Geen idee.quote:
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizzaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn tong verbrand aan mn cup a soup en dat haaaaaaaaaat ik
QUTJEEEEEEEEquote:
Maesjequote:
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan iddquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizza
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.quote:
Dat is inderdaad zwaar irritantquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan idd
Behoorlijk!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een onwijs leuk kadootje van Pagan.
Een nieuwe bloemgieter in de vorm van een sprookjeskikker met kroontje![]()
![]()
![]()
Zal ik hem kussen?
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behoorlijk!
Vanavond eet ik penne met spekjes en groenten en salade.
En hullie?
Oh ja, en dan zo ver weg wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.![]()
![]()
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!quote:
Ik heb er al zo lang ik me kan herinneren last van. Een aantal jaar terug, toen ik 18 was ofzo, al een gastroscopie gehad. Geen afwijkingen, geen bacteriën, alleen een doorgang van slokdarm naar maag die iets wijder is, maar dat heeft half Nederland vertelde de arts me.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je iets anders/sterkers vragen of een doorverwijzing. Niet mee door blijven lopen hoor!
Schetig gewoonquote:
Poepig!quote:
Dat heb ik al keilang niet gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaakquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaak
Heb je die poedel van je kantoor?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
Ook lkkr.quote:
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn poedel is ook mijn binnengieter
Nein, van mn liefste vriendje, van de Intratuin.quote:
Ik moet nog es zo een duizendlitergrotegroenegieter scoren voor op mn balkon.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!![]()
![]()
Roerbak en pasta, beide ook errug lekkerrrr!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook lkkr.
Ik wilde helemaal geen pasta eten hoor.
Maar ik had maandagnacht per ongeluk een zak spekjes uit de vriezer gelegd ipv een zak giros.
En gisteren had ik dus trek in giros, dus heb ik die bevroren in een pan gemikt.
En nu moet ik vandaag iets leuks doen met die spekjes
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuinquote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Maes het volgende:
Wij hebben geen intratuinEr zou hier een hornbach (ofzo) komen maar dat is ook nog niet gelukt
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.![]()
![]()
Dank je wel MI-tje!!!!!!![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuin
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Wat weer leuk! En blije hondjesquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiepquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiep" terug, heb hem wel gewogen en postzegels geplakt en hard geduimd dat de bezorger niet zou piepen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
Leuk kattenspeeltje:
Beetje duur maar ach, alles voor onze beestjesquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Maes het volgende:echt duur ik had geen idee dat het zo duur was
Dat doe ik ook anders is een kadootje verzenden niet echt leuk meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehad
Laten we hopen dat het iets oplostquote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Als iemand me een half jaar geleden zou hebben gezegd dat ik een kattentherapeut zou inschakelen had ik diegene vast heul hard uitgelachen.
Nu komt er a.s. dinsdag eentje
Ik heb toen een honden gedragstherapeut ingeschakeld. 1x niet weer. Alles wat zij te melden had wist ik zelf ook welquote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Als iemand me een half jaar geleden zou hebben gezegd dat ik een kattentherapeut zou inschakelen had ik diegene vast heul hard uitgelachen.
Nu komt er a.s. dinsdag eentje
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorpquote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het iets oplostEn waar vind je een goeie kattentherapeut?
Laat de Mr maar ff kleppen hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorp![]()
Ze klonk wel heel aardig en betrokken en gaf iig wel als tip om Droop afgezonderd te houden.
Meneer I. is het eiks een beetje zat en heeft zoiets van "ze moet maar normaal doen en we zetten haar weer gewoon bij de rest".
Mannen![]()
Dat zijn echt typisch mannen iddquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze werd me aangeraden door mij DA en ze woont hier toevallig ook nog in het dorp![]()
Ze klonk wel heel aardig en betrokken en gaf iig wel als tip om Droop afgezonderd te houden.
Meneer I. is het eiks een beetje zat en heeft zoiets van "ze moet maar normaal doen en we zetten haar weer gewoon bij de rest".
Mannen![]()
Ja, zo'n hippe roze heb ik binnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet nog es zo een duizendlitergrotegroenegieter scoren voor op mn balkon.
Nu heb ik daar een hele hippe roze staan maar als t warm is loop ik elke avond eindeloos heen en weer met dat ding
Ja, het vraag en aanbodtopic aldaar is nog leukerquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat het iig een stuk beter gaat worden![]()
Dit gezien?
En dan vooral ff doorlezen![]()
Kinderfototopic deel 180
Ze lusten het alle vier!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ze maar mogen smaken
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiep" terug, heb hem wel gewogen en postzegels geplakt en hard geduimd dat de bezorger niet zou piepen.
Ze zijn al lang blij als ze eens post hebben daar denk ik hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.
Die had hem in de poezenbrievenbus die we buiten hebben gepropt, omdat ie niet door de gleuf paste.
Maar...ze doen daar hier in het buitengebied nooit zo lastig.
Ja, ik hoop dat ze je gewoon wat goede tips en oplossingen kan geven!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat het iig een stuk beter gaat worden![]()
Dit gezien?
En dan vooral ff doorlezen![]()
Kinderfototopic deel 180
OMFG. DOM,DOM,DOM WIJFquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zei één of andere rare arts ja. Gelukkig hebben we het geprobeert en je ziet het resultaat![]()
(en nu wil ik het daar niet meer over hebben, wat heb ik mij ontzettend klote gevoelt zeg, dankzij de snelle beoordeling van de artsen).
Als je er niet zo om moest lachen zou je er haast om huilen.quote:
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, het vraag en aanbodtopic aldaar is nog leuker
Als ik het niet dachtquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hij werd hier dus apart bezorgd door de pakketpost.
Die had hem in de poezenbrievenbus die we buiten hebben gepropt, omdat ie niet door de gleuf paste.
Maar...ze doen daar hier in het buitengebied nooit zo lastig.
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze lusten het alle vier!
Tashi zal ze niet nodig hebben, maar ja, die kan ik natuurlijk niet overslaan.![]()
Ik heb me gelijk aangemeld voor het programma.
Jij bedankt hé! Zeker uit naam van de honden.
Volgens mij snapt ze het zelf ECHT niet ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Die heeft gewoon een complete Alcatrazmuur voor der harses
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft net buiten een gebruikte tampon uit de struiken gevist en opgevreten, goorlap dat ie is![]()
En nu loopt ie heel hard met alle lege voerbakken te smijten
quote:
dat wel, maar t zijn twee man die in een keer weggaan, en beide toch bijna 3 jaar gewoond hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me iets waar een huurbaas wel aan gewend zou meten zijn toch?
dankje voor de kaartquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, ik dach hmm ik heb een beetje pijn in mn mond, voel ik net, gewoon een heel dik ei onder een kies, op mn tandvlees maar dan echt laag zeg maar.
Komt dat nou vandaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft net buiten een gebruikte tampon uit de struiken gevist en opgevreten, goorlap dat ie is![]()
En nu loopt ie heel hard met alle lege voerbakken te smijten
ja, ben ik al geweest 2 jaar terug. Met zn rechter knie. En 4 jaar terug met zn linkerknie (die nu dus "stuk" is) bij krooshof. Het scheelt natuurlijk wel 500 a 600 euro.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
2e lijn is hier heul vlakbij; schijnt overigens ook heel erg goed te zijn
Ja. nouja, zwaar. Ja, het is niet niks nee. Maar eerst wilde nieuwendijk 2 jaar terug TPLO doen, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea das echt kutnieuws joh, arme dikke loe![]()
Op zijn leeftijd nog es zo een zware op, das echt klote, hoe dan ook...
Zwab, die kaart, die zag ik een hele poos terug al, die was echt speciaal voor Nappie gemaakt he![]()
Gewoon 2 pinups, levensgroot
Geld boeit me nog niet eens zo heel erg.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ff goed laten voorlichten Q, niet alleen om het geld, maar ook om te kijken wat voor ervaringen de artsen hebben met deze aandoening.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een onwijs leuk kadootje van Pagan.
Een nieuwe bloemgieter in de vorm van een sprookjeskikker met kroontje![]()
![]()
![]()
Zal ik hem kussen?
Wij hebben een grijs ofilantje. Daarmee gieten we iedere dag de poezenborrels bij en daarna de planten. Merlijn gata dan altijd heeelemaal uit zijn kattebol.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!![]()
![]()
bizar is dat he, ik heb een paar weken geleden toen ik bij vrienden sliep, echt een half uur op de bank gelegen met de kat naast me die naar het plafond zat te starenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een grijs ofilantje. Daarmee gieten we iedere dag de poezenborrels bij en daarna de planten. Merlijn gata dan altijd heeelemaal uit zijn kattebol.
Net ging ie trouwens echt totaal uit zijn plaat. Heel hard rennen, stoppen, kijken naar iets dat wij niet kunnen zien, terug rennnen en vervolgens voor wolf studeren. Hij ging op een tafeltje zitten, stak zijn koppie omhoog en stootte een heel lange harde Miaaaaaaaaaaw uit. Schrok me de tandjes
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Ha Zwabberrrrrt! Gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
![]()
(nog net op tijd)
Heb je een leuke verhaardag gehad?quote:
yepquote:
Ook leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yepniet veel bijzonders hoor, visite komt pas zondag langs
maar wel de cadeautjes geincasseerd van mijn vader, moeder en zusje
Ook feli!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Helemaal vergeten, maar onze Bolle Brit is vandaag 5 geworden![]()
![]()
![]()
Dat ie nog maar heeeeeeeeel lang bij ons mag blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik was straks even in jouw durp en dacht nog aan je. Als ik je had zien lopen had ik wel naar je geroepen: HEUY, OUWE ZWAB... PRETTIGE VERHAAAAARDAAAAAGquote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yepniet veel bijzonders hoor, visite komt pas zondag langs
maar wel de cadeautjes geincasseerd van mijn vader, moeder en zusje
Is dat zijn verhaardagsversiering?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Helemaal vergeten, maar onze Bolle Brit is vandaag 5 geworden![]()
![]()
![]()
Dat ie nog maar heeeeeeeeel lang bij ons mag blijven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was straks even in jouw durp en dacht nog aan je. Als ik je had zien lopen had ik wel naar je geroepen: HEUY, OUWE ZWAB... PRETTIGE VERHAAAAARDAAAAAG
Neeeee, jij als dorpsgek trekt jodelende gekken als ik aan die dat jou naroepenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]helaas, alhoewel ik te boek sta als dorpsgek, loop ik niet de hele dag buiten te jodelen
ja dat schijnt zoquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, jij als dorpsgek trekt jodelende gekken als ik aan die dat jou naroepen
Nee, dat was met kerstquote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat zijn verhaardagsversiering?
limiet / max van Y ?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb echt een hele domme wiskundenoobvraag.
Wat betekent zo'n Y met een horizontale streep erboven?
Het gaat over statistiek. En de x met een streepje erboven is het gemiddelde van het ene ding en Y met een streepje van het andere ding.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
limiet / max van Y ?
alhoewel ik dat nooit zo geschreven heb zien worden
oh, dat wist ik, erg zegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het gaat over statistiek. En de x met een streepje erboven is het gemiddelde van het ene ding en Y met een streepje van het andere ding.
Statistiek.
Ik heb een wiskundedeukkrater
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht, das helemaal niet erg, wiskunde had ik al binnen
Als het in taal staat snap ik het prima idd, maar anders niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:37 schreef nokwanda het volgende:
Zelfs dat is me te hoog gegrepen
Ik kan statistieken wel lezen, maar ik begrijp de theorie niet. Als het gaat om hoeveelheden en percentages mensen waarvan een situatie wordt gemeten is het opeens een ander verhaal. Dat snap ik. het is mijn taal. Maar wiskunde is een andere taal van een andere planeet die ik heb kunnen laten vallen in de 3de klas. En daarvoor gaf de docent me een 4 zodat ik niet zou blijven zitten op wiskunde. Heb het ook nooit geleerd.
Ik had in 3HAVO daar een hele goede docent voor, die dus wel zei hoe het werkte. Dat was ook het enige jaar dat ik voldoende stond voor wiskunde.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
wat bij mij nooit werkte was dat ze op de havo altijd maar vertellen wat je moet doen om, ipv hoe het werkt
en daar was ik slecht in, als ik het principe snap achter wat ik moet doen, doe ik het zo
maar hersenloos ezelsbruggetjes leren en voorgekaude manieren...
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
wat bij mij nooit werkte was dat ze op de havo altijd maar vertellen wat je moet doen om, ipv hoe het werkt
en daar was ik slecht in, als ik het principe snap achter wat ik moet doen, doe ik het zo
maar hersenloos ezelsbruggetjes leren en voorgekaude manieren...
oh god, elitaire studentenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als het in taal staat snap ik het prima idd, maar anders niet.![]()
Mijn docent op de HAVO heeft me toen een 4 op m'n rapport gezet want anders zou ik zakken.
Het leuke aan statistiek vind ik de grafieken inkleuren haha.![]()
Ik zag net in iemands FOBO staan, Beroep: Student dus geen faalHBO.
professioneel smileys prutsen + neuspeuterenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?
En al die toetsen dan die je moet maken, waar is dat van? en waar ga je die studie doen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
professioneel smileys prutsen + neuspeuteren
maar september ga ik beginnen met HBO Industrieel Ontwerpen
Ik heb dus jaren gedacht dat ik dyscalculi had, maar kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat dat echt niet zo is. Ik heb alleen een flink hiaat opgelopen toen tafels opdreunen op school aan de orde was en heb dat nooit meer ingehaald. Dan ontwikkel je ook een hiaat in automatiseren en kun je later met rekenen en wiskunde last krijgen. Ik wil inderdaad ook weten hoe het werkt en dan kan ik de ezelsbruggetjes tenminste bewust toepassen, wetende wat ik nou eigenlijk aan het doen ben.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had in 3HAVO daar een hele goede docent voor, die dus wel zei hoe het werkte. Dat was ook het enige jaar dat ik voldoende stond voor wiskunde.
De rest van de docenten zeiden gewoon altijd: AAAAAAAH JE HEBT DYSCALCULIE.of JE MOET PRAKTIJKONDERWIJS GAAN DOEN FIETSBANDEN PLAKKEN. Dat zei de rector toen, was wel grappig met de diploma-uitreiking.
Ik ben de enige in mijn familie met een hbo-studie. EN ZE ZIJN ALLEMAAL DOM WANT ZE HEBBEN NIET MINSTENS HBO GEDAAN.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, elitaire studenten![]()
alhoewel elitaire hbo'ers nog erger zijn, elitair doen terwijl je geen deel bent van de 'elite'
Van zulk een elite deel uit maken is niet iets wat je wil, toch. Dat soort arrogantie past een mens niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, elitaire studenten![]()
alhoewel elitaire hbo'ers nog erger zijn, elitair doen terwijl je geen deel bent van de 'elite'
Maar dan weet je toch ook gelijk waar domheid in schuilt. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken. Het is niet jouw probleem en je hoeft het ook niet voor die mensen op te lossen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben de enige in mijn familie met een hbo-studie. EN ZE ZIJN ALLEMAAL DOM WANT ZE HEBBEN NIET MINSTENS HBO GEDAAN.![]()
![]()
![]()
![]()
is een toelatings-examenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En al die toetsen dan die je moet maken, waar is dat van? en waar ga je die studie doen?
nee inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van zulk een elite deel uit maken is niet iets wat je wil, toch. Dat soort arrogantie past een mens niet.
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb dus jaren gedacht dat ik dyscalculi had, maar kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat dat echt niet zo is. Ik heb alleen een flink hiaat opgelopen toen tafels opdreunen op school aan de orde was en heb dat nooit meer ingehaald. Dan ontwikkel je ook een hiaat in automatiseren en kun je later met rekenen en wiskunde last krijgen. Ik wil inderdaad ook weten hoe het werkt en dan kan ik de ezelsbruggetjes tenminste bewust toepassen, wetende wat ik nou eigenlijk aan het doen ben.
Op het MBO zitten vrij veel leerlingen met een hoog tot zeer hoog IQ die in het basis en middelbaar onderwijs niet zijn opgevallen en zwaar onderpresteerden, en er zijn er ook verschrikkelijk veel die helemaal zijn uitgevallen. Maar dat weet jij alquote:Op woensdag 14 april 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad
ze voelen zich beter omdat ze intelligenter zouden zijn...ken inderdaad wel intelligente mensen op de uni
maar het zijn er minder dan je zou denken
Was een grapje hoor. Mijn broer is best wel slim, hoog IQ enzo, maar heeft forse dyslexie. Zelfde dorpsschool als ik: "Bart, je bent gewoon dom hoor!!!"quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch ook gelijk waar domheid in schuilt. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken. Het is niet jouw probleem en je hoeft het ook niet voor die mensen op te lossen.
oh drama, lekker is datquote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.
Ze dachten ook dat ik niet mee kon komen met lezen in groep drie, totdat m'n ouders zeiden dat ik thuis al Thea Beckmann las en dat we elke week naar de bieb gingen en dat ik vijf dikke boeken per week las. Toen zijn ze pas AVI gaan testen en kwam ik in een keer op AVI 9 uit.
Maar ik heb op zo'n dorpsschool gezeten waar je meer aandacht kreeg als je ouders een goede baan hadden. En ik had de pech met de dochter van de huisarts en de zoon van de tandarts in de klas te zitten.
En mijn papa is lasser dusseh dat kon niks worden met mij.![]()
Ik mocht niet eens sneeuwwitje zijn in groep drie, want sneeuwwitje had geen bril. Toen mocht ik boom spelen.![]()
Drie keer raden wie d'r sneeuwwitje mocht spelen.
klopt, het hele middelbare onderwijs is verklootquote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het MBO zitten vrij veel leerlingen met een hoog tot zeer hoog IQ die in het basis en middelbaar onderwijs niet zijn opgevallen en zwaar onderpresteerden, en er zijn er ook verschrikkelijk veel die helemaal zijn uitgevallen. Maar dat weet jij al
Ik las ook boeken in de eerste klas toen de kinderen nog woordjes hakte in boekjes met 5 woorden per blz. Dan moesten ze voorlezen en moest het volgende kind het overnemen. Ik las nooit mee. Ik las het boekje en begon dan maar weer opnieuw en opnieuw. En als ik dan aan de beurt was moest ik even bladeren om te zien waar de laatste was gebleven en dan kreeg ik weer straf. We hadden een invalster die de pik op me had. Juf Irene. Wat een takkewijf was dat. Ze moest me altijd hebben en zei dan met zo'n gemene keelstem: zo, dus jij denkt zo slim te zijn?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij dachten ze dat ik het toch niet kon dus hoefde ik het ook niet te doen.
Ze dachten ook dat ik niet mee kon komen met lezen in groep drie, totdat m'n ouders zeiden dat ik thuis al Thea Beckmann las en dat we elke week naar de bieb gingen en dat ik vijf dikke boeken per week las. Toen zijn ze pas AVI gaan testen en kwam ik in een keer op AVI 9 uit.
Maar ik heb op zo'n dorpsschool gezeten waar je meer aandacht kreeg als je ouders een goede baan hadden. En ik had de pech met de dochter van de huisarts en de zoon van de tandarts in de klas te zitten.
En mijn papa is lasser dusseh dat kon niks worden met mij.![]()
Ik mocht niet eens sneeuwwitje zijn in groep drie, want sneeuwwitje had geen bril. Toen mocht ik boom spelen.![]()
Drie keer raden wie d'r sneeuwwitje mocht spelen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zei een keer op de kleuterschool toen ze vroegen hoe het met m'n oudere zus ging:
-Ja goed, die loopt stage op de neonatalogische intensivecare-unit.
-De wattes?
-Daar liggen prematuurtjes
-wattes?
-Te vroeg geboren baby's.
Ooooh.
Toen was ik vijf en nog vonden ze me dom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |