Ze zeggen altijd "een brutaaal mens heeft de halve wereld" maar ja, of dit nou onder brutaal valt wat zei doen?? Maar ja, straks laten wij ons compleet wegsneeuwen door die 2 of inmiddels 3 maar gaan zij door hun actie wel met de prijs wegquote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Glambert het volgende:
Zit nu iemand met ze mee te spammen. :s Ik heb 1 bericht geschreven en dat is genoeg en ik ga daar gewoon voor de deur staan.
Ga je ook naar Schiphol?
nou ik vind deze mensen gewoon hopeloos eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef bibian het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd "een brutaaal mens heeft de halve wereld" maar ja, of dit nou onder brutaal valt wat zei doen?? Maar ja, straks laten wij ons compleet wegsneeuwen door die 2 of inmiddels 3 maar gaan zij door hun actie wel met de prijs weg![]()
Ik weet het ook niet hoor!
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef _daphne het volgende:
Haha, stiekem zou het wel grappig zijn als er een van die twee buiten zou moeten wachten. Alleen gun ik het die ander dan ook weer niet om wél naar binnen te mogen.
nee leuk juistquote:Op woensdag 21 april 2010 20:00 schreef Glambert het volgende:
Dat is toch niet erg?Als ie een concert hier geeft dan zouden we ook met zijn alle moeten gaan, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |