Ninja-edit.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef Trollface. het volgende:
Het zijn gefrituurde, geraspte aardappelstaafjes.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
Capri sonneEchte mannen drinken cola bij hun patat!
quote:
Ze hadden een nieuwe soort patat, en het smaakt te veel naar aardappen. Het moet naar patat smaken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind patat van de FEBO niet zo geweldig, en hun frietsaus al helemaal niet.
quote:
Klopt, daarom moet je friet eten. Die is wel lekker.quote:
Héhé, dit is geen patat/friet topic. Het gaat hier om de FEBO die gierig doetquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je friet eten. Die is wel lekker.
patat van Menno...DAT is pas lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je friet eten. Die is wel lekker.
Je bent wel te laat voor de patat. Was tussen 2 en 4quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Miereneter het volgende:
Waar zit de FEBO ook alweer in Zwolle?
quote:
Ja, maar patat bestaat niet dus de klacht is sowieso al ongeldig. Formuleer hem opnieuw met friet en dan wil ik er wel serieus uitspraak over doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Héhé, dit is geen patat/friet topic. Het gaat hier om de FEBO die gierig doet
het is patatquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar patat bestaat niet dus de klacht is sowieso al ongeldig. Formuleer hem opnieuw met friet en dan wil ik er wel serieus uitspraak over doen.
betalen voor etenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef Stevennn het volgende:
En er waren ook mensen die een burger uit de muur haalden en wegliepen ZONDER gratis patat
Lul niet.quote:
Kipburger ook, wel zout. En de patat is dus goor, tenzij gratis.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Het enige wat de moeite waard is bij de FEBO is de grillburger![]()
ik heb moeite met de hele FEBO...behalve tussen 2 & 4...toen was het gratisquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Het enige wat de moeite waard is bij de FEBO is de grillburger![]()
Dan zou ik uit principe al niet klagenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
ik heb moeite met de hele FEBO...behalve tussen 2 & 4...toen was het gratis
Volgens mij word ik er gewoon uitgestuurd als ik vraag om dat spulquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef luckass het volgende:
TS, misschien krijg je wel iets behoorlijks als je friet bestelt.
ik heb het recht om te klagen als de patat niet te vreten isquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dan zou ik uit principe al niet klagen
Maar... De saus...quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dan zou ik uit principe al niet klagen
Wel als er een FOK!ker achter de toonbank staat.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
ik heb het recht om te klagen als de patat niet te vreten is
Que?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wel als er een FOK!ker achter de toonbank staat.
niet...ik zei gewoon: ey bitches! pass me die patat-pinda!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef ZwarteSteen het volgende:
En hoelang heb je daarvoor in de rij mogen staan?
3 minuten. Kom ut Liwwadden weest wel, hier woont niemand.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef ZwarteSteen het volgende:
En hoelang heb je daarvoor in de rij mogen staan?
Ga maar weer terug naar 4chan.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef Smidieeee het volgende:
Dit topic is nu een Jailbait topic
[ afbeelding ]
Als jij je faal met je mee neemt hebben we een deal.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je moeder.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef Smidieeee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als jij je faal met je mee neemt hebben we een deal.
Wat steekt er uit haar reet?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef Smidieeee het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe PATAT...van een of andere vage "lekkerdere" aardappelquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Het is patat.
Vanwaar die actie van FEBO?
Als ze het eindelijk friet zouden gaan noemen is er reden voor feest, nu nog niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
nieuwe PATAT...van een of andere vage "lekkerdere" aardappel
het is patatquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Stevennn het volgende:
Me topic wat doen jullie. Hoe heeft dit ooit kunnen escaleren tot een patat/friet discussie
Niks satésaus. Dat bestel je maar bij de chinees. Patatje pinda/Patatje saté hmmquote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
Voer van de FEBO smaakt toch sowieso nergens naar, het is net karton verdeurieen het is patat met SATÉsaus, flikker op met je pindasaus verrekte kuthollander
read it...bitchquote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Volgens mij word ik er gewoon uitgestuurd als ik vraag om dat spul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |