Grip heeft ook te maken met organisatie, bij een opschaling kunnen bepaalde taken makkelijker gedelegeerd en gecoordineerd worden.quote:
Bron: RampenInfo.nlquote:Zeer grote heidebrand bij Bergen aan Zee
Bergen aan Zee wordt ontruimd wegens de grote duinbrand die sinds het einde van de middag in Bergen woedt. Dit heeft de politie bekendgemaakt.
De politiewoordvoerster kon nog niet aangeven wat de precieze omvang van het getroffen gebied is, omdat de brand zich vrij snel verspreidt.
D'r staan ook dure hotels. Dus ik vermoed dat heel Noord-Holland wel uitrukt als het vuur te dichtbij komt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Maar hopen dat ze het onder controle krijgen.
TBS met dwangverpleging voor, gokje, 5 jaarquote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
Als ze die eikel(s) al te pakken krijgen, wat voor straf kan zo'n figuur dan trouwens verwachten? Je mag toch hopen dat zo'n gek voor minstens 10 jaar de bak in gaat, maar tegelijkertijd betwijfel ik dat natuurlijk zeer sterk...
Dat vermoeden bestaat zeer sterk, gezien de meerdere brandhaarden en de recente geschiedenis van branden in dat gebied.quote:
Ga jij maar lekker interessant lopen doen door bij elke gripsituatie als een of andere alwetende goeroe lopen verkondigen dat 'het allemaal niets zegt'quote:Op woensdag 14 april 2010 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar niet over de grootte van de brand. Als je er vaak mee werkt, dan zou je dat moeten snappen
Leer lezenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker interessant lopen doen door bij elke gripsituatie als een of andere alwetende goeroe lopen verkondigen dat 'het allemaal niets zegt'
Grip heeft met commandostructuur te maken, en dat wordt bij grotere incidenten pas ingeschakeld.
Dus in die zin zegt het wel wat.q
Of bij kleinere incidenten die wel een grote coordinatie vereisen....quote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker interessant lopen doen door bij elke gripsituatie als een of andere alwetende goeroe lopen verkondigen dat 'het allemaal niets zegt'
Grip heeft met commandostructuur te maken, en dat wordt bij grotere incidenten pas ingeschakeld.
Dus in die zin zegt het wel wat.q
Het blijft de FP hèquote:Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef Maanvis het volgende:
Pff, Bergen staat in de fik en de FP blijft stil...
Ik heb het meteen gesubmit toen het bekend werd, en daarna hier gepost.... maar ja... een enge clown, Jan Slagter die Loretta niets vindt, en een prank-caller in de UK, dat is natuurlijk belangrijker nieuws(!)quote:Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef Maanvis het volgende:
Pff, Bergen staat in de fik en de FP blijft stil...
Het wil wat zeggen maar het zegt niks over de grootte van de brand.. GRIP 3 staat niet gelijk aan een fikse brand.. Kan ook een kleine brand zijn waar het een of ander is gebeurd..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef Wupppie het volgende:
ik werk geregeld met Grip situaties.
Je hebt in grote lijnen gelijk, maar als er grip afgekondigd wordt (en dan boven grip1) wil het zeker wel wat zeggen.
Zal misschien wel weer een noodverordering komen, als die er nog niet isquote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
ME gaat Bergen bewaken begreep ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |