Aanrader!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij wel, helemaal bovenin.
Ziet er ook wel gezellig uit met hangbanken en zo. In ieder geval beter dan die hippe koffietenten als de coffeecompany waar de stad tegenwoordig door overspoeld lijkt te zijn en waar de gasten alleen maar oog lijken te hebben voor hun meegebrachte MacBook.quote:
Dit boek is ook een aanraderquote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
Scrutinizer bedankt voor je tip, zit van alles en nog wat te lezen en te bekijken, wist wel dat we archief hadden maar ben nooit op zoek gegaan naar de fotograaf Jacob Olie, maar staat van alles en nog wat zeer intressant over hem hoe hij leefde enzo, en mooie foto`s pppffttt 301 pagina`s dus ga lekker ff neuzen bedankt
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit boek is ook een aanrader
[ afbeelding ]
Zie je regelmatig te koop op Marktplaats, bij antiquariaten en op de boekenmarkt op Het Spui. Meestal voor 12-15 euro.
morgen pak ik ff de tram en ga eens naar het spui enzoquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit boek is ook een aanrader
[ afbeelding ]
Zie je regelmatig te koop op Marktplaats, bij antiquariaten en op de boekenmarkt op Het Spui. Meestal voor 12-15 euro.
Mooi is datquote:Op donderdag 15 april 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, en je wilt het niet geloven ik zat te zoeken op waar ik geboren ben en wat zie ik een foto van de straat met mijn vaders auto haha echt helemaal leuk, ja was grote straat maar haast niemand had een auto en daar staat mijn vaders auto te pronken op een foto in het stadsarchief.
oh dit is echt een leuke site, zit al te denken, koop gewoon een printer en print de platen uit die ik mooi vind.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
Je kan er vrij naar binnen lopen lees ik dus ik ga van de week eens een dagje stadsarchief doen, bedankt Scrut voor je tips.
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Maan, pak maar een dweil en een mob, want ik![]()
![]()
vrolijk met je mee...
Veel plezier vanavond.quote:
quote:8:30 Angela_K: Mag je daar ook zeggen dat je poesjes niets aan vindt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:34 schreef leoleoleo het volgende:
Poesjes vind ik juist zo schattig ..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |