quote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Naja, zolang je the doors met light my fire hoort of Earth, wind and Fire of Fire, water, burn, dan valt alles nog mee
Wilde het net postenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Naja, zolang je the doors met light my fire hoort of Earth, wind and Fire of Fire, water, burn, dan valt alles nog mee
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef MaLo het volgende:
Wat een domme doos die interviewster. "Bij de vorige branden was het donker, nu is het licht, dat zal wel fijn zijn voor de brandweermannen he"
Die hebben we welquote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom hebben we in Nederland geen watervliegtuig of een Chinook met zo'n waterzak eronder?
Zie mijn post hierboven, we hebben wel Chinooks met bambi-buckets, maar die staan kapot in de hangaar. Geen geld, geen onderdelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom hebben we in Nederland geen watervliegtuig of een Chinook met zo'n waterzak eronder?
Heb die heli's hier wel eens zien helpen bij een cacao brand, mooi gezicht!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Als de Luchtmacht nou niet al kapotbezuinigd was, konden de Chinooks komen om die brand te blussen. Mja, die staan nu allemaal kapot in de hangaar.
Op het hvforum werd er wel over gesproken net, maar ik kan hier vandaan niet zien of ze al vliegenquote:
jaartje of vijf geleden inderdaad welquote:
Of geen onderdelen omdat Amerika alles naar Afghanistan stuurt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, we hebben wel Chinooks met bambi-buckets, maar die staan kapot in de hangaar. Geen geld, geen onderdelen.
Er zijn vorig jaar nog blushelikopters ingezet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaartje of vijf geleden inderdaad wel
Nee, natuurlijk niet. Gewoon omdat er geen geld is.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of geen onderdelen om Amerika alles naar Afghanistan stuurd?
Zo vreemd is het anders niet hoor dat er een tekort aan materiaal ontstaat omdat Amerika alles zelf nodig heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon omdat er geen geld is.
Het wordt vanzelf wel donker...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef MaLo het volgende:
Wat een domme doos die interviewster. "Bij de vorige branden was het donker, nu is het licht, dat zal wel fijn zijn voor de brandweermannen he"
Dat is niet zo handig voor de brandweer...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het wordt vanzelf wel donker...
Als het laten branden hebben ze lichtquote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig voor de brandweer...
ach, het is de rampenzender.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Wupppie het volgende:
do you really want to hurt me?
mijn god...
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Wupppie het volgende:
mijn god...
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Wupppie het volgende:
mijn god...
Nee wel twee! En ze meppen zo enthousiastquote:Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en dan zie jer er ook nog zon brandweerman met een bezempje bij
They'll tryquote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Razor21 het volgende:
Wat willen ze uithalen met die bezem...ik snap dat het normaal wel helpt maar tegen zo'n brand![]()
Das die rooie mongol!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:56 schreef YazooW het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/rookpluimpie.html
Het moeten wel Feyenoordfans zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Impry het volgende:
Volgens mij liggen ze daar op de 'muziekredactie' helemaal dubbel.
er zit volgensmij een stand-up discjockey met een beetje ironie in de studio.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
If they say why - tell 'em that it's human nature
Als je goed kijkt zie je Kenny van Hummelquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Ik wil nieuwe beelden. Ken de jongens van de bezemwagen nu wel
Ze willen morgen gewoon in DWDD.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Impry het volgende:
Volgens mij liggen ze daar op de 'muziekredactie' helemaal dubbel.
Gewoon de radio luisteren.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:03 schreef Q.E.D. het volgende:
Er staat bij mij overigens al een kwartier "waiting for video".
Denk dat dat toch een verschil is tussen bosbranden en heidebranden.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef Razor21 het volgende:
Op zich valt het toch wel mee het is geen vlammenzee zoals we dat weleens in andere landen zien.
Het zijn geen torenhoge vlammen wat ik zie.
Wat zei ik nou achter de STOPLIJN blijvenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Geen idee hoever we nu van de stoplijn zijn. Ik wil het woord Stoplijn graag in de volgende TT zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |