Geen idee.quote:
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizzaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn tong verbrand aan mn cup a soup en dat haaaaaaaaaat ik
QUTJEEEEEEEEquote:
Maesjequote:
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan iddquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizza
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.quote:
Dat is inderdaad zwaar irritantquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan idd
Behoorlijk!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een onwijs leuk kadootje van Pagan.
Een nieuwe bloemgieter in de vorm van een sprookjeskikker met kroontje![]()
![]()
![]()
Zal ik hem kussen?
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behoorlijk!
Vanavond eet ik penne met spekjes en groenten en salade.
En hullie?
Oh ja, en dan zo ver weg wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.![]()
![]()
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!quote:
Ik heb er al zo lang ik me kan herinneren last van. Een aantal jaar terug, toen ik 18 was ofzo, al een gastroscopie gehad. Geen afwijkingen, geen bacteriën, alleen een doorgang van slokdarm naar maag die iets wijder is, maar dat heeft half Nederland vertelde de arts me.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je iets anders/sterkers vragen of een doorverwijzing. Niet mee door blijven lopen hoor!
Schetig gewoonquote:
Poepig!quote:
Dat heb ik al keilang niet gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaakquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaak
Heb je die poedel van je kantoor?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
Ook lkkr.quote:
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn poedel is ook mijn binnengieter
Nein, van mn liefste vriendje, van de Intratuin.quote:
Ik moet nog es zo een duizendlitergrotegroenegieter scoren voor op mn balkon.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!![]()
![]()
Roerbak en pasta, beide ook errug lekkerrrr!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook lkkr.
Ik wilde helemaal geen pasta eten hoor.
Maar ik had maandagnacht per ongeluk een zak spekjes uit de vriezer gelegd ipv een zak giros.
En gisteren had ik dus trek in giros, dus heb ik die bevroren in een pan gemikt.
En nu moet ik vandaag iets leuks doen met die spekjes
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuinquote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Maes het volgende:
Wij hebben geen intratuinEr zou hier een hornbach (ofzo) komen maar dat is ook nog niet gelukt
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.![]()
![]()
Dank je wel MI-tje!!!!!!![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuin
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Wat weer leuk! En blije hondjesquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiepquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiep" terug, heb hem wel gewogen en postzegels geplakt en hard geduimd dat de bezorger niet zou piepen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
Leuk kattenspeeltje:
Beetje duur maar ach, alles voor onze beestjesquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Maes het volgende:echt duur ik had geen idee dat het zo duur was
Dat doe ik ook anders is een kadootje verzenden niet echt leuk meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehad
Laten we hopen dat het iets oplostquote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Als iemand me een half jaar geleden zou hebben gezegd dat ik een kattentherapeut zou inschakelen had ik diegene vast heul hard uitgelachen.
Nu komt er a.s. dinsdag eentje
Ik heb toen een honden gedragstherapeut ingeschakeld. 1x niet weer. Alles wat zij te melden had wist ik zelf ook welquote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Als iemand me een half jaar geleden zou hebben gezegd dat ik een kattentherapeut zou inschakelen had ik diegene vast heul hard uitgelachen.
Nu komt er a.s. dinsdag eentje
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorpquote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het iets oplostEn waar vind je een goeie kattentherapeut?
Laat de Mr maar ff kleppen hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorp![]()
Ze klonk wel heel aardig en betrokken en gaf iig wel als tip om Droop afgezonderd te houden.
Meneer I. is het eiks een beetje zat en heeft zoiets van "ze moet maar normaal doen en we zetten haar weer gewoon bij de rest".
Mannen![]()
Dat zijn echt typisch mannen iddquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorp![]()
Ze klonk wel heel aardig en betrokken en gaf iig wel als tip om Droop afgezonderd te houden.
Meneer I. is het eiks een beetje zat en heeft zoiets van "ze moet maar normaal doen en we zetten haar weer gewoon bij de rest".
Mannen![]()
Ja, zo'n hippe roze heb ik binnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet nog es zo een duizendlitergrotegroenegieter scoren voor op mn balkon.
Nu heb ik daar een hele hippe roze staan maar als t warm is loop ik elke avond eindeloos heen en weer met dat ding
Ja, het vraag en aanbodtopic aldaar is nog leukerquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat het iig een stuk beter gaat worden![]()
Dit gezien?
En dan vooral ff doorlezen![]()
Kinderfototopic deel 180
Ze lusten het alle vier!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ze maar mogen smaken
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiep" terug, heb hem wel gewogen en postzegels geplakt en hard geduimd dat de bezorger niet zou piepen.
Ze zijn al lang blij als ze eens post hebben daar denk ik hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.
Die had hem in de poezenbrievenbus die we buiten hebben gepropt, omdat ie niet door de gleuf paste.
Maar...ze doen daar hier in het buitengebied nooit zo lastig.
Ja, ik hoop dat ze je gewoon wat goede tips en oplossingen kan geven!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat het iig een stuk beter gaat worden![]()
Dit gezien?
En dan vooral ff doorlezen![]()
Kinderfototopic deel 180
OMFG. DOM,DOM,DOM WIJFquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zei één of andere rare arts ja. Gelukkig hebben we het geprobeert en je ziet het resultaat![]()
(en nu wil ik het daar niet meer over hebben, wat heb ik mij ontzettend klote gevoelt zeg, dankzij de snelle beoordeling van de artsen).
Als je er niet zo om moest lachen zou je er haast om huilen.quote:
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, het vraag en aanbodtopic aldaar is nog leuker
Als ik het niet dachtquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.
Die had hem in de poezenbrievenbus die we buiten hebben gepropt, omdat ie niet door de gleuf paste.
Maar...ze doen daar hier in het buitengebied nooit zo lastig.
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze lusten het alle vier!
Tashi zal ze niet nodig hebben, maar ja, die kan ik natuurlijk niet overslaan.![]()
Ik heb me gelijk aangemeld voor het programma.
Jij bedankt hé! Zeker uit naam van de honden.
Volgens mij snapt ze het zelf ECHT niet ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Die heeft gewoon een complete Alcatrazmuur voor der harses
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft net buiten een gebruikte tampon uit de struiken gevist en opgevreten, goorlap dat ie is![]()
En nu loopt ie heel hard met alle lege voerbakken te smijten
quote:
dat wel, maar t zijn twee man die in een keer weggaan, en beide toch bijna 3 jaar gewoond hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me iets waar een huurbaas wel aan gewend zou meten zijn toch?
dankje voor de kaartquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, ik dach hmm ik heb een beetje pijn in mn mond, voel ik net, gewoon een heel dik ei onder een kies, op mn tandvlees maar dan echt laag zeg maar.
Komt dat nou vandaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft net buiten een gebruikte tampon uit de struiken gevist en opgevreten, goorlap dat ie is![]()
En nu loopt ie heel hard met alle lege voerbakken te smijten
ja, ben ik al geweest 2 jaar terug. Met zn rechter knie. En 4 jaar terug met zn linkerknie (die nu dus "stuk" is) bij krooshof. Het scheelt natuurlijk wel 500 a 600 euro.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
2e lijn is hier heul vlakbij; schijnt overigens ook heel erg goed te zijn
Ja. nouja, zwaar. Ja, het is niet niks nee. Maar eerst wilde nieuwendijk 2 jaar terug TPLO doen, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea das echt kutnieuws joh, arme dikke loe![]()
Op zijn leeftijd nog es zo een zware op, das echt klote, hoe dan ook...
Zwab, die kaart, die zag ik een hele poos terug al, die was echt speciaal voor Nappie gemaakt he![]()
Gewoon 2 pinups, levensgroot
Geld boeit me nog niet eens zo heel erg.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ff goed laten voorlichten Q, niet alleen om het geld, maar ook om te kijken wat voor ervaringen de artsen hebben met deze aandoening.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een onwijs leuk kadootje van Pagan.
Een nieuwe bloemgieter in de vorm van een sprookjeskikker met kroontje![]()
![]()
![]()
Zal ik hem kussen?
Wij hebben een grijs ofilantje. Daarmee gieten we iedere dag de poezenborrels bij en daarna de planten. Merlijn gata dan altijd heeelemaal uit zijn kattebol.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!![]()
![]()
bizar is dat he, ik heb een paar weken geleden toen ik bij vrienden sliep, echt een half uur op de bank gelegen met de kat naast me die naar het plafond zat te starenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een grijs ofilantje. Daarmee gieten we iedere dag de poezenborrels bij en daarna de planten. Merlijn gata dan altijd heeelemaal uit zijn kattebol.
Net ging ie trouwens echt totaal uit zijn plaat. Heel hard rennen, stoppen, kijken naar iets dat wij niet kunnen zien, terug rennnen en vervolgens voor wolf studeren. Hij ging op een tafeltje zitten, stak zijn koppie omhoog en stootte een heel lange harde Miaaaaaaaaaaw uit. Schrok me de tandjes
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Ha Zwabberrrrrt! Gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
![]()
(nog net op tijd)
Heb je een leuke verhaardag gehad?quote:
yepquote:
Ook leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yepniet veel bijzonders hoor, visite komt pas zondag langs
maar wel de cadeautjes geincasseerd van mijn vader, moeder en zusje
Ook feli!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Helemaal vergeten, maar onze Bolle Brit is vandaag 5 geworden![]()
![]()
![]()
Dat ie nog maar heeeeeeeeel lang bij ons mag blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik was straks even in jouw durp en dacht nog aan je. Als ik je had zien lopen had ik wel naar je geroepen: HEUY, OUWE ZWAB... PRETTIGE VERHAAAAARDAAAAAGquote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yepniet veel bijzonders hoor, visite komt pas zondag langs
maar wel de cadeautjes geincasseerd van mijn vader, moeder en zusje
Is dat zijn verhaardagsversiering?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was straks even in jouw durp en dacht nog aan je. Als ik je had zien lopen had ik wel naar je geroepen: HEUY, OUWE ZWAB... PRETTIGE VERHAAAAARDAAAAAG
Neeeee, jij als dorpsgek trekt jodelende gekken als ik aan die dat jou naroepenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]helaas, alhoewel ik te boek sta als dorpsgek, loop ik niet de hele dag buiten te jodelen
ja dat schijnt zoquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, jij als dorpsgek trekt jodelende gekken als ik aan die dat jou naroepen
Nee, dat was met kerstquote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat zijn verhaardagsversiering?
limiet / max van Y ?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb echt een hele domme wiskundenoobvraag.
Wat betekent zo'n Y met een horizontale streep erboven?
Het gaat over statistiek. En de x met een streepje erboven is het gemiddelde van het ene ding en Y met een streepje van het andere ding.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
limiet / max van Y ?
alhoewel ik dat nooit zo geschreven heb zien worden
oh, dat wist ik, erg zegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het gaat over statistiek. En de x met een streepje erboven is het gemiddelde van het ene ding en Y met een streepje van het andere ding.
Statistiek.
Ik heb een wiskundedeukkrater
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht, das helemaal niet erg, wiskunde had ik al binnen
Als het in taal staat snap ik het prima idd, maar anders niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:37 schreef nokwanda het volgende:
Zelfs dat is me te hoog gegrepen
Ik kan statistieken wel lezen, maar ik begrijp de theorie niet. Als het gaat om hoeveelheden en percentages mensen waarvan een situatie wordt gemeten is het opeens een ander verhaal. Dat snap ik. het is mijn taal. Maar wiskunde is een andere taal van een andere planeet die ik heb kunnen laten vallen in de 3de klas. En daarvoor gaf de docent me een 4 zodat ik niet zou blijven zitten op wiskunde. Heb het ook nooit geleerd.
Ik had in 3HAVO daar een hele goede docent voor, die dus wel zei hoe het werkte. Dat was ook het enige jaar dat ik voldoende stond voor wiskunde.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
wat bij mij nooit werkte was dat ze op de havo altijd maar vertellen wat je moet doen om, ipv hoe het werkt
en daar was ik slecht in, als ik het principe snap achter wat ik moet doen, doe ik het zo
maar hersenloos ezelsbruggetjes leren en voorgekaude manieren...
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
wat bij mij nooit werkte was dat ze op de havo altijd maar vertellen wat je moet doen om, ipv hoe het werkt
en daar was ik slecht in, als ik het principe snap achter wat ik moet doen, doe ik het zo
maar hersenloos ezelsbruggetjes leren en voorgekaude manieren...
oh god, elitaire studentenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als het in taal staat snap ik het prima idd, maar anders niet.![]()
Mijn docent op de HAVO heeft me toen een 4 op m'n rapport gezet want anders zou ik zakken.
Het leuke aan statistiek vind ik de grafieken inkleuren haha.![]()
Ik zag net in iemands FOBO staan, Beroep: Student dus geen faalHBO.
professioneel smileys prutsen + neuspeuterenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?
En al die toetsen dan die je moet maken, waar is dat van? en waar ga je die studie doen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
professioneel smileys prutsen + neuspeuteren
maar september ga ik beginnen met HBO Industrieel Ontwerpen
Ik heb dus jaren gedacht dat ik dyscalculi had, maar kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat dat echt niet zo is. Ik heb alleen een flink hiaat opgelopen toen tafels opdreunen op school aan de orde was en heb dat nooit meer ingehaald. Dan ontwikkel je ook een hiaat in automatiseren en kun je later met rekenen en wiskunde last krijgen. Ik wil inderdaad ook weten hoe het werkt en dan kan ik de ezelsbruggetjes tenminste bewust toepassen, wetende wat ik nou eigenlijk aan het doen ben.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had in 3HAVO daar een hele goede docent voor, die dus wel zei hoe het werkte. Dat was ook het enige jaar dat ik voldoende stond voor wiskunde.
De rest van de docenten zeiden gewoon altijd: AAAAAAAH JE HEBT DYSCALCULIE.of JE MOET PRAKTIJKONDERWIJS GAAN DOEN FIETSBANDEN PLAKKEN. Dat zei de rector toen, was wel grappig met de diploma-uitreiking.
Ik ben de enige in mijn familie met een hbo-studie. EN ZE ZIJN ALLEMAAL DOM WANT ZE HEBBEN NIET MINSTENS HBO GEDAAN.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, elitaire studenten![]()
alhoewel elitaire hbo'ers nog erger zijn, elitair doen terwijl je geen deel bent van de 'elite'
Van zulk een elite deel uit maken is niet iets wat je wil, toch. Dat soort arrogantie past een mens niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, elitaire studenten![]()
alhoewel elitaire hbo'ers nog erger zijn, elitair doen terwijl je geen deel bent van de 'elite'
Maar dan weet je toch ook gelijk waar domheid in schuilt. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken. Het is niet jouw probleem en je hoeft het ook niet voor die mensen op te lossen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben de enige in mijn familie met een hbo-studie. EN ZE ZIJN ALLEMAAL DOM WANT ZE HEBBEN NIET MINSTENS HBO GEDAAN.![]()
![]()
![]()
![]()
is een toelatings-examenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En al die toetsen dan die je moet maken, waar is dat van? en waar ga je die studie doen?
nee inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van zulk een elite deel uit maken is niet iets wat je wil, toch. Dat soort arrogantie past een mens niet.
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb dus jaren gedacht dat ik dyscalculi had, maar kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat dat echt niet zo is. Ik heb alleen een flink hiaat opgelopen toen tafels opdreunen op school aan de orde was en heb dat nooit meer ingehaald. Dan ontwikkel je ook een hiaat in automatiseren en kun je later met rekenen en wiskunde last krijgen. Ik wil inderdaad ook weten hoe het werkt en dan kan ik de ezelsbruggetjes tenminste bewust toepassen, wetende wat ik nou eigenlijk aan het doen ben.
Op het MBO zitten vrij veel leerlingen met een hoog tot zeer hoog IQ die in het basis en middelbaar onderwijs niet zijn opgevallen en zwaar onderpresteerden, en er zijn er ook verschrikkelijk veel die helemaal zijn uitgevallen. Maar dat weet jij alquote:Op woensdag 14 april 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad
ze voelen zich beter omdat ze intelligenter zouden zijn...ken inderdaad wel intelligente mensen op de uni
maar het zijn er minder dan je zou denken
Was een grapje hoor. Mijn broer is best wel slim, hoog IQ enzo, maar heeft forse dyslexie. Zelfde dorpsschool als ik: "Bart, je bent gewoon dom hoor!!!"quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch ook gelijk waar domheid in schuilt. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken. Het is niet jouw probleem en je hoeft het ook niet voor die mensen op te lossen.
oh drama, lekker is datquote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.
Ze dachten ook dat ik niet mee kon komen met lezen in groep drie, totdat m'n ouders zeiden dat ik thuis al Thea Beckmann las en dat we elke week naar de bieb gingen en dat ik vijf dikke boeken per week las. Toen zijn ze pas AVI gaan testen en kwam ik in een keer op AVI 9 uit.
Maar ik heb op zo'n dorpsschool gezeten waar je meer aandacht kreeg als je ouders een goede baan hadden. En ik had de pech met de dochter van de huisarts en de zoon van de tandarts in de klas te zitten.
En mijn papa is lasser dusseh dat kon niks worden met mij.![]()
Ik mocht niet eens sneeuwwitje zijn in groep drie, want sneeuwwitje had geen bril. Toen mocht ik boom spelen.![]()
Drie keer raden wie d'r sneeuwwitje mocht spelen.
klopt, het hele middelbare onderwijs is verklootquote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het MBO zitten vrij veel leerlingen met een hoog tot zeer hoog IQ die in het basis en middelbaar onderwijs niet zijn opgevallen en zwaar onderpresteerden, en er zijn er ook verschrikkelijk veel die helemaal zijn uitgevallen. Maar dat weet jij al
Ik las ook boeken in de eerste klas toen de kinderen nog woordjes hakte in boekjes met 5 woorden per blz. Dan moesten ze voorlezen en moest het volgende kind het overnemen. Ik las nooit mee. Ik las het boekje en begon dan maar weer opnieuw en opnieuw. En als ik dan aan de beurt was moest ik even bladeren om te zien waar de laatste was gebleven en dan kreeg ik weer straf. We hadden een invalster die de pik op me had. Juf Irene. Wat een takkewijf was dat. Ze moest me altijd hebben en zei dan met zo'n gemene keelstem: zo, dus jij denkt zo slim te zijn?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.
Ze dachten ook dat ik niet mee kon komen met lezen in groep drie, totdat m'n ouders zeiden dat ik thuis al Thea Beckmann las en dat we elke week naar de bieb gingen en dat ik vijf dikke boeken per week las. Toen zijn ze pas AVI gaan testen en kwam ik in een keer op AVI 9 uit.
Maar ik heb op zo'n dorpsschool gezeten waar je meer aandacht kreeg als je ouders een goede baan hadden. En ik had de pech met de dochter van de huisarts en de zoon van de tandarts in de klas te zitten.
En mijn papa is lasser dusseh dat kon niks worden met mij.![]()
Ik mocht niet eens sneeuwwitje zijn in groep drie, want sneeuwwitje had geen bril. Toen mocht ik boom spelen.![]()
Drie keer raden wie d'r sneeuwwitje mocht spelen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zei een keer op de kleuterschool toen ze vroegen hoe het met m'n oudere zus ging:
-Ja goed, die loopt stage op de neonatalogische intensivecare-unit.
-De wattes?
-Daar liggen prematuurtjes
-wattes?
-Te vroeg geboren baby's.
Ooooh.
Toen was ik vijf en nog vonden ze me dom.![]()
oh, echt, exact dit, alleen dan zonder de gemene jufquote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik las ook boeken in de eerste klas toen de kinderen nog woordjes hakte in boekjes met 5 woorden per blz. Dan moesten ze voorlezen en moest het volgende kind het overnemen. Ik las nooit mee. Ik las het boekje en begon dan maar weer opnieuw en opnieuw. En als ik dan aan de beurt was moest ik even bladeren om te zien waar de laatste was gebleven en dan kreeg ik weer straf. We hadden een invalster die de pik op me had. Juf Irene. Wat een takkewijf was dat. Ze moest me altijd hebben en zei dan met zo'n gemene keelstem: zo, dus jij denkt zo slim te zijn?
Haha, bekend.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, echt, exact dit, alleen dan zonder de gemene juf
klassiekaal een boek lezen, iedereen moest een zinnetje of vijf lezen, en dan mog de buurman de volgende vijf
ik zat altijd een paar pagina's verder
Ik zat nog bij de nonnen en die waren liefquote:Op donderdag 15 april 2010 00:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook.
Wat een kreng zeg, die Juf Irene. De blokboekjes las ik ook altijd wel want ik las toch alles.
Ik had op de kleuterschool een juf Aggie, dat was echt een heks.![]()
![]()
Ik moest als vierjarige op de mat staan met losse veters en een open jas, in de winter. Mocht ik pas binnen komen als het gelukt was.
Maar het lukte nooit want ik zag het niet.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef DanseMacabre het volgende:
En in groep acht had ik een meester Pieter die altijd trots vertelde hoe hij zelf op de middelbare school samen met klasgenoot een andere klasgenoot zo had gepest dat ie zelfmoord pleegde.
En met seksuele voorlichting deed ie condooms om bezemstelen.
Ja minstens honderd jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear, ik ben echt een stuk ouder
Je hebt er verdomd weinig van opgestoken daar he?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zat nog bij de nonnen en die waren lief![]()
Zuster Elma (een kleine dikke met witte krulletjes die onder haar kap uitkwamen) en zuster Nicolien (een lange dunne met een streng gezicht)
De laatste was wel lief, maar ik wilde EN af en toe in de poppenhoek EN ook met houten mecano auto's bouwen. EN ik wilde leren schrijven en iemand hielp me ermee. Ze zeiden telkens: dat leer je op de grote school. Maar ik probeerde al te lezen toen ik ongeveer 2 was. Geen plaatjes kijken, maar proberen te ontcijferen wat er stond
Meer dan je zou denken. Ik ben in het bezit van meer bijbelkennis dan menigeen en dat is me vaak goed van pas gekomen. het heeft mijn algemene ontwikkeling zeker geen kwaad gedaan. Op de docentenopleiding met kunstgeschiedenis had ik er heel erg veel aan, ook lijk ik nogal goddeloos. Ik was het enige kind uit een atheistisch gezin op die scholen waarop ik zatquote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt er verdomd weinig van opgestoken daar he?![]()
![]()
Bij die nonnen bedoel ik dan
38 nog maarquote:
Truste ouwe.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
38 nog maar
En ik heb dus meer rust nodig. Ik ga pitten![]()
Katten ZIEN dingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Nu ligt ie ook weer relaxed op zijn kussentje naast me. Wat ie dan opeens ziet weet ik niet, maar hij doet dat iedere dag wel een keer. Alleen vandaag was het wel heel erg extreem. Dat viel buiten zijn gewone gekke 10 minuten.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een aparte, maar wel een leuke en lieve apartequote:Op donderdag 15 april 2010 00:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meer dan je zou denken. Ik ben in het bezit van meer bijbelkennis dan menigeen en dat is me vaak goed van pas gekomen. het heeft mijn algemene ontwikkeling zeker geen kwaad gedaan. Op de docentenopleiding met kunstgeschiedenis had ik er heel erg veel aan, ook lijk ik nogal goddeloos. Ik was het enige kind uit een atheistisch gezin op die scholen waarop ik zat
Gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 15 april 2010 00:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Oh, het is nu 15 april, dus Kundun is net 11 geworden!![]()
![]()
WAS?????quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Ja, ik was ook zo'n blaag. En dan zeiden ze dat ik "grotemensachtig" praatte en dan kreeg ik klappen van de andere kinderen. Ik was de kleinste uit de klas en ik danste ook nog en wiebelde met mijn kont als ik liep
![]()
Ik was een heel raar kind.
Dat maakt hem dan weer heel bijzonder! (Lief)quote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeerd![]()
Baileys was de enige die op 14 april geboren is, de rest van het nest is vandaag ook jarig.
Dat was tevens de enige keer in z'n hele leven dat ie voorop liep
Klappen?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vandaag al 4 keer klappen gehad trouwens
Ja klappen.quote:
Hier aan de kust is het altijd wat koeler. Maar dat is straks in de zomer wel weer lekker.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier schijnt de zon en is het best lekker, vanmorgen om 7.30 ook al !
Oeh spannend! Lekker puppenlucht opsnuiven.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef Maes het volgende:
Oh en nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we puppies knuffelen
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef Maes het volgende:
Oh en nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we puppies knuffelen
Plasbandjes en dwangbuis ? Zal ik stof opsturen?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:Shirtjes voor de honden maar hoor, en wat plasbandjes voor Chico voor op Texel.
En een dwangbuis voor die pup![]()
Maes jij wel bloemen??
![]()
Taiga, wij krijgen ook geen bonus hoor
Ik wil het ook een keer proberen om wat te maken voor ze. Voor de oude hond wilde ik iets breien, maar ik kan dat echt niet haha.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Shirtjes voor de honden maar hoor, en wat plasbandjes voor Chico voor op Texel.
En een dwangbuis voor die pup![]()
Maes jij wel bloemen??
![]()
Taiga, wij krijgen ook geen bonus hoor
Morgen 3 wekenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oeh spannend! Lekker puppenlucht opsnuiven.Hoe oud zijn ze nu eigenlijk?
Ik heb een kamer vol stof hoor, daarom moet ik es aan de slagquote:Op donderdag 15 april 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Plasbandjes en dwangbuis ? Zal ik stof opsturen?
Gebreide dingen vind ik niet fijn, daar blijven ze altijd met hun nagels in hangen en dat wast niet zo fijn. Ik gebruik vooral fleece, lekker zacht, lekker warm, en makkelijk omdat je het niet af hoeft te werken.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik wil het ook een keer proberen om wat te maken voor ze. Voor de oude hond wilde ik iets breien, maar ik kan dat echt niet haha.
Ook geen bonus? Dat is wel jammer dan. Wij wel gelukkig
Ik wilde voor de oude hond ook een soort pakje hebben, zodat ze wat extra warmte krijgt. Ik ga eens kijken of ik ook een keer iets kan maken...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gebreide dingen vind ik niet fijn, daar blijven ze altijd met hun nagels in hangen en dat wast niet zo fijn. Ik gebruik vooral fleece, lekker zacht, lekker warm, en makkelijk omdat je het niet af hoeft te werken.
Ik heb afgelopen winter amper pakken gemaakt, mss wel helemaal geen.
Voor komende winter moet ik een hele nieuwe garderobe maken, alles moet in drievoud nu
Jammer hoor, stretchstof was zo leuk geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een kamer vol stof hoor, daarom moet ik es aan de slag
Als ze los kunnen lopen hoeft dat niet altijd hoor, Billy rent rustig naakt door de sneeuw, heerlijk vindt ie datquote:Op donderdag 15 april 2010 09:41 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik wilde voor de oude hond ook een soort pakje hebben, zodat ze wat extra warmte krijgt. Ik ga eens kijken of ik ook een keer iets kan maken...
Moeten jouw honden in de winter altijd met kleding aan naar buiten eigenlijk?
Ik heb ook alleen maar stretch heur.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer hoor, stretchstof was zo leuk geweest
De chihuahua's hebben alleen een jasje aan als het heel erg hard regent als ik de laatste ronde loop voor we naar bed gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:55 schreef Taiga het volgende:
Ja lekker die natte sneeuw tegen je koude huid! Haha!
Ik vind het eigenlijk niets honden met kleding aan, maar als het nodig is vanwege kou dan snap ik dat natuurlijk
Ben ik helemaal met je eens! Veel mensen doen honden kleding aan zonder rede...dat vind ik niets.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De chihuahua's hebben alleen een jasje aan als het heel erg hard regent als ik de laatste ronde loop voor we naar bed gaan.
Anders heb ik allemaal natte honden in mn bed![]()
En Kees eigenlijk niet eens eens dan, want die haaaaaaat kleertjes gelukkig.
Maar met die extreme kou van afgelopen winter vind ik dat het voor veel oudjes en kleine hondjes die met hun buikjes zowat door de sneeuw lopen en zo echt geen kwaad kan hoor.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens! Veel mensen doen honden kleding aan zonder rede...dat vind ik niets.
Oke..ik ben Bram ook eens in een kerstmannenpakje gestoptMaar dat was maar voor even.
Ik zal mijn ogen open houdenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar stretch heur.
Met allemaal vetleuke printjes.
Plasbanden moeten zonder stretch.
Ik heb hello kitty stof, doodskopjes stof, van die old school tattoo stof en nog van aaaaaaaalles liggen.
Panterprint en zo.
Ik zoek nieuw zebraprint fleece, dus als iemand dat ergens weet te vinden !
Ik hoef maar een half metertje of zoquote:
Yep! Bij de VenD gekocht samen met dat kerstmannenpakje. ( en een rendier diadeem...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Kerstbram![]()
Oh dat legerjasje heb ik volgens mij ook gehad, is die van Accessorize?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Teruggelezen![]()
Baileys nog met terugwerkende kracht gefeliciteerd![]()
En Kundun 11 vandaag![]()
![]()
Yaaaaaay!
En ik weet weer hoe slim iedereen wel niet is ook
Ik heb die dingen van Accessorize weer weggedaan geloof ik, das idd meer mopsenmodel, die pasvorm zat bij de mijnes voor geen meterquote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Yep! Bij de VenD gekocht samen met dat kerstmannenpakje. ( en een rendier diadeem...)
Ik zie het addertje niet biju die sitequote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.gratiszonnebril.nl/index.php?cid=0
Krooshof gebeld. En de tweedelijn.
2de lijn belt me voor 13 u terug om o.a mn vragen over kosten, nazorg en andere shit te beantwoorden.
Al weet ik nu al wel vrij zeker dat er +- 400 euro verschil tussen krooshof en de tweede lijn zit
Nou we moesten voor Bram wel de grootste maat hebben. Hij heeft nou eenmaal veel velquote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die dingen van Accessorize weer weggedaan geloof ik, das idd meer mopsenmodel, die pasvorm zat bij de mijnes voor geen meter![]()
Maar wel hele leuke goedkope dingen hebben die soms idd![]()
Mijn leukste niet zelfgemaakte dingen komen uit Japan, van Pet's Paradise![]()
Das hier niet te krijgen helaas, maar een vriendin die shopt daar graag voor me als ze er is
Zo dan...das een groot verschil!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.gratiszonnebril.nl/index.php?cid=0
Krooshof gebeld. En de tweedelijn.
2de lijn belt me voor 13 u terug om o.a mn vragen over kosten, nazorg en andere shit te beantwoorden.
Al weet ik nu al wel vrij zeker dat er +- 400 euro verschil tussen krooshof en de tweede lijn zit
Die is er ook niet. Ik vind die brillen lelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie het addertje niet biju die site
Klopt. En bij mijn weten is krooshof orthopeed specialist... en nieuwendijk en Jauernig niet. Die zijn specialist chirurgie.. nou ja, jauernig danquote:Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou we moesten voor Bram wel de grootste maat hebben. Hij heeft nou eenmaal veel velMaar ze passen hem perfect. Maar aangezien hij nog in de groei is, hoop ik dat hij hem dit jaar ook nog aan kan
![]()
[..]
Zo dan...das een groot verschil!
Je moet een enquete invullen en zij krijgen daar een vergoeding voor. En jij in de vorm van een zonnebril.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is er ook niet. Ik vind die brillen lelijk
Lijkt mij dat een orthopeed specialist meer kundig is in die soort dingen. Of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En bij mijn weten is krooshof orthopeed specialist... en nieuwendijk en Jauernig niet. Die zijn specialist chirurgie.. nou ja, jauernig dan
Dat denk ik wel, maar de tweede lijn is ook erg goed hoor. Die heeft zn andere knie gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een orthopeed specialist meer kundig is in die soort dingen. Of niet?
Het is ook moeilijk. Maar je hebt wel de ervaring van die andere. Daar was je erg tevreden over?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar de tweede lijn is ook erg goed hoor. Die heeft zn andere knie gedaan.
m.a.w ik ben er nog niet uit
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Als ik hondendingetjes zie kijk ik er vaak naar vor jouw hondjes, maar ik durf nooit. Ken geen maten, het is niet echt jouw smaak. Of de spullen zijn gewoon te plastic fantastic.
Ja, over beide was ik tevreden. Zowel krooshof als de tweede lijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk. Maar je hebt wel de ervaring van die andere. Daar was je erg tevreden over?
Behalve dat ze gelijk alles van je weten en je er dus op kan rekenen de komende maanden volgespamd te worden via mail, post en telefoon?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie het addertje niet biju die site
Dan zou ik puur naar de kosten kijken en de nazorg die ze leveren. Als je over beide tevreden bent, dan maakt het eigenlijk niet uit waar je naar toe gaat?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, over beide was ik tevreden. Zowel krooshof als de tweede lijn
Ja dat dus, gruwelijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Behalve dat ze gelijk alles van je weten en je er dus op kan rekenen de komende maanden volges[amd te worden via mail, post en telefoon?
En wederom dat dusquote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dan zou ik puur naar de kosten kijken en de nazorg die ze leveren. Als je over beide tevreden bent, dan maakt het eigenlijk niet uit waar je naar toe gaat?
Net met nieuwendijk gesproken. En die vond het een raar verhaal en wil hem sowieso als wij daar heen gaan uitgebreid checken om te kijken of hij uberhaupt een operatie moet.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dan zou ik puur naar de kosten kijken en de nazorg die ze leveren. Als je over beide tevreden bent, dan maakt het eigenlijk niet uit waar je naar toe gaat?
Pfff wat een kosten he?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net met nieuwendijk gesproken. En die vond het een raar verhaal en wil hem sowieso als wij daar heen gaan uitgebreid checken om te kijken of hij uberhaupt een operatie moet.
Kosten zullen rond de 1500 euro liggen voor een operatie en consult = 107 euro.
Dat scheelt dus bijna 700 euro met krooshof.
Maar ook Krooshof gaat hem eerst bekijken e.d. Dus ik neem toch aan dat als die ook vind dat hij geen operatie hoeft ze dat niet gaan doen.
Aaaargh lastig
6 maanden? Is dat niet onwijs jong nog? Of had het een medische noodzaak?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Moja het volgende:
Net mijn katje van 6 maanden weggebracht bij de dierenarts voor sterilisatie, we mogen haar aan het eind van de middag weer ophalen. Heel suf maar ik heb het er toch wel een beetje moeilijk meeBah.
Enige wat ik bij de tweede lijn heb en bij krooshof niet is 1x fysio. Maar das maar 1x, en daarin wordt uitgelegd dat je het gewricht langzaam moet buigen. ja, nou ja, dat weet ik nu welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef Taiga het volgende:
[..]
Pfff wat een kosten he?
Snap wel dat het lastig is. Zeker als zij mekaar zouden gaan tegenspreken. Ik mag aannemen dat ze hem inderdaad eerst onderzoeken of een operatie wel echt nodig is.
Heel erg lastig. Is de een nou orthopeed en de andere chirurg? Dan zou ik gaan voor de orthopeed. Die heeft er toch het meeste verstand van.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net met nieuwendijk gesproken. En die vond het een raar verhaal en wil hem sowieso als wij daar heen gaan uitgebreid checken om te kijken of hij uberhaupt een operatie moet.
Kosten zullen rond de 1500 euro liggen voor een operatie en consult = 107 euro.
Dat scheelt dus bijna 700 euro met krooshof.
Maar ook Krooshof gaat hem eerst bekijken e.d. Dus ik neem toch aan dat als die ook vind dat hij geen operatie hoeft ze dat niet gaan doen.
Aaaargh lastig
Komt vast goedquote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Moja het volgende:
Net mijn katje van 6 maanden weggebracht bij de dierenarts voor sterilisatie, we mogen haar aan het eind van de middag weer ophalen. Heel suf maar ik heb het er toch wel een beetje moeilijk meeBah.
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Heel erg lastig. Is de een nou orthopeed en de andere chirurg? Dan zou ik gaan voor de orthopeed. Die heeft er toch het meeste verstand van.
In ieder geval, sterkte! Ze zal wel even zielig zijn inderdaad. En het is natuurlijk volkomen normaal dat je het er een beetje moeilijk mee hebt. Je moet mij eens zien als er wat met de beestjes isquote:
OMGquote:
Kijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Heel erg lastig. Is de een nou orthopeed en de andere chirurg? Dan zou ik gaan voor de orthopeed. Die heeft er toch het meeste verstand van.
Ik zou dat gewoon op de man af vragen bij de duurderequote:Op donderdag 15 april 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me af waarom er zo'n groot prijs verschil in zit
Kan ik weer bellenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon op de man af vragen bij de duurdere
Dat vraag ik mij ook af, maar dat is altijd tussen dierenartsen zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me af waarom er zo'n groot prijs verschil in zit
Mja klopt.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:34 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, maar dat is altijd tussen dierenartsen zo.
Ik zou voor de orthopeed gaan
Ja echt belachelijk. Over een paar maanden moeten de katten weer geent worden voor het pension, maar eerst weer ff rondshoppenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja klopt.
Shirley vraagt 20 euro aan consult.. ik was bij vchn 40 kwijt geloof ik
Stemmen kreng :quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Qwea, dat moet je toch echt gewoon ff zelf uitzoeken hoor.
Maak een optie met "het zal me jeuken" en ik vul je pol in![]()
Daar kunnen we toch niet over oordelen!
Entingen heb ik tegen kostprijs, worden nog thuis gespoten ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk. Over een paar maanden moeten de katten weer geent worden voor het pension, maar eerst weer ff rondshoppen
HET ZAL ME JEUKEN!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stemmen kreng :
Poll: Naar welke specialist met Baloe?Y. Krooshof De tweedelijn Ik heb geen idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ikke ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Entingen heb ik tegen kostprijs, worden nog thuis gespoten ook![]()
19 euro voor de coctails, en 16 euro voor drie jaar rabies.
Billenkoekquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Sjon stevent heeeeeeeeeel hard naar zijn vijfde pak slaag van de dag toe
Jij natuurlijkquote:
Mijn collega's moesten smakelijk lachen om de eerste 4 die ik in geuren en kleuren verteld heb hier.quote:
Neequote:
JANKZAKquote:
DH bedoel je Den Haag neem ik aan? (Kan ook Den Helder zijn hahaha)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ikke ookNou ja, had
Werden in de kliniek gespoten
Maar ja, ik moest zo nodig in DH gaan wonen
Hahahaha ze woont in den Helder.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
DH bedoel je Den Haag neem ik aan? (Kan ook Den Helder zijn hahaha)
Maar hier (Den Haag) zijn ze gewoon duur. Ik heb misschien een adresje gevonden in Hazerswoude, maar met de huidige benzine prijzen ben ik dan waarschijnlijk evenveel kwijt.
Niet huilen, moet ik je helpen?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha ze woont in den Helder.
Kansloos gat![]()
![]()
allemaal even wijzen en lachen jongens, den Helder whahahahahaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha ze woont in den Helder.
Kansloos gat![]()
![]()
Hier ook best wel. Is een verzekering nog wat waard?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
DH bedoel je Den Haag neem ik aan? (Kan ook Den Helder zijn hahaha)
Maar hier (Den Haag) zijn ze gewoon duur. Ik heb misschien een adresje gevonden in Hazerswoude, maar met de huidige benzine prijzen ben ik dan waarschijnlijk evenveel kwijt.
Nee Qwea moet geholpen wordenquote:
Ik heb ooit een verzekering gehad voor de dieren, maar die ging failliet...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier ook best wel. Is een verzekering nog wat waard?
Dat zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ze gecastreerd moet worden
Mn ma heeft die rolmops wel van pup af aan laten verzekeren, en dat heeft zn geld wel opgebracht.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik heb ooit een verzekering gehad voor de dieren, maar die ging failliet...![]()
Ik denk dat ik meer aan verzekering trouwens zou betalen dan dat zij zouden uitkeren. Ik ent ze alleen als ze naar een pension gaan en anders niet.
Soms vallen entingen wel in de verzekering maar dan krijg ja maximaal een bedrag per jaar vergoed ervoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn ma heeft die rolmops wel van pup af aan laten verzekeren, en dat heeft zn geld wel opgebracht.
Die heeft zoveel operaties gehad...
Entingen vallen niet binnen de dekking toch ?
Ik heb t ook niet hoor, met 5 honden kun je beter zelf een tientje in de maand weg leggen
Of het kan wel en het is onvoorstelbaar duur.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef Taiga het volgende:
[..]
Soms vallen entingen wel in de verzekering maar dan krijg ja maximaal een bedrag per jaar vergoed ervoor.
En wat je zegt, ik leg liever geld opzij voor het geval dat het nodig is. De oude hond kan ook niet meer verzekerd worden trouwens.
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik zat er even over na te denken met die pup enzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn ma heeft die rolmops wel van pup af aan laten verzekeren, en dat heeft zn geld wel opgebracht.
Die heeft zoveel operaties gehad...
Entingen vallen niet binnen de dekking toch ?
Ik heb t ook niet hoor, met 5 honden kun je beter zelf een tientje in de maand weg leggen
Precies, al ben ik wel blij met mijn verzekering hoor. Ik heb ze een hoop gekost vorig jaar en dit jaar!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of het kan wel en het is onvoorstelbaar duur.
Heb je ook niks aan.
Als ik mijn honden verzekerd zou hebben vanaf dat ik ze had had ik inmiddels echt al bakken vol geld weggesmeten.
Net als mn eigen ziektekostenverzekering
Ik zou het niet doen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik zat er even over na te denken met die pup enzo.
Maar vier?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vandaag al 4 keer klappen gehad trouwens
Nog steeds 4 keer maar ja!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
iedereen online op barfplaats enzo is lovend over krooshofkrooshof it will be
Nu naar de internist! baaaai
Hier heeft alleen Ouwe Lul Othello een trui (hij heeft het nog koud bij 30 graden in de zon), die heeft ie nu net weer uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:55 schreef Taiga het volgende:
Ja lekker die natte sneeuw tegen je koude huid! Haha!
Ik vind het eigenlijk niets honden met kleding aan, maar als het nodig is vanwege kou dan snap ik dat natuurlijk
Oh dat hoofd! Geweldig!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het lijkt alsof hij er niets aan vond, maar vond dat ding echt geweldig. Maar hij is ook wel goed in bekkies trekken hoorquote:
Het is echt een schat om te zien!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja het lijkt alsof hij er niets aan vond, maar vond dat ding echt geweldig. Maar hij is ook wel goed in bekkies trekken hoor![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is echt een schat om te zien!![]()
Hier liggen we in een deuk, Bullie gaat tegenwoordig naast Kundun lopen bij de wandelingen, het zijn net Ollie B Bommel en Tom Poes. (Of Blind and Blinder) Het is echt geen kijk, zelfde pas, zelfde sukkeldrafje.
Ga het zelf bij een pup zeker doen; Whoopie heeft tot nog toe zo'n kleine 4000 euro gekost aan alleen operaties.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik zat er even over na te denken met die pup enzo.
Het is een scheetig hondjequote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hier merk ik ook dat ze elkaars gedrag overnemen. Althans...Bram kopieert Taiga. Zij moet altijd 20 rondjes draaien voordat ze lekker ligt...en dat doet Bram nu ook tegenwoordig.
Ja echt grappig is dat inderdaad. Het duurde ook even voordat Bram doorhad dat hij met zijn poot omhoog moest plassen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een scheetig hondje
Whoopie loopt nu nog steeds met haar ene pootje te hinken als ze hard loopt, gekopieerd van haar vriendinnetje van vroeger
Middag!quote:
Vervelend zeg dat je zoveel last krijgt!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist hier?
Vandaag gaat 't wel iets beter met me. Eten is nog hopeloos, krijg na alles weer last
Mijn lunch van vandaag: een appel
Lekker johIK WIL PIZZA'S PATAT PANNEKOEKEN FRITUUR ALLES SLECHT SMOTHERED IN CHOCOLATE!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |