avond?

Heeft iemand de remix album gehoord?
pi_80558884
Maar ik heb zijn nieuwe schema onder ogen gekregen en die arme jongen komt morgenochtend met een jet-lag aan en heeft het 3 dagen lang enorm druk met allerlei optredens in Engeland die allemaal verzet zijn. Op zondag dan rust gelukkig maar maandag moet ie weer knallen en dinsdag dan bij ons.
In alle fimpjes die ik tot nu toe gezien heb van de vliegvelden is het alleen langs lopen en kan je naar hem zwaaien en dat is het. Om daar nou helemaal voor uit Zeeland te komen!!

Maar ja, ik weet nog niet wat mijn vriendin gaat doen, of die mee gaat of we nog naar A'dam gaan om te shoppen of alleen naar Hilversum. Zij heeft het over het algemeen druk, druk, druk dus ik ben nog in afwachting.
pi_80559615
Dat is het geld ook niet waard. Was het maar zoals meeste sterren die soms echt gaan praten en met je op de foto gaan op het vliegveld.

Ik denk dat we echt kans hebben bij het radio station. Ik heb net een video gevonden en hij neemt daar veel tijd, maar niemand gaat met hem op de foto, lol.

ETA: Oh NVM, ik schreef het te vroeg, lol.
pi_80561042
Oh ik heb tig filmpjes gezien vanuit Engeland en daar stond bij alle radiostations waar hij kwam maar een handjevol mensen en hij nam uitgebreid de tijd voor zijn fans voor een handtekening en een foto enz. Zelfs als hij binnen geweest was en weer naar buiten kwam vroeg hij aan de fans wie nog niet aan de beurt geweest waren want die mochten dan eerst. Dus wat dat betreft hoop ik dat we kunnen slagen bij 3fm.

Shit zeg, het lijkt net alsof ik niks anders te doen heb zoveel schrijf ik hier
Heb ik ook niet op dit moment.
pi_80561133
Dus laten we hopen dat hij dat hier ook doet. Ga een naar de official forum. *whistles*

Ik wil metmichiel nu echt een DM op twitter sturen en het vragen, het irriteert me nu echt. Want dan kunnen we ook wat posten, lol.

Ik ook en ik moet zo eventjes weg, lol.
pi_80561167
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef bibian het volgende:

[..]

Ze zeggen altijd "een brutaaal mens heeft de halve wereld" maar ja, of dit nou onder brutaal valt wat zei doen?? Maar ja, straks laten wij ons compleet wegsneeuwen door die 2 of inmiddels 3 maar gaan zij door hun actie wel met de prijs weg
Ik weet het ook niet hoor!
nou ik vind deze mensen gewoon hopeloos eigenlijk
Maar het leuke is, er mag er dus maar 1 komen, dus als 1 van de kippen wordt uitgenodigd dan mag de ander niet. Sorry ik heb leedvermaak hier
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_80561351
Dat is waar, lol. Dan moet er 1 buiten blijven staan, maar winnen omdat je blog spammed vind ik niet eerlijk. :-S
pi_80566525
Hahaha....dat is lachen. Dat weten ze niet. Ik hoop dat dat ook een reden voor Michiel is om ze niet te bellen. Ze zijn met z'n tweeen.
pi_80568988
Niet iemand die toevallig vanuit Limburg moet komen?
Hoef dinsdag toch niet te werken, dus op zich zou ik het kunnen halen.. Maar dan is er nog een probleem genaamd 'ouders en treinen'.

Haha, stiekem zou het wel grappig zijn als er een van die twee buiten zou moeten wachten. Alleen gun ik het die ander dan ook weer niet om wél naar binnen te mogen.
Outside's the rain pouring down,
but there's not a drop that hits me.
pi_80569133
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef _daphne het volgende:
Haha, stiekem zou het wel grappig zijn als er een van die twee buiten zou moeten wachten. Alleen gun ik het die ander dan ook weer niet om wél naar binnen te mogen.

Ik kom waarschijnlijk uit Den Haag maar moet 's avonds terug in de richting Utrecht, als er nog andere mensen die kant uit komen/op gaan met de trein, laat het maar even horen! Treinpool ofzo
pi_80569206
Ik woon in Utrecht, dus ik moet die richting terug
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 19:22:08 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_80569920
Wat betreft die kip-overdosis. Ik word er bijna bang van. Ik denk/hoop dat het averechts werkt.

Schiphol heb ik al heeeeeeeeeel lang niet meer gedaan voor artiesten, maar de keren dat ik dat wel deed waren ze ongeveer net zo beroemd als Adam nu is (en, laten we eerlijk wezen, dat valt op een schaal 0 tot Lady GaGa best wel mee), toen was er rustig de gelegenheid voor een praatje en een foto. Maar ja, dat waren de jaren '90.

Vandaag worden weer wat winnaars bekend gemaakt hoor ik net op 3fm! Ik duim voor jullie, mensen!
pi_80570076
Ik hoop dat Michiel echt Adam in bescherming neemt met de familie Kip. Ik vind ze echt eng en een beetje stalkerish :-s

Je zou hun twitter moeten zien >.<

ETA: Dus 1 van Adam's bandleden zit vast in New York?
pi_80571521
we krijgen echt een soort adam-topic-meeting daar voor de deur zometeen:P
pi_80571617
Dat is toch niet erg? Als ie een concert hier geeft dan zouden we ook met zijn alle moeten gaan, lol.
pi_80571857
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:00 schreef Glambert het volgende:
Dat is toch niet erg? Als ie een concert hier geeft dan zouden we ook met zijn alle moeten gaan, lol.
nee leuk juist

ja met een spandoek: 'de mensen uit het AdamLambert-topic van fok.nl groeten Adam!!! '
Ok dat wordt wel een lange maar dat boeit niet
pi_80573172
^ Te gekke banner titel, maar hij leest misschien fok als een ander woord

Michiel is nu Adam aan het spelen
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 20:36:41 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_80573226
Nou, bellen.
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 20:37:20 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_80573247
"Het heeft geen zin om 38 reacties te plaatsen."
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 20:38:02 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_80573278
Wat een naaistreek.
pi_80573350
Dat was de beste moment ever, lol. Ik lag blauw toen ie dat zei.

ETA: Weer 2 down en 5 to go.
pi_80573555
voor diegene die ook voor 3fm gaan hangen,
hoe laat gaan jullie daar ongeveer staan?
pi_80573578
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
Wat een naaistreek.
ik heb het gemist, wat was er?
Het klinkt trouwens nu al leuk
pi_80573633
Ik ga misschien vroeg weg, ik moet maar 5 minuten met de trein.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef dollce het volgende:

[..]

Het klinkt trouwens nu al leuk
Domien zei over de kippen "Het heeft geen zin om 38 reacties te sturen"
pi_80573804
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......................Cee ik kom eraan hoor.
We gaan elkaar zien. Yes, yes, yes, ik ben erbij
Mijn god, wat een verwarring, ik snapte er geen bal van. Ohhh wat ben ik blij, ik mag naar Adam.
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 20:52:42 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_80573847
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef dollce het volgende:

[..]

Dit keer ging Domien (valt vandaag voor Michiel in) de 2 winnaars bellen en ze met elkaar in verbinding brengen zonder dat ze weten wie ze aan de lijn hebben. Dus een hoop gestommel en 'eh, hallo? Wie ben jij?' etc. En onduidelijkheid alom.
Treiteraars.
Vraag me af hoe ze de laatste 5 doen, moet sowieso morgen gebeuren want vrijdagavond is er geen MetMichiel. Of het moet zo zijn dat ze maandagavond nog een paar mensen bellen maar dat lijkt me stug, zo kort van tevoren.
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 20:53:06 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_80573862
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef bibian het volgende:
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......................Cee ik kom eraan hoor.
Mijn god, wat een verwarring, ik snapte er geen bal van. Ohhh wat ben ik blij, ik mag naar Adam.
OMG WAS JIJ DAT? Gefeliciteerd!
pi_80573863
Gefeliciteerd *hugs*

Ik zit te denken om nog 1 bericht te sturen, lol.
pi_80573984
Gefeliciteerd!!!

Zo te horen kiezen ze wel mensen die het verdienen
pi_80574273
Dank jullie wel. Ik heb als een idioot staan springen in de kamer. Ik dacht dat ik Michiel aan de lijn had, vond zijn stem erop lijken maar er gebeurde maar niks, verwarring alom en toen domien (die ik dus helemaal niet ken hahaha) erbij kwam begon er iets te dagen bij mij.

Shit wat ben ik blij zeg!
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 21:09:09 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_80574530
Deed jij ook bijna zo:

Het scheelde niet veel bij mij.
pi_80574651
Gefeliciteerd Bibian! Ze houden het wel spannend door steeds een paar te bellen haha

En die opermking vind ik terecht dat spammen is niet normaal ik vind het zelfs eng worden.
Zulke mensen zou ik niet bij mijn gast toe laten als ik Michiel was dit gaat echt te ver.
pi_80574759
Ik ga denk nog 1 bericht schrijven want ik heb nu een nog betere reden, lol.

Hebben jullie je mobiel of huis telefoon gegeven? Toen je de form invulde.
pi_80574804
Hahahaha...die is leuk Cee, Carlton is echt leuk.
Maar zoiets was het ja, ik maakte nog net geen koprol van blijdschap
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 21:21:05 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_80575080
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Glambert het volgende:
Hebben jullie je mobiel of huis telefoon gegeven? Toen je de form invulde.
M'n mobiel, mocht ik onverhoopt 's avonds weg moeten dan ben ik in ieder geval nog bereikbaar.
pi_80575525
Dan ga ik nog 1 bericht sturen en that's it, lol.

ETA: gepost, en vind hem veel beter dan de 1ste.

[ Bericht 61% gewijzigd door Glambert op 21-04-2010 21:36:16 ]
pi_80577247
Ja, ik had ook mijn mobiel gegeven. Probleem is alleen dat ik in zo'n gehucht woon dat ik echt niet zo'n goed bereik heb hier. Vandaar dat ik als een gek naar boven rende en uit het raam ging hangen voor een beter bereik hahahaha.....letterlijk dus
pi_80577336
Ik vroeg me al af waarom je uit het raam ging hangen, lol. "Ik ga even uit het raam hangen"
pi_80577814
Hahaha....ja idioot natuurlijk, zal wel raar geklonken hebben maar als ik beneden was gebleven had ik echt niets kunnen verstaan. Volgens mij hoorde je mij ook helemaal de trap op denderen.
Ik was 3 kwartier daarvoor al met de hond buiten gaan lopen in de polder want daar heb ik dus wel een goed bereik maar goed, eind goed, al goed zullen we maar zeggen.
Dat het maar snel dinsdag mag worden
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 22:17:25 #144
87554 Cee
Welluk?
pi_80577982
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Glambert het volgende:
Ik vroeg me al af waarom je uit het raam ging hangen, lol. "Ik ga even uit het raam hangen"
pi_80578300
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef bibian het volgende:
jeeeh! Leuk voor je
Nu de rest nog
pi_80578449
Nee, ik hoorde je niet de trap op gaan.

Ja, nu nog de rest Er zijn nog 5 plaatsen te gaan
pi_80578950
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Glambert het volgende:
Ik ga misschien vroeg weg, ik moet maar 5 minuten met de trein.
[..]

Domien zei over de kippen "Het heeft geen zin om 38 reacties te sturen"
ok, wat is vroeg?
en na afloop, hoe laat zal die dan ongeveer buiten zijn?
pi_80579247
De gelukkigen krijgen nog een mail hierover. Daar zal wel in staan hoe laat je er moet zijn enzo.
Die mail zal wel morgen of vrijdag komen, als alle 10 de plekken vergeven zijn.
pi_80579281
Het klinkt misschien heel vroeg, maar misschien om 15:00, ik wil er zeker zijn voordat hij daar aankomt, lol.

Ik denk dat ie voor 10en uit het gebouw is, maar ik kan het niet zeker zeggen.
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 23:19:01 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_80581081
quote:
@adamlambert Hey guys!! prepping for big UK and Europe trip! Damn volcano kept us from leaving this past Sunday... But looks like we are all set now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')