HEY! lief doen tegen de club van kut he!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY! lief doen tegen de club van kut he!
Zo?
Wist ikquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Ik wilde alleen dat gifje posten.
HEY! Kut doen tegen de club van Lot he.quote:
Hey dat gifje komt me bekend voor.quote:
Pics van je zusje?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Leeftijd?quote:
¿Leuk, si?quote:
Stiefzusje?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is 27 en had een fobo op fok
Jullie zijn te laat
Kan wel een heleboel foto's van mn stiefzusje showen
27. Mooie leeftijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is 27 en had een fobo op fok
Jullie zijn te laat
Kan wel een heleboel foto's van mn stiefzusje showen
Zo bedoelde ik het niet. Maisnon had die als webcam in de tinychatquote:
die staat boven jequote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
27. Mooie leeftijd.Maar stiefzusje is ook goed. Mits lekker.
Bah. Blond.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die staat boven je
hoe oud ben jij ook al weer?
Niks mis met blond.quote:
Brunette/Zwart > Blond.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan ben je maar een jaartje jonger dan ik
Meh, ik vind blond meestal leuker. Maar er zijn altijd uitzonderingenquote:
Verschrikkelijk. Al die prijsverlagingen links en rechts. Kon er niet meer tegen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wowzers, jij bent zo oud. Hoe was het in du orlog?
Blond heeft ook wel wat, ja. Maar doorgaans val ik op donker haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik vind blond meestal leuker. Maar er zijn altijd uitzonderingen
Op dit moment wel. Ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij vinden mannen blond vaak "geiler" en donker mooier ofzo.
Blond is onschuld, jeugdigheid, naïviteit. Ik heb altijd het idee dat vooral mannen die iemand zoeken die een beetje makkelijk is, een beetje ongevormd, daar op vallen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lul niet. Kijk mijn profiel en reken het uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
Onmogelijk! In 2008 was bobby ook al 28
Euh... behalve bij jou natuurlijk.quote:
Boh. Ik ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val wel echt op donker, ik heb 1 keer een blond vrendje gehad, maar dat was dan ook verder wel een Adonis
Mwa, ik heb juist het idee dat ze het vaker geil vindenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Blond is onschuld, jeugdigheid, naïviteit. Ik heb altijd het idee dat vooral mannen die iemand zoeken die een beetje makkelijk is, een beetje ongevormd, daar op vallen.
Ik vind juist dat diep zwarte haar ontzettend geil.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oh, ik juist niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind juist dat diep zwarte haar ontzettend geil.
Ik dacht, ik verwoord het netjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik heb juist het idee dat ze het vaker geil vinden
En donker wat nuchterder en minder wild oid
Kan er wel leuk uitzien. Maar dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Hey
Ik zag gisteren een meisje met een supermooie haarkleur
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje hierop maar dan met nog meer donker erdoorheen, zag er gaaf uit in de zon
Hij had blonde krulletjes, een goed lijf (studeerde voor sportleraar oid) en lekker ronde billenquote:
Schapenhaar dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had blonde krulletjes, een goed lijf (studeerde voor sportleraar oid) en lekker ronde billen
en hij kon heerlijk masseren.
Lotje, kun je die vent van je niet dumpen en met mij verder gaan?quote:
had jij geen vriendin ook?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lotje, kun je die vent van je niet dumpen en met mij verder gaan?
Ja maar die dump ik als Lot haar vriend dumpt.quote:
Jawel!quote:
QFT.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar die dump ik als Lot haar vriend dumpt.
Nein.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lotje, kun je die vent van je niet dumpen en met mij verder gaan?
Inderdaad. Maar dan was het ook zo. Ik ga niet zitten liegen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh. Omdat ik je vaker zo heb zien redeneren.
Kak.quote:
Aha.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar die dump ik als Lot haar vriend dumpt.
Hij wil het op de oude fiets van z'n dochter weer gaan leren denk ik...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
de liefde
Mn ex wil dat ik hem de oude fiets van mn dochtertje teruggeef. Die heeft ze van ons gekregen (van zijn geld, toen we samenwoonden en ik niet zoveel werkte) toen ze jarig was een jaar of 4/5 geleden en nu wil hij hem terug omdat... geen idee eigenlijk. Vind het raar.
Ah, een sprankje hoop.quote:
Mss is z'n vriendin zwanger.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
de liefde
Mn ex wil dat ik hem de oude fiets van mn dochtertje teruggeef. Die heeft ze van ons gekregen (van "zijn" geld, toen we samenwoonden en ik niet zoveel werkte) toen ze jarig was een jaar of 4/5 geleden en nu wil hij hem terug omdat... geen idee eigenlijk. Vind het raar.
Denk dat ie hem gaat verkopen, maar dan is het geld toch van haar? tos toch haar fiets? of denk ik dan te simpel?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wil het op de oude fiets van z'n dochter weer gaan leren denk ik...
Dan nog duurt het nog jaaaaren voor hun kindje erop kan fietsenquote:
Logisch gezien wel ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk dat ie hem gaat verkopen, maar dan is het geld toch van haar? tos toch haar fiets? of denk ik dan te simpel?
Dan kun je er altijd nog een hello titty fiets van maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog duurt het nog jaaaaren voor hun kindje erop kan fietsen
en dan hoop ik dat het geen jongen is
(tis een roze hello kitty fiets)
'squote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kun je er altijd nog een hello titty fiets van maken.
[ afbeelding ]
Oke, mijn ene weddenschap is nu wel binnen. Maar ik heb ook Suarez to score twice en De Jong to score.quote:
Die ga je niet meer allebei halen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, mijn ene weddenschap is nu wel binnen. Maar ik heb ook Suarez to score twice en De Jong to score.
Jammer dat de Jong die eerste kans miste.
Eentje is prima.quote:
De Vengaboysquote:
quote:AMSTERDAM - De naam van het nieuwe nummer van de Vengaboys is bekend. De single draagt de dubbelzinnige naam 'Rocket to Uranus' en werd door de band al eerder omschreven als 'het meest homo-achtige nummer ooit'.
Toch Bio, of was het yvonne?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |