Als jij je faal met je mee neemt hebben we een deal.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je moeder.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef Smidieeee het volgende:
Dit topic is nu een Jailbait topic
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als jij je faal met je mee neemt hebben we een deal.
Wat steekt er uit haar reet?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef Smidieeee het volgende:
Dit topic is nu een Jailbait topic
[ afbeelding ]
nieuwe PATAT...van een of andere vage "lekkerdere" aardappelquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Het is patat.
Vanwaar die actie van FEBO?
Als ze het eindelijk friet zouden gaan noemen is er reden voor feest, nu nog niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
nieuwe PATAT...van een of andere vage "lekkerdere" aardappel
het is patatquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Stevennn het volgende:
Me topic wat doen jullie. Hoe heeft dit ooit kunnen escaleren tot een patat/friet discussie
Niks satésaus. Dat bestel je maar bij de chinees. Patatje pinda/Patatje saté hmmquote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
Voer van de FEBO smaakt toch sowieso nergens naar, het is net karton verdeurieen het is patat met SATÉsaus, flikker op met je pindasaus verrekte kuthollander
read it...bitchquote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Volgens mij word ik er gewoon uitgestuurd als ik vraag om dat spul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |