Geen idee.quote:
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizzaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn tong verbrand aan mn cup a soup en dat haaaaaaaaaat ik
QUTJEEEEEEEEquote:
Maesjequote:
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan iddquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had laatst de vellen van mn gehemelte af van de pizza
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.quote:
Dat is inderdaad zwaar irritantquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pizza brand ik ook altijd mn muil aan idd
Behoorlijk!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een onwijs leuk kadootje van Pagan.
Een nieuwe bloemgieter in de vorm van een sprookjeskikker met kroontje![]()
![]()
![]()
Zal ik hem kussen?
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behoorlijk!
Vanavond eet ik penne met spekjes en groenten en salade.
En hullie?
Oh ja, en dan zo ver weg wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier staat het rendangvlees zacht te sudderen, hete eitjes, sajoerboontjes, rijst en kroepoek erbij vanavond.![]()
![]()
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!quote:
Ik heb er al zo lang ik me kan herinneren last van. Een aantal jaar terug, toen ik 18 was ofzo, al een gastroscopie gehad. Geen afwijkingen, geen bacteriën, alleen een doorgang van slokdarm naar maag die iets wijder is, maar dat heeft half Nederland vertelde de arts me.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je iets anders/sterkers vragen of een doorverwijzing. Niet mee door blijven lopen hoor!
Schetig gewoonquote:
Poepig!quote:
Dat heb ik al keilang niet gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, das altijd wat ik denk bij jouw zuurvlees!
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaakquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, ik heb een buitenkraan en sproeier. Alle kuipplanten met dit gietertje?= meer dan dagtaak
Heb je die poedel van je kantoor?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepig!
Alleen zo jammer dat die dingen altijd voor geen meter schenken![]()
Die poedel van mij is ook zo incontinent als de ziekte
Ook lkkr.quote:
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn poedel is ook mijn binnengieter
Nein, van mn liefste vriendje, van de Intratuin.quote:
Ik moet nog es zo een duizendlitergrotegroenegieter scoren voor op mn balkon.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor binnen heb ik ook een gieter van leuk design, maar om nu te zeggen dat ie goed giet!![]()
![]()
Roerbak en pasta, beide ook errug lekkerrrr!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook lkkr.
Ik wilde helemaal geen pasta eten hoor.
Maar ik had maandagnacht per ongeluk een zak spekjes uit de vriezer gelegd ipv een zak giros.
En gisteren had ik dus trek in giros, dus heb ik die bevroren in een pan gemikt.
En nu moet ik vandaag iets leuks doen met die spekjes
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuinquote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Maes het volgende:
Wij hebben geen intratuinEr zou hier een hornbach (ofzo) komen maar dat is ook nog niet gelukt
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Pakje van de postbode-blije honden. Die roken duidelijk eerder dan ik wat er in zat.![]()
![]()
Dank je wel MI-tje!!!!!!![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, ik woon vlakbij de Intratuin
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Wat weer leuk! En blije hondjesquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja is het goed gegaan? Onze postbode mierde wat over gewicht en pakketpost maar nam hem wel mee
Dat ze maar mogen smaken
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiepquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het door de brievenbus past hoeft t niet als pakket toch?
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook zei, maarja hoorde "pieperdepiep" terug, heb hem wel gewogen en postzegels geplakt en hard geduimd dat de bezorger niet zou piepen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
Leuk kattenspeeltje:
Beetje duur maar ach, alles voor onze beestjesquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Maes het volgende:echt duur ik had geen idee dat het zo duur was
Dat doe ik ook anders is een kadootje verzenden niet echt leuk meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mik vaak zat op t postkantoor net iets te dikke meuk gefrankeerd en wel gewoon in de postzakken binnen, nooit klachten gehad
Laten we hopen dat het iets oplostquote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Als iemand me een half jaar geleden zou hebben gezegd dat ik een kattentherapeut zou inschakelen had ik diegene vast heul hard uitgelachen.
Nu komt er a.s. dinsdag eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |