ik heb het gemist, wat was er?quote:
Domien zei over de kippen "Het heeft geen zin om 38 reacties te sturen"quote:Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef dollce het volgende:
[..]
ik heb het gemist, wat was er?
Het klinkt trouwens nu al leuk
Dit keer ging Domien (valt vandaag voor Michiel in) de 2 winnaars bellen en ze met elkaar in verbinding brengen zonder dat ze weten wie ze aan de lijn hebben. Dus een hoop gestommel en 'eh, hallo? Wie ben jij?' etc. En onduidelijkheid alom.quote:
OMG WAS JIJ DAT?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef bibian het volgende:
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......................Cee ik kom eraan hoor.
We gaan elkaar zien. Yes, yes, yes, ik ben erbij![]()
![]()
Mijn god, wat een verwarring, ik snapte er geen bal van. Ohhh wat ben ik blij, ik mag naar Adam.
M'n mobiel, mocht ik onverhoopt 's avonds weg moeten dan ben ik in ieder geval nog bereikbaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Glambert het volgende:
Hebben jullie je mobiel of huis telefoon gegeven? Toen je de form invulde.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Glambert het volgende:
Ik vroeg me al af waarom je uit het raam ging hangen, lol. "Ik ga even uit het raam hangen"![]()
jeeeh! Leuk voor jequote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef bibian het volgende:
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......................Cee ik kom eraan hoor.
We gaan elkaar zien. Yes, yes, yes, ik ben erbij![]()
![]()
Mijn god, wat een verwarring, ik snapte er geen bal van. Ohhh wat ben ik blij, ik mag naar Adam.
ok, wat is vroeg?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Glambert het volgende:
Ik ga misschien vroeg weg, ik moet maar 5 minuten met de trein.![]()
[..]
Domien zei over de kippen "Het heeft geen zin om 38 reacties te sturen"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |