Volgens RTV NH zou het vuur inderdaad tot op 2 kilometer van de bebouwde kom zijn genaderd (maar dat was rond 19.30 toch ook al zo?) en nu dient heel Bergen aan Zee ontruimd te worden. Bussen vertrekken van het Van der Wijckplein en worden opgevangen in sportcentrum De Beeck in Bergen. Daarnaast is Radio Noord-Holland nu officieel uitgeroepen tot rampenzender.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt dat heel Bergen aan Zee ontruimd gaat worden, het vuur kan binnen een uur de bebouwde kom bereiken...
dat melden NOS en RTV-NH
Ik zet nu ook RTV NH op , zie je een dikke fik met een vrolijk muziekje eronder van radio noordhollandquote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef Maanvis het volgende:
En er is livebeeld: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV
2 weken geleden nog even geweest met mijn vriendin voor een strandwandeling (nog even voordat het parkeren weer geld gaat kosten). Zat er zelfs vanmiddag nog aan te denken om een stuk die kant op te fietsen, maar ivm de wind ergens anders heen gegaan...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt dat heel Bergen aan Zee ontruimd gaat worden, het vuur kan binnen een uur de bebouwde kom bereiken...
dat melden NOS en RTV-NH
driiiiiiver's seat yeaaheahquote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zet nu ook RTV NH op , zie je een dikke fik met een vrolijk muziekje eronder van radio noordholland
Yep, en momenteel wegwerkzaamheden, dus ook nog wat moeilijker om te rijden.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef StephanL het volgende:
Naar bergen aan zee, loopt ook echt één weg tussen de duinen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef YazooW het volgende:
TV Noord Holland staat aan.
Leuk alternatief voor mijn "openhaard screansaver"
Als het echt moet kun je over dat fietspad "Woudweg" ook nog weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, en momenteel wegwerkzaamheden, dus ook nog wat moeilijker om te rijden.
Hij staat op repeatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:27 schreef NordicBlue het volgende:
openhaard tv op rtv nh
Naja, zolang je the doors met light my fire hoort of Earth, wind and Fire of Fire, water, burn, dan valt alles nog meequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Naja, zolang je the doors met light my fire hoort of Earth, wind and Fire of Fire, water, burn, dan valt alles nog mee
Wilde het net postenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Naja, zolang je the doors met light my fire hoort of Earth, wind and Fire of Fire, water, burn, dan valt alles nog mee
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef MaLo het volgende:
Wat een domme doos die interviewster. "Bij de vorige branden was het donker, nu is het licht, dat zal wel fijn zijn voor de brandweermannen he"
Die hebben we welquote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom hebben we in Nederland geen watervliegtuig of een Chinook met zo'n waterzak eronder?
Zie mijn post hierboven, we hebben wel Chinooks met bambi-buckets, maar die staan kapot in de hangaar. Geen geld, geen onderdelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom hebben we in Nederland geen watervliegtuig of een Chinook met zo'n waterzak eronder?
Heb die heli's hier wel eens zien helpen bij een cacao brand, mooi gezicht!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Als de Luchtmacht nou niet al kapotbezuinigd was, konden de Chinooks komen om die brand te blussen. Mja, die staan nu allemaal kapot in de hangaar.
Op het hvforum werd er wel over gesproken net, maar ik kan hier vandaan niet zien of ze al vliegenquote:
jaartje of vijf geleden inderdaad welquote:
Of geen onderdelen omdat Amerika alles naar Afghanistan stuurt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, we hebben wel Chinooks met bambi-buckets, maar die staan kapot in de hangaar. Geen geld, geen onderdelen.
Er zijn vorig jaar nog blushelikopters ingezet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaartje of vijf geleden inderdaad wel
Nee, natuurlijk niet. Gewoon omdat er geen geld is.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of geen onderdelen om Amerika alles naar Afghanistan stuurd?
Zo vreemd is het anders niet hoor dat er een tekort aan materiaal ontstaat omdat Amerika alles zelf nodig heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon omdat er geen geld is.
Het wordt vanzelf wel donker...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef MaLo het volgende:
Wat een domme doos die interviewster. "Bij de vorige branden was het donker, nu is het licht, dat zal wel fijn zijn voor de brandweermannen he"
Dat is niet zo handig voor de brandweer...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het wordt vanzelf wel donker...
Als het laten branden hebben ze lichtquote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig voor de brandweer...
ach, het is de rampenzender.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Wupppie het volgende:
do you really want to hurt me?
mijn god...
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Wupppie het volgende:
do you really want to hurt me?
mijn god...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |