quote:Op donderdag 15 april 2010 07:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Maan, pak maar een dweil en een mob, want ik![]()
![]()
vrolijk met je mee...
Veel plezier vanavond.quote:
quote:8:30 Angela_K: Mag je daar ook zeggen dat je poesjes niets aan vindt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:34 schreef leoleoleo het volgende:
Poesjes vind ik juist zo schattig ..............
Ik vind het ook leuk wat Peter doet. Ik zie daar zelfs de Africam, daar moet ik toch weer eens naar op zoek.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
Lieve PB bedankt voor de cap`s te plaatsen, Paardje Lola was pas de 26ste uitgerekend.![]()
Ja de dierenstreams van Peter zijn gewoon leuk, een stel lelijke kuikens ( dacht kalkoenen) uit een ei toch leuk om dat zo eens te zien, gisterenavond ook een hondenschool erbij, poesen, gele kippenkuikens etc.
Vind het een Topidee van peter om als hij niet te zien is op stream 4 dierenstreams tegelijk erop te zetten, en ondertussen kan je nog naar de muziek van Hans luisteren ook.
Maar nu las ik op de vlemchat (avalonicus) gisteravond dat hij aan Linke Loesje vroeg om een stream door te linken bla bla bla echt zo kinderachtig dit.inplaats van dat ze gewoon samengaan of dat hij die chat nu eens terug geeft aan Johan, heb begrepen johan wil graag die chat terug omdat zijn naam eraan verbonden is zoiets.
PB Snetje en Disana bedankt voor jullie cap`s![]()
Geef mij maar kattenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:34 schreef leoleoleo het volgende:
Poesjes vind ik juist zo schattig ..............
quote:
Ik mis het!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Toverheks het volgende:
En nu weer terug naar SV, oeps kan niet meer er is geen SV meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |